Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2018

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 jun 2018 14:46

Het was inderdaad doffe ellende hier vandaag, ben voor het eerst sinds weken maar weer eens op de Tacx gekropen...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37374
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 jun 2018 14:00

Mooi ritje Bardolino-Prada-Lumini-Garda vandaag. Lange, niet al te zware klim. Alleen laatste stuk is wel serieus klimmen.

(En de 4g dekking is hier zo dramatisch dat fotos ff moeten wachten)
Less is bore

jbams
Forum-lid
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2018 13:59

jbams 10 jun 2018 09:17

Gister de co-cycling tour gedaan, georganiseerd vanuit het VUmc. Heerlijk parcours (150 km), heel goed aangegeven. Mooie stukken bos rond hilversum en soesterberg. En dan ook nog je steentje bijdragen aan het goede doel (emma kinderziekenhuis). Een hele mooie dag dus.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5072
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 10 jun 2018 22:18

Vandaag rondje Noord-Holland gedaan van 160km
Even bij m'n moeder langsgegaan die op de camping staat.
Prima temperatuur, zeker toen in de loop van de middag de zon echt doorkwam :)
En 100e dag op rij dag ik op de fiets zit, laatste keer niet fietsen zat ik in spanje toen het hele dage stromende regen was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/1630082489

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 jun 2018 23:23

Vangaag Parijs-Roubaix. Uitvoerig verslag met veel foto's in het betrefffende topic
viewtopic.php?f=26&t=84956&p=1278120#p1278120

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 11 jun 2018 00:00

SqueeZer schreef: 10 jun 2018 16:44 CUT

Maak me overigens wel zorgen over die hoge hartslag (non stop regio 150 - 175 bpm) dit kan door warmte en een een tijd niet meer te fietsen terug omhoog gaan en komt wel weer goed of toch tijd voor een checkup?
Altijd lastig om zoiets te evalueren bij anderen, het zou al iets meer zeggen als we wisten wat je omslagpunt is....
Voorbeeldje: ik reed zelf vandaag 75 km met een gemiddelde van 31,5 km/u en een gemiddelde hartslag van 138 , terwijl m'n omslagpunt plm. 158 is....
Ik heb zelf altijd dat ik 1 of 2 ritjes moet wennen aan warm weer, de eerste keer ben ik totaal niet vooruit te branden en na 2 keer gaat het weer als in de koudere tijden.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

bdw
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 24 apr 2017 15:16

bdw 11 jun 2018 10:42

DDX schreef: 10 jun 2018 22:18 Vandaag rondje Noord-Holland gedaan van 160km
Even bij m'n moeder langsgegaan die op de camping staat.
Prima temperatuur, zeker toen in de loop van de middag de zon echt doorkwam :)
En 100e dag op rij dag ik op de fiets zit, laatste keer niet fietsen zat ik in spanje toen het hele dage stromende regen was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/1630082489

100 dagen op rij, wauw :-) en ik maar al klagen over de benen wanneer ik 3 dagen na mekaar naar het werk rij met de fiets ;p

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 11 jun 2018 15:34

Traditioneel ga ik de dag na Parijs-Roiubaix fietsen. Even kijken hoe alles uit de strijd is gekomen.
Nergens last van!
Vandaag met TumTumTum wezen fietsen. Eerst naar de Brienenoordbrug gefietst waar we afgesproken hadden. Langs de IJssel naar Hitland waar ons paard staat. Even paard geshowd en toen tegen de wind naar Gouda. Daar de Krimpernerwaard in en deze doorgestoken naar Krimpen aan de Lek. Daar het pontje naar Kinderdijk.
Hey 12:30......................lunchtijd!
Vervolgens de brug bij Alblassersdam, Ridderkerk, IJsselmonde.
TTT linksaf naar huis en ik over de Brienenoord terug naar huis.
80 totaal wat een prima rondje is om de benen even los te schudden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wel wind maar heerlijk fietsweer!

