Voor al je afspraakjes

De Twitterrit 2011 editie

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 27 jan 2011 19:47

[quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

Precies! Waarschijnlijk zit ik dan in het Velodrome :D

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 27 jan 2011 20:15

[quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

Yep.
De week ervoor de RvV en de week erna de AGR.
We hebben voor de minst leuke gekozen :D

marsman
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 27 jan 2011 20:25

Leuk, ik zet 'm op de kalender.

En wat mij betreft gaat de langzaamste renner het tempo bepalen, handjes op het stuur, lekker met z'n allen een blokkie om. De snelle mannen kunnen hun hart ophalen met de tussensprints naar de plaatsnaambordjes toch ?>?>?>
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

eelcoz

eelcoz 27 jan 2011 20:25

[quote="Moustache"][quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

Yep.
De week ervoor de RvV en de week erna de AGR.
We hebben voor de minst leuke gekozen :D[/quote]

Daar zullen de meningen over verschillen.;)

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 27 jan 2011 20:26

[quote="Moustache"]De week ervoor de RvV en de week erna de AGR.
We hebben voor de minst leuke gekozen :D[/quote]

GRRRRRRR!

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 27 jan 2011 20:35

[quote="eelcoz"][quote="Moustache"][quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

Yep.
De week ervoor de RvV en de week erna de AGR.
We hebben voor de minst leuke gekozen :D[/quote]

Daar zullen de meningen over verschillen.;)[/quote]

:)


we gaan een schijnheilige brief schrijven aan de twitterrijders over hoe de directie genoodzaakt was om... ondertussen zitten we gewoon met cola op de bank onze favoriete koers te kijken LOL
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
arjan916
Forum-lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:41

Gebruikersavatar arjan916 27 jan 2011 21:13

[quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

En dan nog belangrijker: dan is de TijdStrijdersCup.
Dat kan toch niemand zijn ontgaan, eigenlijk kun je dat ons gewaardeerde forumlid Corniel niet aandoen; dit kost deelnemers bij twitter en/of bij de TSC . . . . oops

Desondanks een leuk initiatief, dus alvast veel plezier toegewenst, maar de Flevopolder roept harder voor mij ;)
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 27 jan 2011 21:17

[quote="arjan916"][quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

En dan nog belangrijker: dan is de TijdStrijdersCup.
Dat kan toch niemand zijn ontgaan, eigenlijk kun je dat ons gewaardeerde forumlid Corniel niet aandoen; dit kost deelnemers bij twitter en/of bij de TSC . . . . oops

Desondanks een leuk initiatief, dus alvast veel plezier toegewenst, maar de Flevopolder roept harder voor mij ;)


[/quote]

Ja dat weten we, maar dan blijf je schuiven en er zijn meer fietsers in nederland dan alleen het forum en de twitterrit beperkt zich niet tot het fietsforum, de tijdstrijderscup ook niet. Dus hebben we gewoon te maken met twee losse evenementen voor een totaal andere doelgroep.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

ace1978
Forum-lid
Berichten: 1035
Lid geworden op: 09 aug 2004 16:35

ace1978 27 jan 2011 21:35

[quote="Moustache"][quote="eelcoz"]Absoluut niet vervelend bedoeld, maar hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat Parijs-Roubaix op die dag verreden wordt? Gewoon een tip.[/quote]

Yep.
De week ervoor de RvV en de week erna de AGR.
We hebben voor de minst leuke gekozen :D[/quote]

+1! :D

Gebruikersavatar
bontempi056
Forum-lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 okt 2010 17:16

Gebruikersavatar bontempi056 29 jan 2011 17:23

Paris-Roubaix wil ik voor geen goud missen dus ik ga deze editie van de twitterrit missen,al vond ik de vorige editie heel plezierig.
Wie nimmer dwaalt wordt nooit verstandig!!!

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 29 jan 2011 19:36

We hebben de minst leuke gekozen?? Zou net de haren uit mijn hoofd zijn gaan trekken toen ik de smiley zag..

rogkat
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 jun 2008 22:39

rogkat 29 jan 2011 20:23

Hoop dat ik erbij kan zijn..lijkt me heel leuk en gezellig. Blijf t topic volgen..
my third love

Plaats reactie