Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote woon-werk topic

teamorange
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:38
Locatie: Schoten (B)

teamorange 14 mar 2013 19:25

@Bmiller ...jammer van je fiets hopelijk wordt alles goed geregeld....
Vanmorgen witte fietspaden ....maar 's avonds was het heerlijk fietsen in het zonnetje.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 mar 2013 07:32

bmiller schreef:Dom dom dat ik dan toch geen gegevens heb gevraagd.Gelukkig noemde de man wel waar hij werkte, dus vanmorgen hem opgezocht en alsnog een schadeformulier ingevuld.

Nu afwachten hoe en of het gerepareerd kan worden. Maar was eigenlijk al blij dat de bestuurder alsnog mee wilde werken.
Toch zonde van de Cube hyde pro van anderhalf oud.
Zelf zou ik ook meewerken maar het doet me altijd wel deugd te lezen dat er meer mensen zijn die niet wegduiken.

Succes met de afhandeling.

Zelf deze week een paar keer Woon-werk laten schieten. Op een geven moment ben je de winter zat :mrgreen:

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 15 mar 2013 13:30

Nou, vertel mij wat. Alleen, ik moet wel met de fiets. Ik heb geen andere mogelijkheden (ja, te voet zou ook kunnen).

Ik heb de afgelopen weken toch wel een aantal keren flink zitten vloeken op de fiets.
Maar ja, het blijft meestal toch wel als hobby aanvoelen.

IBAN
Forum-lid
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 21 mar 2013 12:21

vanmorgen naar het werk gefietst. Leusden > Zeist. Heerlijk fris met lekker zonnetje.! terug nog wat extra kilometertjes pakken.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 21 mar 2013 23:37

Vandaag woon-werk gefietst. Enige keer deze week. Helaas :(
Die kou begin ik steeds slechter te trekken.

marssie
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:46

marssie 22 mar 2013 09:22

Dinsdag en woensdag woon-werk gefietst. Donderdagochtend sneeuwde het weer dus maar de trein gepakt. Vandaag en morgen ook met het OV en dan volgende week weer met goede moed en hopelijk wat minder laagjes.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 22 mar 2013 18:18

Ik ben net binnen van mijn woon-werk ritje, gelukkig de laatste voor deze week. Ik ben er helemaal klaar mee. Dit is toch geen fiets-weer. Wat een kou en een gure wind....

Goed, dat wou ik ff kwijt ;) ....prettig weekend allemaal 8-)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 22 mar 2013 19:21

plantagenet schreef:Ik ben net binnen van mijn woon-werk ritje, gelukkig de laatste voor deze week. Ik ben er helemaal klaar mee. Dit is toch geen fiets-weer. Wat een kou en een gure wind....

Goed, dat wou ik ff kwijt ;) ....prettig weekend allemaal 8-)
En toch ben ik jaloers! ik mocht ook deze week weer niet fietsen vanwege de vele afspraken op onmogelijke plaatsen en tijdstippen...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
cannae
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 04 dec 2010 09:58

Gebruikersavatar cannae 23 mar 2013 07:39

plantagenet schreef:Ik ben net binnen van mijn woon-werk ritje, gelukkig de laatste voor deze week. Ik ben er helemaal klaar mee. Dit is toch geen fiets-weer. Wat een kou en een gure wind....

Goed, dat wou ik ff kwijt ;) ....prettig weekend allemaal 8-)
Ik ben deze week ook op pad geweest maar ik heb het geen moment echt koud gehad, dat terwijl zowel wind als regen en lichte sneeuw onderweg gehad heb :D .

Want met de juiste kleding is het weer geen probleem meer is mijn ervaring, alleen goede winterkleding kan aardig in de papieren lopen. Verder moet je er wel voor zorgen dat je de kans op een lek verkleint want dat is natuurlijk weer niet grappig met dit weer, want een bandje plakken kun je wel vergeten rond de nul maar een binnenband vervagen kost bijna net zoveel tijd.
enjoy the ride

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1703
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 24 mar 2013 21:27

Nou, vandaag ook weer een woon-werk ritje gemaakt.
Vanochtend rond 07:00 uur pal naar het oosten, aangenaam was toch anders.
Vanmiddag dan wel weer voor de wind, dat was een stuk makkelijker.

Wat ik nu wel begin te merken is dat het ook mentaal door begint te wegen. Ik fiets 5x per week woon werk woon, en wanneer ik eenmaal fiets gaat het wel weer, maar het lijkt alsof de drempel om bij de warmte van de kachel vandaan te gaan en weer de kou in steeds groter wordt.
En dan te bedenken dat ik 3 weken geleden al twee keer in korte broek gereden heb, had toen helemaal het idee dat het voorjaar er aan kwam.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 31 mar 2013 21:44

uninvitedguest schreef:Wat ik nu wel begin te merken is dat het ook mentaal door begint te wegen. Ik fiets 5x per week woon werk woon, en wanneer ik eenmaal fiets gaat het wel weer, maar het lijkt alsof de drempel om bij de warmte van de kachel vandaan te gaan en weer de kou in steeds groter wordt.
En dan te bedenken dat ik 3 weken geleden al twee keer in korte broek gereden heb, had toen helemaal het idee dat het voorjaar er aan kwam.
Dat herken ik wel.... :( Toch komende week paar keer w-w fietsen.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 17 apr 2013 10:02

Heerlijk, vanochtend in korte broek en shirt naar het werk gefietst. Vanmiddag met een omweg naar huis. :)

Plaats reactie