Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2017

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 02 mei 2017 14:03

Dank mannen .
Ik heb er zelf voor gekozen haar tehuis te verzorgen,zo lang het kan,dus ik mag niet klagen.
Sorry dat ik effe of topic ging en nu weer.
Morgen weer lekker fietsen :D :like:
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Corny121
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 30 jul 2014 13:27
Locatie: Zoetermeer

Corny121 02 mei 2017 15:53

Ach, klagen over die zaken mag altijd wat mij betreft, maar ja, wie ben ik?

Vanmorgen twee uur door mistroostig weer gefietst, met een niet aflatende wind. Niet helemaal mijn weer, maar ach, het was fijn. 60 km door het Zoetermeerse achterland, langs de boomkwekerijen rond Boskoop, via de oude Rijn en de Vliet weer terug naar Zoetermeer. Veel gedruppel, nergens echt nat geworden..

https://www.relive.cc/view/967298095
#HoeMoeilijkKanHetZijn

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 03 mei 2017 17:08

Vanmiddag maar weer op de Bianchi gekropen voor een mooi rondje om de Loosdrchtse plassen en nog iets meer ;)
Bijna droog gehouden,Ooster windje was af en toe best nog fris,maar weer heerlijk gereden.
Wat is die Bianchi toch ook een fijne fiets.
https://www.relive.cc/view/969101771
https://www.strava.com/activities/969101771
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 03 mei 2017 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 03 mei 2017 17:22

De familie G zit weer in de zon in Puglia: een heerlijke streek met top weer (graadje of 25) en de beste keuken van Italie (dus de wereld). Een racefiets hebben ze niet in mijn maat, dus het is een instap Orbea MTB met overgewicht en zware noppenbanden geworden. Goed genoeg om het lokale wegdek te trotseren en wat strade bianchi mee te pakken. Gistermiddag en vanochtend dik 50 kilometer gereden om het regime van strand, eten en genieten te doorbreken :-).

Een paar foto's om mistroostig NL te vergeten!

Ons stulpje....
Afbeelding

Gallipoli in de achtergrond
Afbeelding

Il mare
Afbeelding
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

i-mac

i-mac 03 mei 2017 18:23

Ik had plannen om na mijn dienst nog een ritje te doen. Deze morgen viel de regen met bakken uit de lucht, en was aangepaste kledij een must. Dus voor de gelegenheid de Castelli Tempesta broek, beenstukken en jas aangetrokken. Een dure investering, die echter elke eurocent waard is.

Zo ziet dat eruit voor ik vertrek ... Deze middag ook met deze outfit vertrokken, maar na een uurtje vieler geen regen meer. Broek dan maar uitgedaan. Jas en beenstukken wel aangehouden. Ook de overschoenen mochten uit. Die broek kan perfect in de achterzak.

Afbeelding

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 03 mei 2017 18:39

Het moet niet gekker worden.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 03 mei 2017 19:03

Leuk dat je centjes uitgegeven hebt aan een pakje, maar wat een debiele foto :shock:

i-mac

i-mac 03 mei 2017 20:09

afrit13 schreef:Leuk dat je centjes uitgegeven hebt aan een pakje, maar wat een debiele foto :shock:
Volgend keer vraag ik aan mijn vrouw of ze een foto neemt als ik het pokkenweer aan het rijden ben. Dat het er niet uit ziet, besef ik echter wel. En er is nu eenmaal geen fotomodellen carrière voor me weg gelegd ...

Gebruikersavatar
AmstelGoldRaas
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 15 nov 2015 21:15

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 04 mei 2017 17:06

Vanochtend om half 7 vertrokken voor een rondje van 75 km door Friesland en Groningen. De voorspelling was dat het tot het middaguur droog zou blijven. Bij het wegrijden merkte ik al dat ik te weinig kleding aan had getrokken (zomerhandschoenen, korte mouwen shirt + armstukken, kort ondershirt, lange broek), maar desondanks maar vertrokken. Het eerste uur was het nog droog. Wel fris, maar net te doen (7 graden). Na een uurtje begon het helaas toch te regenen (leuk, die voorspellingen) en na een half uurtje regen was ik volledig doorweekt (geen regenjack bij me) en ijskoud. De temperatuur was inmiddels gedaald naar 5 graden. Ik kreeg het steeds kouder, geen gevoel meer in m'n handen, kon nauwelijks nog remmen. Uiteindelijk, na een uur in de regen, besloten om m'n vrouw maar te bellen zodat ze me op kon halen. Thuisgekomen in een lauwwarm bad gaan zitten plus een paar koppen hete thee weggewerkt. Toen ik de thermometer in m'n oor stopte, bleek die 34.1 graden aan te geven. Oeps, toch een beetje onderkoeld. Zelfs in bad bleef ik rillen en pas na een uurtje begon ik me wat beter te voelen en was m'n temperatuur ook weer boven de 36 graden.

Ik heb me nooit gerealiseerd dat je zo snel onderkoeld kunt raken. Ik heb al heel wat km's gemaakt in m'n fietsleven, maar dit is me nog nooit overkomen.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 04 mei 2017 17:19

Was op Buienradar toch vrij duidelijk dat het noorden wat te wachten stond......
Ik zat precies op de grens van het regengebied, meer dan een paar druppeltjes waren het niet
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 mei 2017 18:19

i-mac schreef:
afrit13 schreef:Leuk dat je centjes uitgegeven hebt aan een pakje, maar wat een debiele foto :shock:
Volgend keer vraag ik aan mijn vrouw of ze een foto neemt als ik het pokkenweer aan het rijden ben. Dat het er niet uit ziet, besef ik echter wel. En er is nu eenmaal geen fotomodellen carrière voor me weg gelegd ...
Kennen jullie elkaar, en moet dit een grapje voor insiders voorstellen?

Zo niet, dan vind ik het een onbeschofte reactie van afrit13! :dislike:

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 04 mei 2017 20:44

vandaag vrije dag, en mooi weer hier in Zeeland.
Dus rondje Noord Beveland gedaan. 62 km op de teller. Onderweg de mouwtjes omhoog. Tegen wind fris, mee wind heerlijk.
Alleen van de 62 had ik er zeker 40 wind tegen of schuin tegen. Morgen maar is andersom rijden :-)

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie