Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2019

Gebruikersavatar
vincent75
Forum-lid
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:24

Gebruikersavatar vincent75 23 mar 2019 17:04

Afgelopen week met skiën gevallen. Kuitbeen gebroken en schouder uit de kom met alle kneuzingen en oprekkingen welke daarbij horen. Nu onderbeen gegipst en schouder weer laten herstellen.
Hopelijk binnen enkele weken weer op de fiets maar het voorjaar is doorgestreept.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

Gebruikersavatar
Martin78
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 apr 2016 18:11
Locatie: Omg Arnhem

Gebruikersavatar Martin78 23 mar 2019 20:25

Sterkte Klimduiker, hopelijk heb je een spoedig herstel. Klinkt als een lelijke val bah bah

JoFa
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 feb 2019 10:18
Locatie: Zevenbergen

JoFa 28 mar 2019 11:45

Heftige verhalen allemaal. Beterschap aan eenieder.

Gebruikersavatar
jepickx
Forum-lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 02 mar 2017 13:11

Gebruikersavatar jepickx 24 mei 2019 11:28

Daar ben ik weer, vandaag geen fietsen en de komende weken niet.
Ben gisteren onderuit gegaan op een weg die zo'n 6 weken geleden is voorzien van een nieuwe grindlaag.
maar niet alle grind was nog ingereden, Vlak voor de bocht lag midden op de weg nog veel los grind. en ja, moment van onoplettendheid en daar lag ik. Nu 1 arm in het gips wegens gebroken middenhandsbeentje en daarnaast nog een gebroken sleutelbeen. Voelbaar en zichtbaar!
Op de eerst gevisiteerde huisartsenpost/SEH werd ik ondanks dat weer weggestuurd. " kun je je arm nog bewegen, oh dan is er niks gebroken, ga maar naar je huisarts'" was randje 8 uur 's ochtends. "We gaan dicht"
Na huisarts en ander ziekenhuis was ik uiteindelijk om half drie weer thuis
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 24 mei 2019 12:26

Balen.. dat losse grind is ook echt een fuckedup

Gebruikersavatar
ddetaey
Forum-lid
Berichten: 481
Lid geworden op: 13 jan 2011 18:55

Gebruikersavatar ddetaey 31 mei 2019 11:00

Vorige week langs achter aangereden door auto na oversteken weg.
Aan de rechterzijde klaplong, dubbele sleutelbeenbreuk en 6 gebroken ribben.
Het zullen toch meer dan enkele weken verplichte rust worden.
En één van mijn belangrijkste doelen MonVentoux op 22 juni, kan ik (wederom) gaan annuleren :-(
Dirk

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 31 mei 2019 11:20

ddetaey schreef: 31 mei 2019 11:00 Vorige week langs achter aangereden door auto na oversteken weg.
Aan de rechterzijde klaplong, dubbele sleutelbeenbreuk en 6 gebroken ribben.
Het zullen toch meer dan enkele weken verplichte rust worden.
En één van mijn belangrijkste doelen MonVentoux op 22 juni, kan ik (wederom) gaan annuleren :-(
Dirk
Dirk, alle sterkte, zal zeker wel even duren voordat je weer echt lekker fietst, maar één geluk, volgend jaar is de Ventoux er nog. En neem dan lekker de tijd in de omgeving, zodat je een optimale dag uit kunt kiezen.

Gebruikersavatar
jepickx
Forum-lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 02 mar 2017 13:11

Gebruikersavatar jepickx 31 mei 2019 11:20

Dat klinkt allemaal niet lekker. Daar valt mijn 'schade' bij in het niet.
Veel sterkte en vooral een volledig herstel gewenst.
een schrale troost: die mont Ventoux ligt er volgend jaar ook nog. (speciaal doel?)
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

Gebruikersavatar
jepickx
Forum-lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 02 mar 2017 13:11

Gebruikersavatar jepickx 31 mei 2019 11:22

@Jans
zelfde tijd, zelfde gedachten
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1750
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 31 mei 2019 11:42

Veel sterkte en goeie revalidatie..

Ken jammer genoeg het gevoel, door mijn gebroken heup 4 weken geleden is heel mijn seizoen ook om zeep. Ik hoop om binnen een paar weken toch op de kickr te geraken zodat ik toch nog iets van conditie kan herstellen maar ik vrees ervoor.

Zoiezo ga ik voor augustus niet buiten fietsen de schrik om te vallen en die prothese te breken is veel te groot.

Die lichamelijke letsels kan ik mee leven maar het mentale van maanden lang revalideren valt me echt wel goed tegen. Vooral als je na 10 minuten aan 19km/h op een hometrainer trappen helemaal geen kracht meer hebt in dat been is het toch wel een dagelijkse opdoffer.

Nu ja iedere week is het wel stukken beter maar er is nog een lange weg te gaan voel ik.

Gebruikersavatar
Martin78
Forum-lid
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 apr 2016 18:11
Locatie: Omg Arnhem

Gebruikersavatar Martin78 31 mei 2019 12:11

Ddeteay, dat klinkt niet best😣

Sterkte met het herstel

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 31 mei 2019 12:35

Eergisteren ook een klapper gemaakt.. de berm ingeschoten vanwege grit op de weg.. de keuze was of vallen op het asfalt of rechtdoor het veld in, waarbij ik uiteraard ook viel, over de fiets vloog.. maar zand is zachter als asfalt. :-) fiets bleef gelukkig onbeschadigd. Ikzelf klapte op mijn hoofd die ondanks de goede helm flinke blauwe plekken heeft. Geen hoofdpijn of een hersenschudding. Wel gebroken ribben. En bont en blauw. Maargoed niet zeiken en gewoon weer verder gaan is mijn motto

Plaats reactie