Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2018

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5576
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 06 okt 2018 16:23

Vandaag de Plassentocht gereden, met wat extra kilometers het is tenslotte niet elke dag van dat prachtige weer in oktober, 167 kilometer op de teller.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3386
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 06 okt 2018 17:19

Herfst is misschien wel het mooiste seizoen. Gewoon een rondje nu het nog kan...

https://www.strava.com/activities/1887688070

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

laurens87
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 06 okt 2018 17:34

Wat een weer vandaag! Omdat het vandaag nog niet te koud was in de ochtend en verder prima weer besloten weer eens naar mijn schoonouders toe te fietsen. Start in Breda om kwart over 7 met lampjes op. Echt donker was het niet, maar de zon was nog lang niet op! Finish ongeveer 7 uur later in Neede in de Achterhoek. Tweede keer dit jaar dat ik er heen fiets en het was weer heerlijk! Vlak na vertrek mooie plaatjes gezien door de mist. Toen draaide het toch niet zo heel lekker, toen de zon echt doorkwam draaide het veel makkelijker. Mooi langs de Maas, Waal en Rijn en vanaf Oosterbeek vervolgens via de Posbank op naar de IJssel.
Kortste weg kan 180km zijn, maar heb er weer 200 van gemaakt!

https://www.strava.com/activities/1887412657
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5738
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 07 okt 2018 19:29

Prima weekend achter de rug.
Prachtig weer de afgelopen twee dagen.
Zaterdag was een terrasdag maar eerst wat kilometers gemaakt met de nieuwe auto.
Vandaag eerst Formule 1 gekeken.
Daarna op de fiets gestapt voor een rondje om de kop.
Veel fietsers gezien die dachten dat het koud was, zelfs handschoenen en mutsjes voorbij zien komen.
Thuis gekomen een paar huishoudelijke klusjes en om 3 uur veldrijden gekeken.
https://www.strava.com/athletes/2818541

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5103
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 07 okt 2018 20:47

Muts was misschien overdreven, maar als de zon achter de wolken verdween was het nog best fris.
Verbaasde me vooral dat ik veel mensen kort/kort zag fietsen.
Gisteren ging dat net aan (in Noord-Holland) maar vandaag blij met knie en armstukken. En eigenlijk nog beetje spijt dat ik geen windvestje had meegenomen.

Rondje door Groene Hart en 't Gooi gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

207km
https://www.strava.com/activities/1890305191

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 08 okt 2018 16:25

Rondje "Rivierenland"

Ijssel-Lek-Loet-Vlist-Ijssel

Ik wilde eerste de Lekdijk volgen maar toen ging de zon weg en binnendoor terug naar de Algrabrug waar de zon weer ging schijnen. Toen toch maar via de Loet naar de Vlist. Totaal 85km. Kort/kort ging net maar geen koffiestop!

Afbeelding

Liefhebbers van de Fabeltjeskrant zullen wel uitkijken naar de heruitgave............hoewel.....in de wielersport is de Fabeltjeskrant nooit echt weg geweest!
Afbeelding

Heerlijk paadje is dat toch bij de Loet. In het weekend beter NIET doen!
Afbeelding

Kort/kort ging net maar voor de bovenste route begint het toch wat fris te worden :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

M'n favoriete strookje
Afbeelding

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 08 okt 2018 20:17

De Pink-Floyd koe dan maar. De meeste staan tegenwoordig in de stal.
Bijlagen
53CDAEC2-00D6-4AB9-AEEC-BBE2E657E223.jpeg

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 okt 2018 16:31

Vandaag een rondje sentiment en daarna nog een blokje Delfland. Totaal 80km

Wat ruikt dat toch lekker als ze aan het maaien zijn.
Afbeelding

Uiteraard stukje over het Giro parcours van een aantal jaar geleden. Weg is nog een beetje roze :lol:
Afbeelding

Prachtig stukje
Afbeelding

Niet geschikt voor groepjes maar wat een lekker stukje is dit zo op een rustige dag.
Afbeelding

Afbeelding

Heerlijke strook dit
Afbeelding

Afbeelding

En fabeltastisch weer. Kort/kort maar het window waarin op een dag kort/kort kan rijden wordt wel steeds korter. Duurt s'ochtends toch tot 11 uur voor het lekker wordt en stap 15:30 van de fiets en met een blikje in de tuin uitzweten is net aan.
Lekker koffie dan maar................

Vangalo74
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 09 dec 2015 20:23

Vangalo74 10 okt 2018 00:21

Weer druk bezig dus weinig tijd om te fietsen, afgelopen zondag en die ervoor alleen maar gefietst.. en 2 weken daarvoor was ik mee gegaan met TheRide Dolomieten, daar echt een fantastische week gehad.. met super mooi fiets weer.. leuke mensen, genoeg klimmen en heerlijk eten daar, ga er zeker weer terug al was het maar voor het eten

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 10 okt 2018 17:05

Rondje Vianen 110km

Eerst naar de Algrabrug en dan de pont naar Kinderdijk
Afbeelding

Toen 40km over de Lekdijk tegen de wind in naar Vianen.
Afbeelding

Afbeelding

Begin van de middag arriveerde de eerste badgasten. God plan want onderaan de dijk zit je lekker uit de wind wel in de zon :winkthumb:
Afbeelding

Zelf wel een kleine pauze om drinken aan te vullen en wat kleins te eten maar vooral lekker doorgetrapt. Net op tijd thuis om de laatste paar km van Milano-Torino te zien:
Afbeelding

Wisselwerking
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 21 aug 2015 10:00

Wisselwerking 10 okt 2018 17:22

Gisteravond nog even een ronde gedaan. Begonnen toen het licht was, maar toch een groot deel van de rit in het donker gedaan. Ik was van plan om een uurtje te intervallen, maar ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij (en de benen wilden ook niet echt) dus toen ben ik maar over gegaan naar een duurritje. Uiteindelijk gisteravond nog 87km gereden. Op het eind werd het, met name door wat opkomende mistbanken, wel redelijk fris. Wat dat betreft is het momenteel wel een lastige fietsperiode. Wat doe je aan :shock:

Afbeelding
Mijn Strava

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 13 okt 2018 22:36

Rondje Madrid

Plaats reactie