Voor al je afspraakjes

http://www.activetogether.nl

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 21 mei 2008 20:17

Hi,

Dit kwam ik tegen:
http://www.activetogether.nl

Heeft iemand hier ervaring mee?

Gr,

P.S. vraag aan de moderator, hoort dit onderwerp op dit forum??
Loeki Pro

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 22 mei 2008 11:42

[quote="Optico"]Hi,

Dit kwam ik tegen:
http://www.activetogether.nl

Heeft iemand hier ervaring mee?

Gr,

P.S. vraag aan de moderator, hoort dit onderwerp op dit forum??[/quote]

Prima, maar niet in deze categorie.
Ik verhuis hem dus even.
Afbeelding | Afbeelding

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 22 mei 2008 21:07

Thanks,
Loeki Pro

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4386
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 22 mei 2008 21:28

Volgens mij zijn er weinig fietsers die hieraan meedoen
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

marijn_
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 20 dec 2004 22:37

marijn_ 22 mei 2008 23:43

Voor fietsers zijn er locaal al veel laagdrempelige clubs. Niettemin, leuk initiatief! Ook handig voor reeds bestaande sportersclubjes die een online hangplek willen of aanwas zoeken. Zelf (nog) geen ervaring mee.
Cube Attempt \'08 .. Bell Sweep R .. Shimano R085

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 23 mei 2008 00:04

Zou je je ervoor opgeven als er iets in de buurt op zou staan??
Loeki Pro

marijn_
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 20 dec 2004 22:37

marijn_ 23 mei 2008 00:46

Als het een beetje in de buurt is (provincie Utrecht), jahoor.
Cube Attempt \'08 .. Bell Sweep R .. Shimano R085

berry2
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jul 2006 12:58

berry2 25 mei 2008 23:50

Ik heb me zojuist aangemeld.
Ik ben ben benieuwd of het gaat werken. Er zijn nog niet zo veel wielrenners actief heb ik het idee.

toolio
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2008 00:44

toolio 05 jun 2008 01:01

Via Berry kwam ik erachter dat Fiets.nl ook een mooi forum heeft zeg! Ik heb mij hier dan ook maar gelijk even geregistreerd. Tijdens het rondkijken kwam ik dit topic tegen..

Ik kan zeggen dat ik zelf al bijna 1,5 jaar lid ben op/van Activetogether.nl. In het begin was het erg rustig, maar zoals elke website moet het even de tijd krijgen om te groeien... of niet..

Ik mountainbike erg graag, en dit vaak alleen of met een paar vrienden. Van die paar vrienden kon er vaak maar eentje.. en heel soms allemaal. Ik ben 2 sportgroepen gestart op activetogether en bij mijn mountainbike groepje zitten nu al 12 leden. Meestal kunnen daar altijd wel een aantal mensen. Afgelopen weekend waren we echt met 12 man in Schoorl voor 2 rondes. Dat was echt heel gezellig!

Afgelopen weekend weer maar met z'n tweetjes, maar hoe meer mensen er in de groep zitten, hoe vaker er altijd wel iemand kan! Dat is het voordeel..

Kortom, ik zie dat het leden aantal nu echt hard begint te groeien, dus er moet altijd wel iemand bij jou in de buurt te vinden zijn.

Groet,
Toolio

e.diersma
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2008 11:37

e.diersma 15 aug 2008 00:57



Ik heb ook even een kijkje genomen op deze website. Moet zeggen dat ik het behoorlijk goed van opgezet vind. Zeker omdat er geen organisatie achter zit, maar enkel 2 personen die leven voor de sport.. Heb even een profiel aangemaakt, omdat ik toch even benieuwd was hoe de verschillende onderdelen met elkaar in verbinding zijn gemaakt. Het is goed mogelijk om te zoeken naar verschillende sporten op verschillende tijdstippen. Het forum is nog niet zo groot, maar de eerste opzet, en gebruik is aardig. Wel vind ik het erg leuk om te zien hoe de groepen, of sportgroepen zoals zij dit noemen, zijn gecreëerd en geïntegreerd met de profielen. Knap werk.

Al met al zeker een leuk initiatief, voor veel mensen zou dit een uitkomst kunnen bieden.

Mvg,
E. Diersma

Plaats reactie