Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Pijntjes horen erbij?

bever
Forum-lid
Berichten: 2124
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 13 mei 2018 19:04

ja, ik dacht meer aan paracetamol ofzo...Tramadol lijkt me inderdaad niet zo gezond...
Sweety vervelend voor je,.. gebruik je ook tramadol ?

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 13 mei 2018 20:14

bever schreef: 13 mei 2018 19:04 ja, ik dacht meer aan paracetamol ofzo...Tramadol lijkt me inderdaad niet zo gezond...
Sweety vervelend voor je,.. gebruik je ook tramadol ?
Nee die gebruik ik niet af en toe ibuprofen of een paracetamol. Krijgen wij ja in Nederland in iedere supermarkt in Duitsland moet je er echt voor naar de apotheek en de prijzen zijn er ook naar.😒
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 941
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 13 mei 2018 23:33

Even on-topic:

Tintelende handen: In mijn begintijd vaak last van gehad. Opgelost met setje goeie handschoenen (het is best een dure hobby als je af en toe wat moet proberen), merk Roeckl .

Wellicht nog een andere optie naast bike-fit: Als je verzekering het vergoedt kan het een optie zijn bij een sma een sporttest te doen. Afwijkingen zoals bekkenscheefstand, beenlengteverschil of scoliose (om maar wat te noemen) kunnen daarbij vastgesteld worden met evt. tips ter compensatie (schoenplaatjes afstellen, vulplaatjes bv. ).
older Budweiser

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 14 mei 2018 07:43

Kilowatt schreef: 13 mei 2018 23:33 Als je verzekering het vergoedt kan het een optie zijn bij een sma een sporttest te doen.
Er zijn ook werkgevers die een sportkeuring betalen. Mijn laatste twee werkgevers betaalde een uitgebreide sportkeuring 1 keer in de 2 jaar.
De laatste zelfs inclusief trainingsadvies voor 1 sport.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 14 mei 2018 10:06

Gastheerg schreef: 14 mei 2018 07:43
Kilowatt schreef: 13 mei 2018 23:33 Als je verzekering het vergoedt kan het een optie zijn bij een sma een sporttest te doen.
Er zijn ook werkgevers die een sportkeuring betalen. Mijn laatste twee werkgevers betaalde een uitgebreide sportkeuring 1 keer in de 2 jaar.
De laatste zelfs inclusief trainingsadvies voor 1 sport.
Waarom alleen sportkeuring als de verzekering het betaalt? Zet het, zeker als je wat ouder bent, even op het lijstje onkosten als je met fietsen (sporten) wilt gaan beginnen.
Heb je blessures, dan kan de huisarts je doorverwijzen, zit in de basisverzekering. Het gaat natuurlijk wel geld kosten omdat het van de eigen risico afgaat als je die nog niet verbruikt hebt.

Plaats reactie