Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2019

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5884
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 29 jan 2019 18:56

Maruss schreef: 29 jan 2019 18:33 Bijvoorbeeld zoiets kan goed zijn om uit te leggen dat het niet jouw schuld is dat je bent gevallen. Hoewel ik niet denk dat je veel van de verzekering van de schuldige kan verwachten in deze.


[youtube]https://youtu.be/nO_oOKE2PVg[/youtube]
Zal je helpen:
Zonder adres gegevens van de woon- of verblijfplaats is het lastig een dagvaarding af te geven. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 29 jan 2019 19:07

Leek Rudolph wel. Dan kun je de dagvaarding sturen naar:
Santa Claus Main Post Office
Tähtikuja 1, 96930 Rovaniemi, Finland
o'7o

senior
Forum-lid
Berichten: 2212
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 29 jan 2019 22:28

Die wijst per definitie elke verantwoordelijkheid voor de acties van zijn trekdieren buiten werktijd af.

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 03 mar 2019 18:52

Verdoeme, ook prijs.

Tijdens de cyclo Kuurne-Brussel-Kuurne het achterwiel van de voorligger geraakt (een fietscollega) en niet meer kunnen corrigeren.
Voorwiel volledige weggeslagen en daar lag ik dan.
Slag in voorwiel en pijnlijke schouder.

Toch de laatste 30km uitgereden (voelde wel dat ik moeilijk mijn arm kon verplaatsen), maar eenmaal thuis begon ik toch serieus pijn te krijgen en naar spoed geweest.
Verdict: gebroken sleutelbeen.
Gelukkig geen operatie, moet uit zichzelf genezen en mag 6 weken niet fietsen (of dit echt 6 weken moet zijn ga ik wel nog eens uitvogelen ;) )

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 03 mar 2019 19:36

fgrs schreef: 03 mar 2019 18:52 Verdoeme, ook prijs.

Tijdens de cyclo Kuurne-Brussel-Kuurne het achterwiel van de voorligger geraakt (een fietscollega) en niet meer kunnen corrigeren.
Voorwiel volledige weggeslagen en daar lag ik dan.
Slag in voorwiel en pijnlijke schouder.

Toch de laatste 30km uitgereden (voelde wel dat ik moeilijk mijn arm kon verplaatsen), maar eenmaal thuis begon ik toch serieus pijn te krijgen en naar spoed geweest.
Verdict: gebroken sleutelbeen.
Gelukkig geen operatie, moet uit zichzelf genezen en mag 6 weken niet fietsen (of dit echt 6 weken moet zijn ga ik wel nog eens uitvogelen ;) )

Ik heb hem ook gereden en vond het echt gevaarlijk bij momenten. Zat vol van kamikaze groepjes.

Wij waren aan het dalen aan 55km/h (wat meer dan genoeg was op die natte smalle stukken) en dan vliegen ze aan 70km/h voorbij op 1cm van je. Sommige snijden dan te kort voor je af waardoor je weer vol in de rem moet. Dan 1 die gewoon de grote baan over vliegt zonder kijken en bijna onder een auto ligt.

Er zijn daar zeker massaal veel valpartijen gebeurd. 00

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 03 mar 2019 20:08

We waren wel maar met ons twee op dat moment, geen gedrum of kamikaze geval.
Gewoon iets wat kan gebeuren.

En ja, de tacx zal zeker overuren mogen maken gezien ik ook ingeschreven ben in de epic300 begin mei :D
Maar eerst een weekje of twee laten rusten.

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 03 mar 2019 20:10

Goh ja het gaat toch k*tweer zijn volgende week. Ik heb niks en het gaat ook weer op de kickr zijn.. Dus je gaat niet veel missen 😏

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 03 mar 2019 21:38

fgrs schreef: 03 mar 2019 18:52
Verdict: gebroken sleutelbeen.
Gelukkig geen operatie, moet uit zichzelf genezen en mag 6 weken niet fietsen (of dit echt 6 weken moet zijn ga ik wel nog eens uitvogelen ;) )
Ik heb mijn rechter sleutelbeen in 3 jaar 3x gebroken (geen operaties) en ik zat telkens na 3 weken weer op de spinningbike (toch wat fijner dan rollen met een pijnlijke schouder...) en na 4 weken weer op de fiets buiten, van die adviezen trok ik me weinig aan....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 mar 2019 21:52

Ik ben in januari wel geopereerd aan een sleutelbeenbreuk. Ik heb jammer genoeg wel acht dagen moeten wachten op de operatie. Ik zat drie weken later weer buiten op de fiets, en heb nu eigenlijk nergens last meer van. Dat had dus nog acht dagen eerder kunnen zijn als ik meteen was geopereerd.
Ik heb de drie weken overbrugd met veel wandelen.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 03 mar 2019 22:32

Ik fietste binnen een paar dagen weer. Weliswaar op de stadsfiets maar het ging prima, 8 weken later fietste ik de Drenthe200 in dik 10 uur uit. (maar goed dit was op mij van toepassing)

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 04 mar 2019 08:40

Keezx schreef: 03 mar 2019 21:38
fgrs schreef: 03 mar 2019 18:52
Verdict: gebroken sleutelbeen.
Gelukkig geen operatie, moet uit zichzelf genezen en mag 6 weken niet fietsen (of dit echt 6 weken moet zijn ga ik wel nog eens uitvogelen ;) )
Ik heb mijn rechter sleutelbeen in 3 jaar 3x gebroken (geen operaties) en ik zat telkens na 3 weken weer op de spinningbike (toch wat fijner dan rollen met een pijnlijke schouder...) en na 4 weken weer op de fiets buiten, van die adviezen trok ik me weinig aan....
Yep, ben ook zo ene :lol:

Zal eerst de Neo/zwift worden (fiets staat dan ook vast) en vervolgens zal ik het wel aanvoelen.

Gebruikersavatar
Martin78
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 apr 2016 18:11
Locatie: Omg Arnhem

Gebruikersavatar Martin78 04 mar 2019 09:13

Afgelopen week klein rondje Posbank, even bovenaan staan genieten van het uitzicht en dacht laat ik even een stukje terug fietsen om een aanloop te nemen voor de snelle afdaling. Met mijn lompe harses even draaien op een stukje zand waarvan ik in schatte het wel hard zou wezen.....Ik gooi mijn stuur om en jawel zand lekker zacht en daar ging ik :(
Op de meest onbenullige manier op mijn gezicht, open elleboog, kapotte knie, plek op de heup en schouder, steentjes in de handpalm. En natuurlijk erger een kras op mijn remhendel

Ik ben blij dat niemand het zag, want wat lag ik daar als een kneusje te grond te knuffelen :D

Plaats reactie