Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 08 apr 2016 17:40

Weer een lekker rondje gefietst ik had toch heel veel geluk met het weer pas toen ik op onze oprit stond vielen er een paar druppels. Tochtje was weer goed voor 76 km.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5948
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 08 apr 2016 17:59

Heerlijk hier aan de Zeeuwse kust, niet te veel wind Bf3 west. Dus na het wakker worden na de nachtdienst toch maar een rondje gedaan. Slechts 56 kilometer, maar met een doel - en wel een lage gem. hartslag van 126 Bpm.

https://www.strava.com/activities/539194480
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

daclimber
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 10 apr 2010 00:19

daclimber 09 apr 2016 20:43

Na vorig jaar genoten te hebben van de Hageland Classic (ondanks regen en kou) deze weer op de agenda gezet. Vanochtend om 09.00u gestart vanuit Mol (BE). Eerste half uurtje nog fris, maar de zon warmde de boel al snel op. Gestart met de ambitie om de 140km te rijden, ondanks het feit dat ik nog geen hoogtemeter gemaakt heb dit jaar en niet verder ben gekomen dan 83km op één dag.

De omstandigheden waren dus ideaal, route perfect uitgepijld, pauzeplaatsen prima verzorgd en sfeer onderling prima. En dat voor maar Eur. 6,--. Voor mij nooit meer een Limburgs Mooiste of iets dergelijks.

Uiteindelijk de beentjes aardig leeg na 139km en 800 hoogtemeters.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5948
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 09 apr 2016 20:49

Vandaag weer op de fiets gestapt om te kijken of de Effetto Mariposa dubbelzijdige tape de tubes op z'n plek houden. Flink wat meer wind hier aan de Zeeuwse kust en met een Zuid 5 op de weg terug was het geen pretje. Ook wat last van mijn rug de laatste 15 kilometer. Misschien komt het wel omdat ik alleen aan t fietsen was, als je met 3 of meer personen bent kan je soms nog wel eens even het wiel kiezen..... nu alleen het werk moeten doen.

Afbeelding
https://www.strava.com/activities/540135956
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

joeblade
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 jan 2016 15:26
Locatie: Amsterdam

joeblade 09 apr 2016 20:59

Geen foto, maar vandaag 145km gefietst, op bezoek bij mijn ouders en daarna weer terug naar huis. Was lekker zacht weer maar 145km is duidelijk buiten mijn actieradius. En heen meewind :S dat viel flink tegen op de terugweg. Nog paar maandjes trainen voordat ik dat fluitend doe, vermoed ik

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 09 apr 2016 21:47

Ik heb mijn armen verbrand :o

Vorige week was een groep forummers aan de beurt met de Volta, vandaag was het mijn beurt in Limburg. Gisteravond al richting Valkenburg getrokken, en in het hotel een gezellige voorbereiding op de tocht gedaan. Om 8 uur stond Steven Rooks al klaar om de deelnemers aan zijn tocht uit te zwaaien, maar toen zaten wij nog aan het ontbijt.

Uiteindelijk heb ik een kleine 160km gereden door het Limburgse land met veel van de bekende klimmetjes. Genoten van de relatieve rust, de omgeving en het weer (armstukken naar beneden geschoven en dan blijkt de zon toch al kracht te hebben). Wielrennen blijft een schitterende hobby.

https://www.strava.com/activities/540357587
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5109
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 09 apr 2016 21:49

Vandaag de BRM300 Maastricht / Ardennendriehoek gereden.
Tot eerste klim hadden we nog best grote groep (20 man ofzo) waarvan je bij aantal al zag dat die de klimmetjes niet gingen overleven kwa gewicht.
Op eerste klim dus maar wat gas gegeven om te kijken wie er wilde aanhaken.
Ik kwam boven met 2 belgen in mijn wiel.
Samen hele rit gereden, we wilden voor het donker terug zijn dus tempo lag lekker hoog.
303km met 3100hm en 32.7km/u gemiddeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onderweg nog even een boer met tractor die dacht dat de weg van hem was.
Hij toeterde dus wij netjes achter elkaar rijden, stuurt die gek gewoon vol in op het moment dat hij naast ons rijd :o
Een van ons wordt het weiland in gelanceerd, ik krijg de band die op de combinatie zit tegen mijn helm.
Hij stopte nog wel netjes om even duidelijk te maken dat hij niet fout zat omdat hij z'n toeter had gebruikt.

