Voor al je afspraakjes

Velodrome Sloten!

brutus
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 07 aug 2015 20:09

brutus 17 okt 2016 16:28

Ik ben erg blij dat je er over begint, dacht dat ik in de woestijn aan het roepen was.

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 24 okt 2016 14:09

jacksshadow schreef:Wat betreft de woensdag baantraining in Alkmaar: graag een mail sturen naar info@sportpaleis-alkmaar.nl met het verzoek deze training van Martin Hanemaaijer weer terug in het program te zetten. Des te meer mensen hier om vragen, des te groter de kans dat deze weer terug in het programma komt.

Kijk even op de site: http://www.sportpaleis-alkmaar.nl/baanw ... ijden.html voor de vrije trainingsuren (woensdag- en donderdagavond, vrijdag- en zaterdagochtend).
Woensdag Alkmaar is vrije training na de RTC-training. Je kunt toch op de donderdagavond bij Herman Schenk gaan trainen? Zij hele goede trainingen, voor alle niveau;s. Je moet alleen wel goed sturen want je zit een berg mensen in de baan.

jacksshadow
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 jun 2007 20:52

jacksshadow 25 okt 2016 15:47

Hoi,
Ik was vrijdagochtend op de baan in Alkmaar, even een vrije training (tussen 9 en 12) meegepakt. Ik was de enige op de baan, later kwam er nog 1 andere renner bij. Electrische derny stond klaar dus na warmrijden even 20 minuten daarachter gereden :-). Dankjewel Kuif.
Als aanvulling kan ik nog melden dat elke zaterdagavond een training gegeven wordt tussen 19 en 21u - deze is voor iedereen te volgen.
De training op donderdagavond door Herman Schenk wordt niet gegeven door Alcmaria Victrix, maar door Alkmaar Sport. Maakt verder niet uit, alleen je kunt bv. niet de 10-ritten kaart van Alcmaria hiervoor gebruiken.
Groet!
rule #5

brutus
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 07 aug 2015 20:09

brutus 25 okt 2016 18:08

Ik ben in t velodrome geweest.
Gezakt, dus nog vaker de cursus volgen.
Vond die cursus wel erg leerzaam, kan geen kwaad om eens te doen.

Plaats reactie