Een overheerlijke en lange gravelrit vandaag. Idee was om in het oosten vh land een ronde van 200 km te doen, dus redelijk op tijd in de auto. Alleen vlak voor Barneveld voelde ik me niet top in de auto en besloten om dan maar dichterbij te blijven en voor een combi van 3 gravelritjes met hetzelfde startpunt. Dan kon ik altijd eerder stoppen.
Dus vlak bij Veenendaal de auto geparkeerd en nog voor kwart voor 8 voor de eerste ronde. Lekker weertje tot zo'n 40 km en kwam de eerste motregen omlaag, op zich nog lekker, Maar later toch een paar echt buien op mijn dak.
In de 2e lus in de buurt van Lunteren een afsluiting en op 1 of andere manier "ruzie" met mijn GPS en wat zwerven.
Bij terugkomst van ronde 2 (zat toen op 135 km) hele forse bui en schuilen onder viaduct en twijfel of ik verder zou gaan. Paar minuutjes later droog en op pad voor ronde 3 en nog maar 1 buitjes onderweg.
Uiteindelijk kwam ik na 199 km terug bij parkeerplaats en kon het (natuurlijk) niet laten om even 2 km extra te pakken om er een 200'er van te maken. Inderdaad een tik van me, met die ronde getallen.
https://www.strava.com/activities/3808079210
Hoewel alles relatief in de buurt toch weer stukjes Nederland ontdekt die ik niet kende en dat is altijd leuk.
Verder natuurlijk het "gravelen" op zich is heerlijk om te doen, maar plaatjes spreken hopelijk voor zich.
Klagen, zeuren, zaniken, zeiken over Covid-19?
Ga je gang, maar niet op een fietsforum