Voor al je afspraakjes

Forumrit MTB Rhedenroute 12-04

willier79
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 mar 2009 21:34

willier79 08 mar 2009 00:43

De slechte weervoorspellingen is ook reden waarom ik mij terug trek.


kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 08 mar 2009 07:00

sjeez, gasten??? slappe hap wel, hoor. Zet jezelf dan ook niet vooraf op een lijstje....
Wat begon als een leuk initiatief, is nu al best teleurstellend. Er is nog niet eens gereden.

Ik ben om 10uur daar.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 08 mar 2009 18:52

Heerlijk weer vandaag geweest, zonnige marathon gelopen in 3:45:00 :)
Laat datum voor volgende forumrit maar horen , ik ben er dan sowieso bij.
Ik heb nog even gedacht om er zelf 1 te organiseren maar ben net verhuist en ken de routes hier nog niet dus hopelijk neemt iemand anders het initiatief.

Grtz.
Rubenio

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 08 mar 2009 19:14

MarZ?
Vanaf 9.45 tot 10.30 stond ik bij het bezoekerscentrum. Even over de parkeerplaats gewandeld, niemand te bekennen. Verklaring?
[edit]MarZ heeft helaas een zeer geldig excuus. Sterkte daarmee![/edit]

Deze rit heb ik dus maar alleen gereden. Met voor het grootste deel prachtweer...

Nogmaals, heel jammer dit. In de twee dagen voor het ritje zeggen 4 van de 6 deelnemers af, en de vijfde komt niet(?). Professionele verplichtingen, ziekte/uit conditie, dat kan gebeuren. Logistieke problemen, tsja?? Maar afzeggen voor het weer kan echt niet imho.
Uiteraard bestaat er geen opkomstplicht, maar helemaal vrijblijvend is het ook niet.
Laat eens weten hoe jullie dat zien?
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 08 mar 2009 19:38

Ben ik met je eens, heel heel erg zwak om af te zeggen voor een beetje regen:)! Zeker met een mtb rit(met regen worden de ritten vaak mooier)!

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 08 mar 2009 20:11

M.i. vallen de afzeggingen allemaal in de categorie "kan gebeuren". Maar inderdaad jammer dat het zo gelopen is en vervelend dat je uiteindelijk in je eentje op de parkeerplaats stond (ook al wist je al dat er verder niemand zou komen). Ik wil voorstellen om qualificaties daarover (zwak, slappe hap) nu verder achterwege te laten, en te denken aan een nieuwe datum?!

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 08 mar 2009 21:01

[quote="perik"] ....

(ook al wist je al dat er verder niemand zou komen).

.....
[/quote]

Hoe weet jij wat ik weet?
Ik was in de veronderstelling dat MarZ zou komen. Hij heeft overigens een echte reden, zojuist via pm vernomen De laatste twee afzeggers zie ik pas vanochtend, als ik nog even kijk op het forum. Op dat moment ben ik dus al vroeg opgestaan, en sta klaar om een dag te gaan fietsen. Ik zie behoorlijk uit naar ritjes met nieuwe mensen, andere fietsen en onbekende routes. Je snapt m'n teleurstelling.

Overigens heb ik wel lekker gereden, hoor. Niet de hele route, trouwens. Eerst een stuk tegen de klok in, rondom Rheden. Omgekeerd, en hetzelfde stuk weer met de klok mee. Je kan de benen aardig slopen daar. Bij de Woeste Hoeve heb ik de route verlaten, en ben via Hoenderloo, Kootwijk, Voorthuizen terug naar Amersfoort gefietst, hele tijd wind tegen.
Die zandklim waar we het een paar pagina's terug over hadden, houd ik nog tegoed.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 08 mar 2009 21:04

Hmmm, jammer dat de eerste mtbrit zo uitloopt op een fiasco. Nu ik enigszins ben ingeburgerd kan ik makkelijker plannen wanneer ik wel en niet moet werken. Dus wat mij betreft wagen we een tweede poging tot het organiseren van een forumrit. Al dan niet op de Rhedenroute. Dan zorg ik dat ik erbij ben, regen of niet.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 09 mar 2009 00:38

Ik wil toch ook ff reageren; ten eerste vind ik het erg jammer voor Kaj1500 dat ie alleen heeft moeten fietsen. Met betrekking tot het niet-geheel-vrijblijvende karakter van het opgeven voor zo'n tocht deel ik zijn mening absoluut. Bij andere meetings wordt er ook steevast gewacht tot alle deelnemers er zijn. Voor wat betreft het afzeggen op het laatste moment kan ik alleen oordelen over m'n eigen gedrag. Ik had eerder in moeten zien dat ik beter niet kon deelnemen. Maar goed, in het verleden heb ik te vaak toch gesport in dergelijke gevallen. Vorig jaar nog een keelontsteking opgelopen door met 'keelpijn' Klimmen-Banneux-Klimmen te fietsen. Deze keer dus wel verstandig gehandeld, maar ik had het wel eerder kunnen inzien en me dus eerder kunnen afmelden dan de avond vantevoren, waarvoor mijn excuses. :(
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 09 mar 2009 00:57

Waarom excuses maken? Je vond zelf dat er een goede reden was om niet te komen, dus je hebt je netjes afgemeld.
Ik ben het niet met kaj1500 eens dat er "echte" en -blijkbaar- valse redenen zijn voor een afmelding. We zijn immers allemaal liefhebbers die het leuk vinden om mee te doen aan zo'n forumrit, en daar kan wel eens wat tussen komen. Ik weet nog niet of ik me ga aanmelden voor een volgende rit als een afmelding op zo'n manier beoordeeld wordt.

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 09 mar 2009 01:08

For the record, ik maak alleen m'n excuses voor de in mijn ogen late afmelding. Dat ik me heb afgemeld is uiteraard m'n goed recht en daar sta ik nog steeds achter.
Maar ik vind het gewoon echt lullig zoals het gelopen is. Als er een forummeeting wordt georganiseerd en je blijft uiteindelijk als enige over, vind ik dat niet tof. Ik ga zeker niet oordelen over andere afmeldingen, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid. Maar ik heb wel degelijk begrip voor de teleurstelling van Kaj1500.... that's it.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 09 mar 2009 11:21

@bluebird, je hebt je gewoon afgemeld dus hoeft ook niets aan excuses te doen naar mijn mening. Hopelijk ben je er volgende keer bij want ik wil die bianchi wel eens real-life zien :)

Laten we ons gewoon ff over dit voorval heen zetten en een nieuwe datum prikken!

Grtz.
Rubenio

Plaats reactie