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/540387450

bever
Forum-lid
Berichten: 2124
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 09 apr 2016 22:20

DDX schreef:Vandaag de BRM300 Maastricht / Ardennendriehoek gereden.
Tot eerste klim hadden we nog best grote groep (20 man ofzo) waarvan je bij aantal al zag dat die de klimmetjes niet gingen overleven kwa gewicht.
Op eerste klim dus maar wat gas gegeven om te kijken wie er wilde aanhaken.
Ik kwam boven met 2 belgen in mijn wiel.
Samen hele rit gereden, we wilden voor het donker terug zijn dus tempo lag lekker hoog.
303km met 3100hm en 32.7km/u gemiddeld.



https://www.strava.com/activities/540387450
Jezus, jij blijft mij verbazen, wat een afstand en wat een gemiddelde ! :lol:

Wij vandaag de Veenendaal - Veenendaal gedaan, Prachtig weer, prachtige omgeving, goede organisatie. Goed kapot gegaan, maar wel 2 PR-tjes op de Posbank en de Grebbeberg

140 km met een gemiddelde van 27,6 gemiddeld en 1021 HM (Strava zegt iets anders, maar die hoop heb ik al opgegeven...)

https://www.strava.com/activities/540121658

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 09 apr 2016 22:57

daclimber schreef:Na vorig jaar genoten te hebben van de Hageland Classic (ondanks regen en kou) deze weer op de agenda gezet. Vanochtend om 09.00u gestart vanuit Mol (BE). Eerste half uurtje nog fris, maar de zon warmde de boel al snel op. Gestart met de ambitie om de 140km te rijden, ondanks het feit dat ik nog geen hoogtemeter gemaakt heb dit jaar en niet verder ben gekomen dan 83km op één dag.

De omstandigheden waren dus ideaal, route perfect uitgepijld, pauzeplaatsen prima verzorgd en sfeer onderling prima. En dat voor maar Eur. 6,--. Voor mij nooit meer een Limburgs Mooiste of iets dergelijks.

Uiteindelijk de beentjes aardig leeg na 139km en 800 hoogtemeters.
Vandaag dezelfde tocht en afstand gereden. Was mijn eerste HC en het was inderdaad goed georganiseerd. Lekker gereden en mijn accu was aan het eind ook behoorlijk leeg.
Real men wear blûk!!! Marcel

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 10 apr 2016 11:14

DDX schreef: Onderweg nog even een boer met tractor die dacht dat de weg van hem was.
Hij toeterde dus wij netjes achter elkaar rijden, stuurt die gek gewoon vol in op het moment dat hij naast ons rijd :o
Een van ons wordt het weiland in gelanceerd, ik krijg de band die op de combinatie zit tegen mijn helm.
Hij stopte nog wel netjes om even duidelijk te maken dat hij niet fout zat omdat hij z'n toeter had gebruikt.
Poe, dat is schrikken. Hij had dus wel goed in de gaten dat jullie geraakt werden. Lekkere rit, zeg!

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 10 apr 2016 12:25

Die DDX, pffff. Dat akkefietje met de tractor was wel funest voor het gemiddelde. Onder de 33 wordt hier gezien als een rondje D2 ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 10 apr 2016 17:53

Hilarische wind vandaag. Toen ik vertrok was het zw/w. Drie uur later komt de wind uit het oosten. 3 km wind mee gehad :D :D Voorts: super fietsweer natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Plaats reactie