Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 22 aug 2015 10:09

Je bent igg ruimschoots kampioen- en leider levensgenieten dus als daar een trui voor zou zijn mocht je die al aan.

Btw niet vandaag...maar van de week een leuke training bij de club gehad, We begonnen met (nog meer) bochtentechniek en het conditie gedeelte was een ploegenachtervolginkje. Kon ik goed oefenen om bij een hele sterke kerel in het wiel te rijden. Dat ging best goed, en na een aantal rondjes hadden we de andere groep ingehaald en kwam ik voorop. Met de trainer in je wiel de rest inhalen, ik weet natuurlijk wel dat het alleen het laatste stukje was maar die gezichten waren wel leuk.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 22 aug 2015 21:57

Samen met Ingmar een rondje Groene Hart.

Afbeelding

Afbeelding

Als wij samen op pad gaan MOET er onverhard in het rondje zitten 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet in Belgie dit weekend dus Belgie maar naar hier gehaald
Afbeelding

Heerlijk weer, wel redelijk wind maar overal super rustig. Alleen bij de Meije redelijk wat fietsers. Verder super rustig!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 22 aug 2015 22:05

Vandaag de Berg en Dal rit gereden vanuit Eindhoven, leuk tochtje met heerlijk weer, precies goed voor 170 kilometer.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 22 aug 2015 22:44

GG bekijk je helm nog eens goed. Het nummertje van de fietsenstalling van 33 van Boxmeer zit er nog op! :mrgreen:
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 22 aug 2015 23:50

Vandaag een klein rondje gedaan van ca. 75 km heb nog samen met Bas Vassen gefietst. Deze jongen doet in motorcrossen en gaat morgen in België aan de start. Zo leer ik altijd heel interessante mensen kennen. :)
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 22 aug 2015 23:56

Vandaag een variatie gereden op de lus 3 van de AGR. Ik had de moeilijkste klimmetjes eruit gehaald. Het was voor de tweede keer ooit dat ik heuvels heb gefietst. Samen met twee vrienden heb ik vandaag heerlijk afgezien in het warrme zuid limburg.

Uiteindelijk toch 80 km gefietst met bijna 1030 hm. Voor ons doen een hele prestatie :mrgreen::mrgreen:
is het fietsen aan het her-ontdekken

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 22 aug 2015 23:59

Vandaag een voor mijn doen lange rit gemaakt, 165km, mooi over de zuidkant vd Waal van Nijmegen naar den Bosch en over Udel, Zeeland, Grave (wow!) weer terug, mooi binnengebied in Brabant en dijken vind ik altijd top.

Ik heb een vraagje, ik voel me nog redelijk fris (al was het best zwaar hier en daar met de wind en op tijd genoeg eten) maar ik krijg bij dit soort voor mij langere ritten soms last met doorademen, beetje pijn, knoop op de borst gevoel. Dat houd na afloop ook nog wel even aan (al wordt het snel minder erg). Is dit gewoon te wijten aan een (te) slechte conditie, hoort het erbij, of moet ik me evt. zorgen maken? Oh ja, ben 36 en fiets nu 2,5 jaar, heb altijd explosieve sporten gedaan.
Afbeelding

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5111
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 23 aug 2015 00:48

Vandaag (ok gisteren eigenlijk) goed afgezien op klimmetjes in de Ardennen.
Deze week bewust rustig aan gedaan met fietsen (ook nog beetje uitrusten na vakantie in Frankrijk)
En dat was goed te merken, flink doorgereden en voor mijn doen erg hoog gemiddelde hartslag (154)

Een persoon van waarmee ik de route reed (we waren met z'n 3en) had nog even een gesprongen quicklink van z'n ketting.
Gelukkig zat de quicklink nog aan z'n ketting en kon hij het fixen.
Was wel even momentje dat je even hebt ok hoe lossen we dit nu weer op....

Uiteindelijk 212km met 3000hm

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/375080454

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 23 aug 2015 08:47

TumTumTum schreef:GG bekijk je helm nog eens goed. Het nummertje van de fietsenstalling van 33 van Boxmeer zit er nog op! :mrgreen:
:D Was me nog niet opgevallen.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 23 aug 2015 08:55

Sieper schreef:
Ik heb een vraagje, ik voel me nog redelijk fris (al was het best zwaar hier en daar met de wind en op tijd genoeg eten) maar ik krijg bij dit soort voor mij langere ritten soms last met doorademen, beetje pijn, knoop op de borst gevoel. Dat houd na afloop ook nog wel even aan (al wordt het snel minder erg).
Ik zou met dit soort klachten gewoon even langs de huisarts gaan en even laten checken, die kan je ongerustheid beter wegnemen dan alle (gis) antwoorden die je hier krijg!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 23 aug 2015 19:05

Tocht door de Lingewaard, theedrinken in de Theetuin in de appelboomgaard (ergens bij Leerdam). In totaal 112 km. Harde wind op de heen weg, terug ging het wel lekker hard dus.
In Goudriaan was een dorpsfeest of een of ander evenement waarvoor ze het dorp in "Afrika" hadden veranderd. Overal lagen opblaaskrokpdillen op de loer in de sloten. Er hingen slangen in de bomen en er stonden giraffe's in tuinen. In een weiland lag een sphinx. Een kudde watusi runderen stak een sloot over...en er zaten poppen in tropenuitrusting op bankjes en het dorp stond vol met neppalmbomen. Erg leuk gemaakt allemaal. Als jullie in de buurt zijn moet je er maar eens doorheen rijden, erg grappig. Geen idee waar het voor was.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
ceejee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 apr 2005 22:23

Gebruikersavatar ceejee 23 aug 2015 19:41

Om 6.40u vertrokken voor een vroeg ritje.
De zoveelste deze zomer, schitterende zon opkomst tegemoet gereden. Vanuit onze woonplaats bij Goes richting brabant, bij Woensdrecht de 'Rijzende weg' genomen en verder via Ossendrecht terug via de polder naar de zeedijk langs de Westerschelde. Waar is iedereen?

Met een behoorlijke rugwind op 52 *13 terug naar huis. Wel met een cadans van rond de 90 natuurlijk.
Dit zijn mijn momenten dat voor mij de Colnago en de Kuiper FCC50 onbetaalbaar zijn, alles klopt dan.
Na 2.31u verder en 86 km op de klok, en 5 renners gezien is opa Kees tevreden thuis gekomen, ik ga deze ritjes de komende maanden missen, zeker in de winter.

Maar zover is het nog niet......
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon

Plaats reactie