Voor al je afspraakjes

fietsmaat gezocht rondom Veldhoven

maboto
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2020 10:50

maboto 01 sep 2020 11:11

Hallo allemaal
Ik man van 54 jaar jong en al jaren lid, maar de laatste jaren niks meer gedaan en door blessures 5 jaar geleden zelfs mijn racefiets verkocht, nu ik thuis zit, al jaren geen sport meer deed en langzaam aan steeds voller begin te worden leek het me toch eens tijd wat te gaan doen. Na jaren fanatiek in de sportschool met gewichten gestoeid te hebben, leek het me een mooi idee om het fietsen weer op te pakken.

Op aanraden van mijn broer die vele duizenden km's per maand fietst heb ik voor de gravel bike gekozen, en omdat ik hartpatiënt ben, ook nog 2 verrotte knieën heb heb ik gekozen voor de Canyon Grail-on, een Gravel bike met elektrische ondersteuning zodat ik ongeacht in welke situatie ik me bevindt altijd nog boven of thuis kom.

Ik fiets nu eigenlijk altijd alleen, en in een groepje of gewoon met een fietsmaat waar je elkaar kunt afwisselen om achter het wiel te fietsen of gewoon wat kletsend is veel leuker.

Ben sinds een maandje aan het fietsen, fiets nu meestal afstanden van 30-55 km lekker op mijn gemak rond de 27 km/h maar ook kleine uitschieters naar 45 km/h hou ik kortstondig vol.
Fiets op verharde wegen, maar ook mtb routes zijn leuk,

Wie zoekt een fietsmaat die hetzelfde als ik zoek, gewoon lekker erop uit, zonder het idee te hebben dat uit iedere rit het maximale eruit gehaald dient te worden, ook zich een rustmomentje gunt, het ook leuk vindt om zo af en toe de bossen in te duiken, maar ook op de verharde/gravel wegen wil fietsen.

Plaats reactie