Voor al je afspraakjes

fietsen in Zuid-Limburg

ascor
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 mar 2008 10:44

ascor 28 jul 2008 14:18

binnenkort verblijf ik een weekend in zuid-limburg (mechelen om precies te zijn). 2 jaar terug heb ik de AGR gefietst, maar staat allemaal niet zo exact meer in m'n geheugen...
Zou graag een aantal beklimmingen doen zo snel mogelijk achter elkaar. En dan echt zo snel als maar kan. Of misschien is er ergens een rondje te maken met daarin een aantal heuvels zeer snel achter elkaar? Hoe meer heuvels hoe beter, maar als er al eens 3 tot 5 ofzo vlot achter elkaar te vinden zijn is ook goed. Welke limburg kenner kan me helpen?

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 28 jul 2008 14:28

Je kan de finale van de Amstel Gold Race rijden. Dan heb je de Gulperberg, Kruisberg, Eyserbosweg, Fromberg, Keutenberg en Cauberg in 30km. Op de website van deze koers kun je het parcours vinden.



Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 30 jul 2008 16:33

1. ik woon in Geleen, 25km van Mechelen. ik fiets vaak in het Heuvelland en ken er bijna alle weggetjes, ook erbuiten.
2. ik wil je graag de weg wijzen, maar dan als onderdeel van samen fietsen, voor alleen de weg wijzen: koop een kaart.
3. geen idee hoe sterk, jong/goed/fanatiek je bent.
4. ben zelf op dit moment door sleutelbeen uitgeschakeld, over een week kan ik weer beginnen.
5. ben zestig jaar jong en rijd met gemiddelde van 24-27km/u twee tot drie uur vice versa Geleen. 64kg en 275 watt.
6. rijd met racefiets, maar ook met kale hybride, dan 22-25 km/u.

Wanneer dit profiel aansluit bij je idee, dan hoor ik dat wel,
Sjef

camiel
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 mar 2006 20:01

camiel 15 sep 2008 20:54

Ik woon in Maastricht. De meest weggetjes ken ik dus wel. Minimaal een keer per week zit ik wel op de fiets (race of mtb). Wil je een keer meefietsen, dan hoor (of beter gezegd: lees) ik het wel!

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 20 sep 2008 16:45

Ik ben een student en heb dus gratis reizen met ov. nu woon ik in utrecht en wilde wel eens in de omgeving maastricht gaan fietsen.

Heeft het station maastricht kluisjes om spullen in op te bergen en ook groote toilette waar je je zelf kan omkleden en opfrissen?

alvast bedankt!!!

camiel
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 mar 2006 20:01

camiel 20 sep 2008 17:13

Goeie vraag....volgens mij is dat niet op t station van Maastricht. (Ik reis niet met de trein)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 sep 2008 17:39

[quote="Du Bois"]Ik ben een student en heb dus gratis reizen met ov. nu woon ik in utrecht en wilde wel eens in de omgeving maastricht gaan fietsen.

Heeft het station maastricht kluisjes om spullen in op te bergen en ook groote toilette waar je je zelf kan omkleden en opfrissen?

alvast bedankt!!![/quote]


Kluisjes zat. Toilet wrsch ook wel, maar heb hem nog nooit bezocht dus kan geen uitspraken doen omtrent het formaat. Maar je hebt toch 2u de tijd vanuit Utrecht om je in de trein (al dan niet in WC hok, zijn soms best groot) om te kleden? :)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 sep 2008 23:35

In de trein is volgens mij ook altijd een gehandicapte toilet, die is veel groter dan een standaard toilet. Kan je mooi je tas meenemen en heb je nog de ruimte.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 21 sep 2008 23:43

[quote="Amclassic-fan"]In de trein is volgens mij ook altijd een gehandicapte toilet, die is veel groter dan een standaard toilet. Kan je mooi je tas meenemen en heb je nog de ruimte.[/quote]


En wie let er dan op je fiets?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 24 sep 2008 11:48

Ja in de trein wil ik mijn fiets niet alleen laten staan. Vaak zit er bij grote stationstoilette een jufvrouw (teminste in utrecht) die dan even op mijn fiets kan passen. Ik ga het a.s. maandag gewoon eens uitproberen. bedankt iig.

Plaats reactie