Golden Greg en zijn gouden BMC
Geen spelen in 2020 betekend een jaar langer...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Mooi voornemen, maareh... op een goede dag haal ik 27 per uur en de keren dat ik in heuvelachtig gebied ben geweest toch ook goed kunnen fietsen hoor. Gaat misschien wat minder snel, maar dat mag de pret niet drukken.Bredalp schreef: Had mezelf voorgenomen dat ik dat rondje van mij (om "Galder" heen, 15 kilometer), dat ik dat met 30 per uur makkelijk aan moet kunnen voordat ik ga beginnen aan Limburg en de Ardennen. En het liefst 2 keer.
Nou het kostte mij vandaag ook veel meer moeite dan normaal gesproken... Ik denk dat het door de kou kwam. Normaal gesproken was deze ronde me waarschijnlijk met ongeveer 30 gemiddeld gelukt. Maar goed, na nu 13.000km dit jaar is het nu vooral onderhouden de winter door. Dus het hoeft niet altijd meer hard....Bredalp schreef:Mooie rit Laurens. Maar poeh... Dat hou ik nu nog geen 15 kilometer vol met die snelheid.
Dan moet ik echt diep gaan. En voel me toch al een stuk fitter dan een maand of twee geleden, toen ik mijn fiets kon op halen.
Ja.... Dat had ik me voorgenomen voordat ik mijn fiets had. Wil binnen/over 4 jaar mont ventoux en alpe deuz op. En had een soort van trainings plan in mijn hoofd.hans905 schreef:Mooi voornemen, maareh... op een goede dag haal ik 27 per uur en de keren dat ik in heuvelachtig gebied ben geweest toch ook goed kunnen fietsen hoor. Gaat misschien wat minder snel, maar dat mag de pret niet drukken.Bredalp schreef: Had mezelf voorgenomen dat ik dat rondje van mij (om "Galder" heen, 15 kilometer), dat ik dat met 30 per uur makkelijk aan moet kunnen voordat ik ga beginnen aan Limburg en de Ardennen. En het liefst 2 keer.
Feit is dat er in 'onze' omgeving (ik woon in Klundert) niks is om een beetje heuvelop te fietsen. Een paar viaductjes, de Moerdijkbrug, de Kiltunnel en de Rijzende Weg, dan heb je het wel gehad.
Maar dan blijven het nog steeds korte stukjes in vergelijking met echte heuvels. Ik denk dat de langste hier in de buurt de aanlopen naar de Moerdijkbrug zijn, of het Hellegatsplein, maar dan nog ben je er in een paar minuten overheen.Bredalp schreef: Hier heb je idd alleen viaducten. Misschien eens een mooie route uit zetten die zoveel mogelijk van die viaducten mee pakt. Er zitten er nogal veel hier.
En ik hoop dat ze op de "bult van Bavel" ook een mooie fietsroute uit gaan zetten. Maar... Dat is meer ijdele hoop denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers