Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Albertkanaal - werkzaamheden aan jaagpaden

karl
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 09 sep 2010 01:44

karl 29 mei 2018 21:52

Hallo,

Vorige week had ik een lange fietstocht gepland, met hierin een passage over de jaagpaden aan het Albertkanaal (BE).
Met een opgeladen Stravaroute op mijn Garmin ging ik op weg. Vol goede moed.

Als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik niet gans tevreden ben van mijn tocht. Heeft ook met mijn conditie te maken ;) , maar vooral toch met de huidige werkzaamheden tussen Herentals en Eindhout.
Was spijtig. Op zich misschien niet zo'n issue, maar als dan blijkt dat ook de aangeduide omleiding soms over niet verhard terrein loopt, dan doe je er best aan je goed humeur te koesteren....

Volgende weken plan ik om terug naar het Albertkanaal te fietsen, maar dan eerder het deel tussen Eindhout en Lummen.

Weten jullie of er hier ook werkzaamheden uitgevoerd worden ?
Correcte omleiding aangegeven?

Misschien wel interessant om op dit topic een overzicht te geven van alle werkzaamheden aan het Albertkanaal? Kan nuttig zijn voor andere geïnteresseerden.

Dank bij voorbaat !

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 30 mei 2018 12:17

Op het forum van wereldfietser.nl tref je zeker mensen die hier meer vanaf weten.

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 30 mei 2018 12:38

In mei liep ik vast bij Bilzen. Omdat ik zelf wel dacht snel een weg te vinden ging ik ook een stuk onverhard daar. Voor meer info zie https://www.strava.com/activities/1545127518

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 30 mei 2018 13:16

Anders fiets je toch gewoon over Diest naar Lummen, kan je de "Poggio van Diest" meteen meenemen in je route...

karl
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 09 sep 2010 01:44

karl 30 mei 2018 23:04

serbak schreef: 30 mei 2018 13:16 Anders fiets je toch gewoon over Diest naar Lummen, kan je de "Poggio van Diest" meteen meenemen in je route...
@serbak
yes, maar als ik dat zou doen, dan ben ik weer thuis.
Ik woon er niet zo ver vandaan ... :D

Noteer alvast vrijdag 15 juni in je agenda.
De klim over de Poggio komt dan 4x voor in het nieuwe parcours van Dwars door het Hageland.

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 04 jun 2018 14:33

Zijn er nog meer beperkingen bekend? Over twee weken fiets ik langs het Albertkanaal tussen Beringen en Hasselt. Aangezien het een lange tocht is, ben ik graag voorbereid op wegonderbrekingen.

Plaats reactie