Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Automobilisten terreur

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 09 mei 2017 19:28

Vandaag Froome door een asociale automobilist van de weg gereden. Afgelopen zaterdag zelf meegemaakt dat een geirriteerde automobilst meende dat hij zeer dicht en hard langs onze groep moest rijden waardoor ik in aanraking kwam met een clubgenoot. Gelukkig geen letsel, maar wel behoorlijk wat materiaalschade.
Helaas niet de tegenwoordigheid van geest om het kenteken te noteren.

Graag wil ik deze topic openen om ervaringen uit te wisselen en ook wil ik mijn hulp aanbieden (ik ben advocaat) als iemand wel een kenteken heeft (go-pro nog beter), aangifte heeft gedaan en er wordt niets met die aangifte gedaan. Uiteraard doe ik dat zonder financiele bijbedoelingen (gratis dus).

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15953
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 09 mei 2017 19:32

De Jager schreef:.......... en ook wil ik mijn hulp aanbieden (ik ben advocaat) als iemand wel een kenteken heeft (go-pro nog beter), aangifte heeft gedaan en er wordt niets met die aangifte gedaan. Uiteraard doe ik dat zonder financiele bijbedoelingen (gratis dus).
Mooi initiatief waar je aardig wat onbezoldigd werk aan gaat hebben.
Ik denk dat je cliënten gaat moeten weigeren.
I know myself like no one else
Nothing to defend

mont aigoual
Forum-lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 jan 2012 17:45
Locatie: De Liemers

mont aigoual 09 mei 2017 21:21

@ De Jager; Goed dat je dat wil doen! Ik heb dit soort situaties ook een aantal keer meegemaakt, terwijl ik nooit in een groep rijd, maar meestal alleen of met tweeën. De ergernis is er helaas niet minder om, wij fietsers behoren tot een groep die in ogen dergelijke automobilisten op voorhand niet deugen...