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 11 jun 2018 18:37

Mooi verslagje en mooie foto's,hierboven van Gastheerg met TTT

Ik zelf heb vandaag met de hybride een mooie tocht(45 km) gemaakt , hier in Friesland.
Prachtige dag vandaag om te fietsen. Half bewolkt en half zon.. Nog ruim een half uur opgefietst met een meiske/jonge vrouw van begin 20 tig, die uit Zwitserland kwam en op fietsvakantie is..Ze wilde als Zwitserse vanzelf naar het friese Zurich(kop afsluitdijk). Leuk is dat.Ze vond het hier wel hard waaien. :D Ik moest wel lachen want het waaide vandaag hooguit 3. Maar werkelijk iedereen uit andere delen van het land ,die hier fietst, zegt dat het hier hard waait. Ach het waait pas hard bij windkracht 5 en hoger. Maar ze vond het hier prachtig en mooi alles plat. Dat heb je altijd.Als ik in bv Limburg kom met de heuvels, dan vind ik dat weer heel mooi.Wel jammer dat ik niet 30 jaar jonger ben en vrijgezel :lol: , dan had ik met haar meegefietst naar Zwitserland aan toe. (grappie hoor). Fietsen verbroerdert, zo heb ik eens bijna de hele 11stedentocht met een Roemeense student opgefietst.. We kwamen beide door verschillende oorzaken, helemaal achteraan terrecht. Hij was een uur te laat bij de start en ik was al gauw gevallen en daardoor een tijd oponthoud.. Zo zie je maar weer, dat je altijd weer goede jonge mensen hebt, die wat van de wereld willen maken en die kom je zeker op de fiets tegen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 11 jun 2018 18:54

goed te lezen dat TTT weer plezier beleeft in fietsen :winkthumb:
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 11 jun 2018 19:40

Vandaag weer eens een ommetje door Flevoland gemaakt. Vanuit Almere langs het Gooimeer naar Zeewolde en via de polder weer terug. Het was wel aanpoten tegen die 'rare' noordnoordoosten wind en kreeg in de polder af en toe het idee dat de wind soms gedraaid was naar het noordwesten door die rare windflarden van wel 4Bf.

Ik kreeg dus niet goed de snelheid erin. In de polder haalde ik een wielrenner in om daarna samen naar Almere te rijden. Deze man was met z'n 70 jaar net 2 jaar ouder dan ik en blij dat hij op zijn leeftijd nog kon fietsen op z'n mooie Santos racefiets. Rustig met z'n tweeën tegen de wind in naar Almere gefietst omdat je anders bijna nooooit iemand in die 'mooie' Flevopolder ziet fietsen. ;)

https://www.strava.com/activities/1631598211
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

Gebruikersavatar jwkeij 12 jun 2018 02:01

Zo, mijn jaarlijks fietsdoel zit er op. En gehaald.
Van Tiel naar het hoofdkantoor van Novo Nordisk, Denemarken.

850km+ selfsupported, 20% offroad. En een fantastisch avontuur.

Novo Nordisk is de grootste insuine producent ter wereld en bij vele diabetici wel bekend.
Dit bedrijf houdt mij als diabeet al 24 jaar in leven. Als zij er niet waren, was ik er ook niet. Een bezoekje waard voor mij.

Na een 3kwart jaar voorbereiden, ben gewoon maar gegaan. Gehaald en alles liep gesmeerd. Té goed eigenlijk.....
Totdat bij het appartement waar mijn vriendin en dochter verbleven mijn trouwe WiND19 werd gestolen. Het kan natuurlijk niet té gemakkelijk gaan. Erg spijtig, maar daar tegenover staat wel dat ik gezond en wel, selfsupported mijn einddoel (zonder geen ene lekke band) gehaald heb.

Strava: https://www.strava.com/activities/1632758979
foto's: https://www.instagram.com/explore/tags/ ... v%C3%A6rd/
Verslag: https://www.pindat.com/reis/dagboek/jwk ... 2018-06-11

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jwkeij op 15 jun 2018 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.
WiND 56 - 2020

Plaats reactie