Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Rondje wereld Jenny Graham = nu in BE en NL

Gebruikersavatar
bartv
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 04 dec 2008 17:22
Contact

Gebruikersavatar bartv 15 okt 2018 10:09

Even de aandacht vestigen op Jenny Graham:

Deze ultra-fietsster is bezig met een wereldrecord 'rondje om de wereld' (zelfvoorzienend).

Hier te volgen (en op div social media): http://theadventuresyndicate.com/round-the-world/

Start en finish in Berlijn en ze is nu hard op weg naar de eindstreep.
Volgens planning rijdt ze de komende 2 dagen door Belgie en Nederland (Limburg).

Wellicht zijn er hier fietsers die in de buurt wonen/fietsen die haar willen aanmoedigen en/of een stuk meefietsen!

Mooi detail: ze rijdt op een stalen frame !

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 15 okt 2018 10:38

Hoe knap het ook is, zelfvoorzienend is het natuurlijk niet als je vier keer in een vliegtuig stapt en een keer op een boot.

Gebruikersavatar
bartv
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 04 dec 2008 17:22
Contact

Gebruikersavatar bartv 15 okt 2018 10:43

Lijkt me redelijk onvermijdelijk bij een rondje wereld ...
Weet niet wat daar verder precies de regels zijn.
Met zelfvoorzienend bedoel ik natuurlijk dat ze alleen op pad is en geen begeleidingsteam heeft dat zorgt voor eten, overnachting, planning, reparaties, etc. etc.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 15 okt 2018 22:45

Snap ik, maar ik vind het toch een redelijk onzinnige onderneming op deze manier. Sowieso vind ik het jammer dat zo’n prachtig en milieuvriendelijk apparaat als de fiets op deze manier zeer milieu-onvriendelijk wordt ingezet.

Maar dat is tegenwoordig allemaal heel normaal. Iedereen springt voor het minste of geringste in het vliegtuig.

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 15 okt 2018 23:16

Als het mapje klopt zit ze momenteel 2km van mij vandaan. Maar morgenvroeg zal ze al wel weer snel op de fiets zitten, en ik moet werken 🙂

Plaats reactie