Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst 2020

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 01 nov 2020 18:01

Dit weekend toch nog 2 keer getrapt.
Zaterdag: Had best grote plannen om flink eind met de racefiets op pad te gaan, misschien wel richting de 200 km. Dus tegen thuisfront "Ben misschien pas over een uurtje of 7 terug". In de praktijk kwam daar helaas niet veel van terecht. Al vrij vlot het idee "gaat hem niet worden" en vond het qua weer toch beetje tegenvallen.
Dus uiteindelijk 4:30u op pad geweest en zo'n 130 km afgelegd. https://www.strava.com/activities/4266417335
Onderweg de wegen zeik en zeik nat en hoop zooi die er lag, dus kon na afloop ook flink schoonmaken voor ik de fiets weer op de indoortrainer kon zetten.

Afbeelding

Afbeelding
Maar met deze rit wel mijn jaarlijkse doel van 15.000 km gehaald en dat precies na 10 maanden (kwestie van dankzij of ondanks Covid-19 :mrgreen: )

Zondag: Opgestaan met lichte kater na iets te veel likeurtjes na mijn BBQ op zaterdagavond en had er een hard hoofd in. Toch maar de gravelbike gepakt voor mijn min of meer standaard rondje vanuit Soest.
Toch bleek frisse lucht goed te werken en was het toch genieten van de natuur en de herfstkleuren. Sommige plekken al vrij vlot druk, maar nergens echt last gehad. Scheelt dat tempo niet zo hoog lag vandaag. :mrgreen:
Paar plaatjes onderweg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na iets meer dan 3 uur terug met 77 km op de klokken en weer een fiets om uitgebreid schoon te maken
https://www.strava.com/activities/4270370012
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

hayes

hayes 04 nov 2020 16:25

Eindelijk heerlijk fietsweer vandaag. Koud, maar wel windstil en zonnig.
We zitten een paar dagen vlakbij de grens en Maastricht. Vandaag even de Amstel Gold Race finale gereden, of toch vrij gebaseerd op die finale.

Heerlijke regio, heuvelachtig. Een beetje de Ardennen op z'n Nederlands :winkthumb: ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3386
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 04 nov 2020 18:49

Dagje vrij genomen omdat het zo een mooi weer beloofde te worden... na een fikse wandeling met de hond, de MTB opgesprongen voor een uurtje of 3:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 04 nov 2020 20:19

Middagje gravel rijden in Lage Vuursche:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 nov 2020 21:13

Leuke foto’s heren!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 nov 2020 13:36

Idd lekker plaatjes kijken hier :winkthumb:

Afgelopen 4-5 weken vooral functioneel gefietst. Vaak op de fiets naar een vriend om daar te wandelen en om iets weg te brengen of halen.
Wel allemaal op de racefiets en totaal een aardig pak km's maar wel steeds met een rugzak op.

Vandaag tijd voor een rondje fun. Even de Krimpenerwaard in en het was daar nog bizar groen.
Net iets meer dan 60km en in deze periode train ik niet voor afstanden. Gewoon fit blijven met hardlopen, wandelen en beetje fietsen.
Met de zon was het heerlijk. Als ik wat doortrapte moest het shirt zelfs open. Maar als de zon even weg was dan was het tegen de wind in toch ineens november!

Paar sfeerplaatjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 05 nov 2020 15:58

Vandaag vanuit Almere weer eens een rondje van ruim 73 km rond de Vinkeveense plassen. Helaas liet het mooie weer van in de ochtend het afweten, de zon was niet meer te zien en donkere wolken pakten zich samen om de laatste kilometers de eerste druppels regen te laten vallen, kwam nog net 'droog' thuis. :)

https://www.strava.com/activities/4289531831
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 05 nov 2020 16:23

Mooi foto's inderdaad weer .
Het is ook een mooi jaargetijde om te fietsen .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 05 nov 2020 20:27

Gisterenmiddag toch maar even "gesmokkeld" met werk en lekker om 13:00u op mijn gravelbike gestapt om net voor zonsondergang thuis te komen.
Vanaf Soest de voor mij bekende gravelpaden genomen over de Utrechtse Heuvelrug tot vlak bij Veenendaal/Rhenen en vanaf daar weer terug.
Ideale weersomstandigheden om lekker eindje te toeren.
Na 4:05u stond er 101 km op de klokken en voldaan gevoel https://www.strava.com/activities/4285539916
Paar plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2137
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 07 nov 2020 23:47

Wat was het warm vandaag! 17 graden en bij een stopje zelfs 19,6 gezien. Zomertenue, arm- en beenstukken die ik onderweg uit heb getrokken. Begin november en kort/kort gereden, dat was de eerste keer.
108km Limburgs heuvelland, was weer prettig. Bij Rijckholt neem ik nog even een slinger over Moelingen en dan via jaagpad Albertkanaal terug, lekker stukje vlak op hoge snelheid. Dat viel vandaag beetje tegen...drúk....bij Kanne was het niet normaal druk van het volk. Dicht bij elkaar klitten in de zon. Niet zo gek dat de corona besmettingen daar zo hard gaan. Mijn bel gaat gelukkig vrij hard en gewoon blijven bellen geeft ruim baan.
Dogma F

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 08 nov 2020 11:58

Gisteren vanuit Almere een rondje door 't Gooi en rondom het Gooi- en Eemmeer om daarna via de de fietsroute in Flevoland "Grote Trap" terug te keren naar huis, goed voor 75 km. Het weer was prachtig, veel zon en weinig wind, wel koud (8°C -> 13°C) maar dat laatste hoort bij het jaargetijde, toch.? Kwam nog een paar wielrenners tegen in korte broek en korte mouwen, zelf nog één daarbij zonder handschoenen. :roll: Ik in mijn winterbroek met lange mouwen moet in hun ogen wel op een 'koukleum' hebben geleken. :lol: Enfin, had geen spijt van mijn kledingkeus en heerlijk gefietst. ;)

https://www.strava.com/activities/4301767588

Afbeelding
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 08 nov 2020 12:34

Gastheerg schreef: 05 nov 2020 13:36 Idd lekker plaatjes kijken hier :winkthumb:

Afgelopen 4-5 weken vooral functioneel gefietst. Vaak op de fiets naar een vriend om daar te wandelen en om iets weg te brengen of halen.
Wel allemaal op de racefiets en totaal een aardig pak km's maar wel steeds met een rugzak op.

Vandaag tijd voor een rondje fun. Even de Krimpenerwaard in en het was daar nog bizar groen.
Net iets meer dan 60km en in deze periode train ik niet voor afstanden. Gewoon fit blijven met hardlopen, wandelen en beetje fietsen.
Met de zon was het heerlijk. Als ik wat doortrapte moest het shirt zelfs open. Maar als de zon even weg was dan was het tegen de wind in toch ineens november!

Paar sfeerplaatjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zijn die laatste foto's hier in de buurt?
https://www.google.nl/maps/place/51%C2% ... d4.7251929


Orlok schreef: 08 nov 2020 11:58
Afbeelding
25m, dat is weer eens wat anders dan 1,5m :lol:
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Plaats reactie