Voor al je afspraakjes

Bedevaartstocht Lourdes-Santiago de Compo

waterlaat
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2005 23:10

waterlaat 11 nov 2005 23:27

 
 
Beste sportvrienden,
Volgend jaar 2006 wil ik een bedevaartstocht organiseren mits ik daar de wielerliefhebbers warm voor kan krijgen.
Het plan is in concept klaar en zal met de deelnemers besproken worden. Het is de bedoeling om doormiddel van deze tocht ook geld in te zamelen voor de gehandicapte sport! Dus je hobby uitvoeren en een goed doel dienen.
De tocht gaat naar Lourdes-Santiago de Compostela en Fatima en niet met het vliegtuig terug maar met de fiets is de bedoeling.Dit zal ongeveer 6000 km zijn dus dat wil zeggen dat wij wel even onderweg zijn.
Wie moet ik daar voor hebben? Dat mogen dames, heren en echtparen zijn het liefst boven de 50 jaar of ouder ze moeten een klein beetje humor en een positieve instelling hebben ook als het eens mis gaat.We moeten een chauffeur hebben dat kan een man of vrouw zijn dus er zijn mogelijkheden voor echtparen al is dat wel beperkt.
Dus als er mensen binnen uw vereniging zeggen ik wil wel een week of zes van huis dan mogen ze contact met mij opnemen.
Zo gauw ik een gegadigde krijg geef ik deze al enige informatie en in december wil ik een uitnodiging sturen voor de eerste bespreking.Voor de mensen die niet mee kunnen gaan om welke reden dan ook willen wij een website maken zodat ze ons op de voet kunnen volgen.
Hopende op een reactie uwerzijds verblijf ik met de beste sportgroeten Willy van de Waterlaat.
 
 
E-mail adres w.waterlaat@chello.nl
 

Plaats reactie