Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 mar 2015 00:38

Orlok schreef:De vorige keer was het een vos, helaas was ik toen te laat om een foto te maken, maar dit keer:

Waarschijnlijk moeten de foto's wel kunnen worden ingezoomd om het te kunnen zien. :roll:
Die Vos zit al jaren hier op het forum. ;)
Heb je me nu vastgelegd op de gevoelige plaat? Ik zie mezelf niet eens?

Ja, ik vind Oostvaarders ook geweldig ook al kun je er discussies met betrekking tot handhaving over hebben.

Morgen ook maar eens die kant op. Het wordt mooi weer maar toch een oosten wind en je kunt je daar tussen de bossen en rietlanden wat verstoppen. Rondje verhard met de ATB.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 17 mar 2015 06:38

Geniet er van Soap. Ik ben benieuwd naar de foto's.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1746
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 17 mar 2015 21:19

Niet alleen 'vandaag gefietst', maar afgelopen 4 dagen heerlijk in Gran Canaria. Super omstandigheden, namelijk zon, zon en nog eens zon. Lekker in het kort, 1 maal even windstoppertje met afdalen. Alleen weet ik weer waarom 60mm Zipp velgen niet altijd handig is......
In ieder geval zo'n dik 450 km en bijna 10.000 hm en 21 uurtjes op de teller. Voor de rekenaars onder ons: inderdaad geen poldergemiddeldes hier. Morgen dagje rust (cabrio) en hopelijk donderdag de beruchte 'valley of tears', benieuwd!!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 18 mar 2015 17:06

Koud, grauw en veel wind. De ingrediënten van vandaag. Al vanaf 20 km bedacht ik me regelmatig waarom ik niet op wedstrijd-punniken ben gegaan. 117km niet genoten. Wel een heidebrand bij Elspeet gezien. Stonden inmiddels al 4 brandweervoertuigen bij.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 18 mar 2015 17:08

Nou vandaag een barre wintertocht op de laatste klim naar Nieves brrrr wat was ik koud.
Door mist, regen en wind mijzelf naar boven gesleept ;)

113km, bijna 2900hm en 5 uurtjes onderweg.
Maar....stiekem toch wel genoten!

Tarajalillo, Canarias, Spain ride 2
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 18 mar 2015 19:15

Zorro schreef:
Orlok schreef:De vorige keer was het een vos, helaas was ik toen te laat om een foto te maken, maar dit keer:

Waarschijnlijk moeten de foto's wel kunnen worden ingezoomd om het te kunnen zien. :roll:
Die Vos zit al jaren hier op het forum. ;)
Heb je me nu vastgelegd op de gevoelige plaat? Ik zie mezelf niet eens?

Ja, ik vind Oostvaarders ook geweldig ook al kun je er discussies met betrekking tot handhaving over hebben.

Morgen ook maar eens die kant op. Het wordt mooi weer maar toch een oosten wind en je kunt je daar tussen de bossen en rietlanden wat verstoppen. Rondje verhard met de ATB.
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, maar ja wat verwacht je dan voor foto's van wild in de verte met een smartphone? Trouwens ik heb jouw niet en zelfs niet eens een ATB gezien tijdens mijn ritje, dus . . . . :mrgreen:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 mar 2015 19:32

Zorro is Spaans voor vos ;) Je impliceerde dat je de vorige keer te laat was om die vos op de foto vast te leggen dus vandaar mijn vraag.
Waar zo ongveer is dit? Lekker crossen daar.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

specializedmerida
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:49

specializedmerida 18 mar 2015 19:41

Vandaag weer een rit gemaakt op de mtb, rustige rit zat in de planning want gisteren de eerste 100km rit gemaakt op de racefiets.
Het ging me echter verassend gemakkelijk af, lekker ritje afgewerkt van 50 km met redelijk lage hartslag.

https://www.strava.com/activities/270138473
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 18 mar 2015 20:47

Zorro schreef:Zorro is Spaans voor vos ;) Je impliceerde dat je de vorige keer te laat was om die vos op de foto vast te leggen dus vandaar mijn vraag.
Oké, nou begrijp ik hem, haha. :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 18 mar 2015 21:19

Lange duurtraining op de vrije middag; Warm.. Koud... Warm... Koud!

Gezien het mooie lente weer deze dagen had ik wel zin om een extra tochtje te maken en ik had het hele jaar nog geen enkel moment vrij gehad, dus deze vrije middag kon er makkelijk af ;)

Bij vertrek was het prima voorjaarsweer alleen met een frisse noorder wind daarom besloot ik maar een windstopper en armstukken aan te trekken en de beenstukken mee te nemen. Mijn verwachting was dat ik die windstopper en armstukken later wel uit zou kunnen doen. Echter ik had het compleet mis!

Hoe dichter ik bij Zwolle kwam hoe kouder het werd: bewolking, mist... weg zon! De temperatuur daalde in korte tijd van 14-15 naar 7. Ik was toen heel blij dat ik mijn beenstukken mee had en trok die dus maar snel aan. Eigenlijk had zelfs meer ook wel gemogen. Het enigste wat ik niet mee had waren handschoenen, balen! Dus ik had behoorlijk koude handen.

Pas tussen Zwolle en Hasselt trok de lucht weer wat open steeg de temperatuur weer wat. Hoe verder ik naar het oosten ging hoe beter het werd. Bij Ommen was het gewoon lekker weer en waren de koude handen al lang weer verdwenen en vergeten. Echter, dit hield helaas niet stand want toen ik de Lemelerberg over was kwam ik weer in de koude lucht en in de mist. Dit keer kwam het echter niet meer goed en werd het dus doorbijten. Toen ik bij Deventer was gaf de Garmin nog geen 6 graden meer aan en waren mijn handen weer goed verkleumd...brrr

Voor de volgende keer dus: bij twijfel altijd (zomer)handschoenen mee als reserve!

Totaal 125km
https://app.strava.com/activities/270349896
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 18 mar 2015 21:43

Heel herkenbaar.

Ik reed vanmiddag vanuit mijn werk naar huis. Van de lente naar de winter in 3 kilometer.

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 18 mar 2015 21:55

Zorro schreef:Zorro is Spaans voor vos ;) Je impliceerde dat je de vorige keer te laat was om die vos op de foto vast te leggen dus vandaar mijn vraag.
JM_H schreef:


Waar zo ongveer is dit? Lekker crossen daar.
Ongeveer hier..
https://www.strava.com/segments/6434276

:roll:
Afbeelding

Plaats reactie