Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

wielertje
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 19 jun 2010 23:25

wielertje 27 mei 2015 20:22

zozo, van harte gefelicitaart ;-)

Gebruikersavatar
jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1698
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

Gebruikersavatar jwkeij 27 mei 2015 20:38

Oke, vooruit. Dit was niet vandaag, maar gisteren.
Mijn fietsdoel voor dit jaar is in de pocket.
Van Tiel naar de baan van Roubaix met volgauto.

Om 5:40u vertrokken uit Tiel voor een koffiestop met mn vader om 10:00u in Turnhout. Km 90.

Daarna was het lang leve de betonplaten, klinkers, kasseitjes, zandpaadjes, grindpaadjes. Iedere ondergrond wel gehad. Nergens lek gereden. Die Fortezza's zijn uitstekende tubes.

Van Turnhout naar Dendermonde voor de lunch. Ondertussen was na 170 km de vaart er wel uit. Maar, heerlijk geluncht met krentebollen, broodjes en chocomel.

Daarna door voor een stop in Oudenaarde. Km 220.
Tot mijn grote verrassing rijd ik in Scheldewindeke over de Lange Munte. De kasseistrook waar de profrenners in Omloop Het Nieuwsblad ook overheen denderen.

Aangekomen in Oudenaarde kán ik na 220 km niet meer. Zit er echt helemaal doorheen. Tot mn vader zegt dat t nog 40km naar de wielerbaan in Roubaix is. Dat geeft de burger moed. Alleen moet je dan wel goéd fietsen... Uiteindelijk de makkelijkst te volgen route in langs t kanaal. In Roubaix aangekomen bleek ik zowaar in de buurt te zijn.

De buitenbaan waar Parijs-Roubaix finisht was nog open. Dus na een ereronde en een fikse val (toch nog gevallen, in de laatste 200 meter) zijn we weer huiswaarts gereden.

Over de Lange Munte:
Afbeelding

Op de baan na 272 km:
Afbeelding

https://app.strava.com/activities/312514015
WiND 56 - 2020

Slam_HGV
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 jan 2015 11:51

Slam_HGV 27 mei 2015 22:10

Respect! (en gefeliciteerd met het behalen van je doel!)

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 27 mei 2015 22:11

Goed verhaal. Leuk! Ik wil nog steeds een keer Rotterdam-Roubaix doen.

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 27 mei 2015 22:15

Sweety2008 schreef:Vandaag een keer niet gefietst maar lekker geshopt in Duitsland en onze trouwdag gevierd. We zijn nu 28 jaar getrouwd. :)
Iets zegt me dat die 2008 dan niet helemaal je geboortejaar is. :mrgreen:
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5109
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 27 mei 2015 23:34

Mooie rit Jan Willem !

Aangezien ze vandaag prima weer voospeld hadden en vanaf morgen regen. (zal uiteindelijk wel weer meevallen)
Vanmorgen op de fiets naar m'n werk gegaan (39km) en zoals dan gebruikelijk via omweg terug naar huis vanavond.
Langs de Vecht naar Breukelen en van daaruit door groene hart naar de kust gefietst (Langervelderslag)
En toen via duinen weer richting huis.

Jammer dat er nog best pittig windje stond. (grootste deel van rit van Breukelen naar de kust tegen)
Maar vanavond prima weer voor kort/kort. (en vanaf Zandvoort kniestukken aangedaan)

Afbeelding

Afbeelding

Weer prima timing, zonsonderdag was 21:45 en ik kwam 21:40 thuis :)
123km

https://www.strava.com/activities/313085021

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 27 mei 2015 23:55

jwkeij schreef:Oke, vooruit. Dit was niet vandaag, maar gisteren.
Mijn fietsdoel voor dit jaar is in de pocket.
Van Tiel naar de baan van Roubaix met volgauto.
Chapeau !!

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 28 mei 2015 08:15

jwkeij schreef:Oke, vooruit. Dit was niet vandaag, maar gisteren.
Mijn fietsdoel voor dit jaar is in de pocket.
Van Tiel naar de baan van Roubaix met volgauto.
Daar neem ik m'n fietshelm voor af.. respect.


Zelf gisteravond klein rondje om, met 4 man van de fietsgroep net geen 54km op de teller gezet.
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 28 mei 2015 09:17

Sweety2008 schreef:Vandaag een keer niet gefietst maar lekker geshopt in Duitsland en onze trouwdag gevierd. We zijn nu 28 jaar getrouwd. :)
En? Gelijk afkickverschijnselen? ;)
remkolvb schreef:
jwkeij schreef:Oke, vooruit. Dit was niet vandaag, maar gisteren.
Mijn fietsdoel voor dit jaar is in de pocket.
Van Tiel naar de baan van Roubaix met volgauto.
Daar neem ik m'n fietshelm voor af.. respect.
Idem! Stoer hoor.

Gisterenavond hadden we weer zo;n trainingsavondje met de club. Ik was nog aan het twijfelen of ik wel zou gaan...die Elfstedentocht hakt er best in en daarbij ben ik ook nog een snotverkouden. Maar ja, dan krijgen we een mailtje rondgestuurd met wat we gaan doen...oa sprintjes...:) Dat is leuk! Dus toch maar gegaan en geen spijt van gehad. Nu echt maar even een paar dagen rustig aan.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
rielplayer
Forum-lid
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 aug 2009 20:48

Gebruikersavatar rielplayer 28 mei 2015 09:28

gisteren nog een rondje gemaakt via Waspik en daar het halve zolenlijntje gevolgd. Bij Waalwijk rechtsaf er richting de Efteling gefietst. Vandaar uit parallel aan de Middenbrabantweg naar Tilburg en op naar Dongen, waarbij we de wind vol tegen hadden.

totaal 37 km. Was al vermoeid toen ik thuis wegging en dat bleek ook wel op de fiets. Ik was compleet afgedraaid toen in weer thuis was.

https://www.strava.com/activities/313038801#comments

tuinder
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 apr 2010 22:13
Locatie: Westland

tuinder 28 mei 2015 09:31

Gister na het werk nog even een klein rondje inclusief 20x het heuveltje bij de stormvloedkering in Hoek van Holland. Morgen zakken we af naar Limburg om zaterdag Limburgs Mooiste te rijden. Op de terugweg langs de Waterweg kwam er nog een mooi cruise schip aan die richting open zee voer. Bleek de Explorer of the Seas te zijn. 1 van de schepen van Royal Caribbean. Niet de allergrootste maar met 311 meter en ruimte voor 3114 passagiers en 1385 bemanningsleden ook weer niet klein (bedankt wikipedia). Dus even gestopt voor een foto:

Afbeelding
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 28 mei 2015 12:32

Geen geweldig weer maar ja: als ik tijd heb, dan ga ik. 80 km door Drenthe, waarvan 1/3 door de regen. Toch van genoten!

Plaats reactie