Voor al je afspraakjes

Gezamelijk rit omgev. Westland, den haag.

ericke
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 aug 2005 15:17

ericke 28 jul 2006 09:51

ik heb ook wel zin om as zondag een lekker rondje te gaan toeren. misschien meer die mee willen????

mslingerland
Forum-lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 31 jul 2005 12:38
Locatie: Abu Dhabi, UAE

mslingerland 28 jul 2006 11:45

Quoten: Origineel geplaatst door ErickE op 28 Juli 2006

ik heb ook wel zin om as zondag een lekker rondje te gaan toeren. misschien meer die mee willen????


ERickE,
 
ZOndag 30-Jul klinkt me goed in de oren. Wat zijn je plannen en wat is een goede locatie om af te spreken. Ik zelf woon in Wateringse Veld.

ericke
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 aug 2005 15:17

ericke 28 jul 2006 12:16

Quoten: Origineel geplaatst door MSlingerland op 28 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door ErickE op 28 Juli 2006

ik heb ook wel zin om as zondag een lekker rondje te gaan toeren. misschien meer die mee willen????


ERickE,
 
ZOndag 30-Jul klinkt me goed in de oren. Wat zijn je plannen en wat is een goede locatie om af te spreken. Ik zelf woon in Wateringse Veld.

Heb nog niet echte plannen gemaakt, maar kunnen wel een rondje van rond de 100km doen denk ik. Kunnen altijd afstemmen op de mensen die meegaan

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 28 jul 2006 15:49

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 Juli 2006

Oh Rolandt leuke foto's. Tja ik zal maar reageren op die foto's. Anders ga je weer ziten janken dat Big "R" niet reageert============= maar moest dat nou m,n brede rug op de foto, terwijl ik tegen m,n "broer" staat te praten


Volgende keer wel die zak meenemen he als je op de foto gaat Zondag ben ik er niet bij. De woensdagen erna kan ik wel,dus laat maar weten wanneer het iedereen het beste uitkomt.
 

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 28 jul 2006 16:34

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 28 Juli 2006

@#$$##@#@# mot zondag (plotseling werken) gv...hier en daar!!!

toch niet te vroeg hoop ik!! paar weken geleden om 04.00 op zondag moeten beginnen dat was de LAATSTE keer
No I'm not big headed my head is just big

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 29 jul 2006 00:07

Aan de foto's te zien is er toch behoorlijk vaak gestopt. Ik fiets ook wel weer een keertje mee maar de laatste tijd past het moeilijk in m'n programma.Komende tijd nog een aantal 'westlandse rondjes' te doen.

jerryv
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jul 2006 22:51

jerryv 29 jul 2006 17:03

Hallo jongens,
Bedankt voor de reacties op tochtje van woensdag, vind ik toch erg tof . No hard feelings verder van mijn kant maar ik had het me gewoon wat anders voorgesteld. Ik fiets mijn rondjes altijd wat korter en relaxter. Meestal zo'n 40-50 km. beetje kleine weggetjes zoeken, genieten van koetjes en kalfjes, ff stoppen halfweg (meestal bij Waterweg, soms bakkie doen etc.) Meer iets voor oude mannen misschien, maar voor mij nu in de opbouw perfect omdat ik weer terug op niveau moet komen qua gezondheid en conditie.Ik fiets dan voorlopig ook gewoon weer mijn eigen rondjes en tempo, maar zal zeker weer een keertje bij jullie aanhaken. Ik hou sowieso het forum in de gaten.
P.S. Ik ga binnenkort met Landis en Ullrich op trainingskamp dus maak dan je borst maar nat als ik weer meedraai. Dan smeken jullie mij wat minder aan kop te sleuren en een beetje in te houden na 80 km...
Groetjes Jerryv

 
 
 

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 29 jul 2006 18:45

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 27 Juli 2006
Zou leuk zijn Wesley, misschien tot volgende week dan.
Dus, woensdag 2 augustus a.s. weer?Ik ga eens kijken of ik kan komen a.s. woensdag. Ben vrij die dag, dus de tijd heb ik wel.

Heb eigenlijk geen idee hoe ik bij Van Rossem moet komen.. Eerst dat maar eens gaan uitzoeken.

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 jul 2006 20:36

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 29 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 27 Juli 2006
Zou leuk zijn Wesley, misschien tot volgende week dan.
Dus, woensdag 2 augustus a.s. weer?



Ik ga eens kijken of ik kan komen a.s. woensdag. Ben vrij die dag, dus de tijd heb ik wel.

Heb eigenlijk geen idee hoe ik bij Van Rossem moet komen.. Eerst dat maar eens gaan uitzoeken.





Je komt er vaak langs zonder dat je het weet. Ik kan woensdag helaas niet, volgende week woensdag ook niet, anders ging ik ook mee!!
Ik stuur je wel even een mailtje hoe te rijden.

edit: anders moet je mijn fiets maar nemen, die weet uit zichzelf de weg naar Van Rossem

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 29 jul 2006 23:56

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 29 Juli 2006
Ik stuur je wel even een mailtje hoe te rijden.

edit: anders moet je mijn fiets maar nemen, die weet uit zichzelf de weg naar Van Rossem

Alvast bedankt!

Die van jou? Die is veels te groot voor mij!

Plaats reactie