Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Plaatsvervangende schaamte (Verkeershufters op de racefiets)

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5072
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 25 jan 2021 21:30

Leuk die loslopende honden. ;

https://www.strava.com/activities/4680697531

Gaat meestal wel goed, maar als ze je dan grijpen...

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 jan 2021 22:00

Ja, doet ie anders nooit. Maar je bent er mooi klaar mee.

tjerk1121
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:45

tjerk1121 26 jan 2021 08:16

JoostG schreef: 25 jan 2021 13:26
tjerk1121 schreef: 25 jan 2021 07:03
Maar uuuhhh, ja, uuuh dus, waarom moet jij juist dan daar gaan wandelen als je weet dat er ook fijn luitjes aan het fietsen zijn.....

Je doet nu precies waar het al zooo vaak fout gaat. Eigenlijk stel je hier dat een ander zich aan jou moet aanpassen omdat jij dit moment kiest om er te wandelen.

De natuur is van ons allen, op dinsdag maar ook op zondag, om 8.30 maar ook om 14.00. Dus laten we nu allemaal rekening met elkaar houden; niet hard langs wandelaars fietsen, niet naast elkaar wandelen op fietspaden en regelmatig om kijken, niet je hond los laten lopen wanneer je weet dat hij toch niet luistert, en ga zo maar door.... Alleen dan komen we er. Niet door met een vingertje te wijzen naar 1 specifieke groep.

En voor je beeldvorming: op zondagochtend om 8.30 kom ik in ‘t Gooi bijna alleen maar fietsers tegen zodat ze de natuur uit zijn als de wandelaars hebben uitgeslapen en hun ontbijt achter de kiezen hebben. Blijkt dat er heel veel wel degelijk rekening houden met andere natuurliefhebbers.....
Nou...voor alle duidelijkheid: ik wijs niet met mijn vingertje naar 1 specifieke groep maar ik vraag me alleen af waarom je perse door het Twiske moet fietsen terwijl er meer dan genoeg mogelijkheden zijn om er omheen te fietsen én de meeste paden in het Twiske vrij smal zijn.

Ik mijd zelf het Twiske na zeg maar 11:00 uur omdat ik weet dat er dan veel wandelaars zijn, inderdaad gewoon een kwestie van rekening met elkaar houden en elkaar de ruimte gunnen, zeker nu heel veel mensen echt wel behoefte hebben aan frisse buitenlucht.

Plaats reactie