Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2018

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 31 dec 2018 10:47

Gisteren mijn laatste ritje van 2018.! Een rondje Gooimeer van 46km, matige westenwind (3Bf). het was grauw en grijs, geen zonnetje gezien, een miezerig fietsweer, dus rustig gefietst.

AfbeeldingAlmere-Haven.

AfbeeldingNaarden-Vesting.

https://www.strava.com/activities/2044291474

Iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en sportief begin van 2019. :like:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
jepickx
Forum-lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 02 mar 2017 13:11

Gebruikersavatar jepickx 31 dec 2018 14:52

Vandaag nog een laatste ritje (voor dit jaar) gereden. In de buurt en zelfs nog wat weggetjes die ik nog niet eerder gereden had.
Doel vandaag was om de 12000 km vol te maken, en dat is ruimschoots gelukt. Iets van 55 km gefietst waar nog 23 nodig was voor dit doel
Mijn doel voor dit jaar had ik gesteld op 10 k na de 4,5 k van vorig jaar (tweede helft). Ik ben niet ontevreden met dit resultaat.
Ook al zeg ik het zelf: niet slecht voor een 60-plusser met een volledige baan en een aantal andere zinnige vormen van tijdsbesteding.
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

Wesley1990
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 aug 2016 23:30

Wesley1990 16 jan 2019 15:11

fredmtb-sport schreef: 16 dec 2018 08:06 Gisteren lekker eind op de MTB in de bossen van Nijmegen bezig geweest. Daar een weekendje Sanadome. Vrouwlief op zaterdag shoppen en Fredje lekker eind fietsen (geheim van goed huwelijk).
Dik aangekleed op pad want temperatuur pakweg -3 en zou ook frisjes blijven. Qua routes de vaste MTB routes gepakt, dan ging bij de groene route prima. Die 2 keer en daarna de rode route, maar ontbraken best veel pijlen. Dus soms beetje zoeken en ook wat lekker kriskras door de bossen getrapt.
Na dik 6 uur fietsen stond er iets meer dan 120km/1.400hm op de teller en daarna nog vlot even het therm bad ingedoken voor ik de stad in ging voor drankje en hapje, dan wel verdient......
Verder 0,0 last vd koude gehad, scheelt dat in het bos geen wind was. Paar stukjes open vlakte voelde het wel frisjes aan.

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/2018348414
Hi Fred, ik kwam je bericht tegen via de zoekfunctie. Over een aantal weken ga ik met een aantal vrienden richting Nijmegen en willen graag nog iets sportiefs doen ipv alleen maar feesten. Heb jij de routes in het Rijk gereden, is dit ook voor een redelijke beginner te doen? één van de vrienden is niet zo ervaren met fietsen als de andere. We zitten overigens in een centerparcs.

alvast bedankt, Wesley

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1746
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 16 jan 2019 19:24

Wesley, de routes zijn heel goed te doen voor bijna elke fietser. Vooral groene route is eenvoudig, 1 steile helling en verder lekker fietsende heuvels.
Rood ook aardig, maar ontbraken paar bordjes, maar voldoende te beleven op de MTB. Enjoy.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Plaats reactie