Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 12 mei 2015 17:35

In je Iron Maiden-tenue...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

i-mac

i-mac 12 mei 2015 18:03

bluv107 schreef:In je Iron Maiden-tenue...
Neen :-) Ik heb bij de Chinees een paar truien laten maken met de naam van mijn eigen website op.

Ik doe die Iron Maiden truitjes bijna nooit aan. Ze zijn (voor mij persoonlijk) te mooi en te kostbaar. Het zijn dan ook echte collectors items.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 12 mei 2015 19:28

i-mac schreef:
bluv107 schreef:In je Iron Maiden-tenue...
Neen :-) Ik heb bij de Chinees een paar truien laten maken met de naam van mijn eigen website op.

Ik doe die Iron Maiden truitjes bijna nooit aan. Ze zijn (voor mij persoonlijk) te mooi en te kostbaar. Het zijn dan ook echte collectors items.
Iron Maiden tenue's. :shock:
FOTO'S :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Edit:
Laat maar, al gevonden. ;)

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2318
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 12 mei 2015 19:48

Vanmiddag wederom een fraai rondje op Texel (85km) gereden. Het zonnetje deed zijn best, mijn benen ook. Lekker getraind!

Afbeelding

Meer plaatjes in het Texel-topic.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5072
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 12 mei 2015 21:40

JM_H schreef: Respect voor jou/jullie ritten zeg! Al op Strava gereageerd (herkende de Wilier), maar zag jullie zitten in Culemborg. Toen dacht ik al, toe maar.. zal niet altijd even makkelijk gaan met die hoge wielen.
Thnx, was zaterdag idd soms wel even opletten met de hoge wielen.
's morgens leek het alleen aan de kust hard te waaien, maar de wind trok later ook in binnenland aan.
Eerste stuk tot Schoonhoven dus schuin tegen en daarna langs het water ook soms ff opletten.

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 13 mei 2015 09:19

Gisteravond wederom met wat heren van onze fietsgroep op stap gegaan (totaal 7 man) - zonnetje scheen, wel wat wind, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Vertrokken vanuit Bovenkarspel, kregen bij Lutjebroek wat heren mee die ook aan het fietsen waren, alleen die bogen bij Hoogkarspel af, de andere kant op. Zelfde rondje gereden als van de week, alleen nu in tegenover gestelde richting zodat 1 van de mannen in Andijk op de terugweg bij zijn huis der af kon.

1e stuk tot aan Bobeldijk was aardig wind tegen, en viel het groepje regelmatig uit elkaar, waardoor het veel gaten dichtrijden was elke keer. Op zich niet zo erg, maar als dat te vaak gebeurd, wel vermoeiend. Vanaf Spierdijk kregen we de wind vol in de rug, en toen ging het tempo lekker omhoog.. zaten op gegeven moment zo rond de 37 km/u.

Totaal net geen 70 km op de teller met 28.3 gemiddeld. Niet ontevreden. Gaat steeds makkelijker de afstanden fietsen. Op naar de volgende rit. :)

Strava overview Avondritje met de fietsgroep
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 13 mei 2015 10:19

Gisteren, dus op 12 mei op mijn 60e verjaardag, voor het eerst de Mont Ventoux gereden.
Ik heb het vanaf de "mietjeskant" gedaan, maar was daarom echt niet minder tevreden. De laatste 3 km waren best wel lasting, vooral mijn benen hadden het wel moeilijk, mijn ademhaling viel alles mee.

Het was in Sault iets van 25 graden toen we vertrokken, op de Ventoux iets van 18 graden, met een windje, maar niet heftig, 3-4Bft? Het was op de top gezellig druk. De afdaling, terug naar Sault, waar daar stond de auto vond ik een feestje, mooi asfalt en weinig scherpe bochten.

https://www.strava.com/activities/303015516
Voor alle wetenschappers en semi-wetenschappers, je kunt toch niet anders zeggen dan dat ik met een hele vlakke hartslag gereden heb. Behalve dat mijn benen het dus even moeilijk hadden, was ik niet uitgewoond en ook na de nacht voel ik eigenlijk niets bijzonders aan de benen. Eigenlijk wil ik hiermee zeggen dat je met verstandig fietsen je niet persé hoeft te trainen om tot resultaat te komen.

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 941
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 13 mei 2015 10:38

+1
older Budweiser

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 13 mei 2015 11:42

Jans schreef:Gisteren, dus op 12 mei op mijn 60e verjaardag, voor het eerst de Mont Ventoux gereden...
Dat is dus wel een dubbele felicitatie waard ;)!
60 x Ventoux

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 13 mei 2015 19:50

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Berrie50
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 09 jun 2011 12:32

Berrie50 13 mei 2015 20:01

Jans schreef:Gisteren, dus op 12 mei op mijn 60e verjaardag, voor het eerst de Mont Ventoux gereden.
Ik heb het vanaf de "mietjeskant" gedaan, maar was daarom echt niet minder tevreden. De laatste 3 km waren best wel lasting, vooral mijn benen hadden het wel moeilijk, mijn ademhaling viel alles mee.

Het was in Sault iets van 25 graden toen we vertrokken, op de Ventoux iets van 18 graden, met een windje, maar niet heftig, 3-4Bft? Het was op de top gezellig druk. De afdaling, terug naar Sault, waar daar stond de auto vond ik een feestje, mooi asfalt en weinig scherpe bochten.

https://www.strava.com/activities/303015516
Voor alle wetenschappers en semi-wetenschappers, je kunt toch niet anders zeggen dan dat ik met een hele vlakke hartslag gereden heb. Behalve dat mijn benen het dus even moeilijk hadden, was ik niet uitgewoond en ook na de nacht voel ik eigenlijk niets bijzonders aan de benen. Eigenlijk wil ik hiermee zeggen dat je met verstandig fietsen je niet persé hoeft te trainen om tot resultaat te komen.
Knappe prestatie.
Wil in september ook een poging wagen met bijna 65.
Welk verzet heb je gereden ?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 13 mei 2015 20:13

@guerciotti 26 voor en 29 achter. Ik zet het er maar bij, anders zou het verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.
Ik heb zelf een periode nog kleiner gereden, omdat ik tegen iedere heuvel op zag. Om plezier te krijgen, en te houden in het fietsen in de heuvels, en nu soms in de bergen heb ik de heren die zich met het opbouwen van mijn fiets bezig gehouden hebben, geëist dat ik een heel licht verzet zou krijgen. Een paar maanden geleden is het kleinste voorblad van een 24 naar een 26 gegaan.
Als je een beetje getraind bent moet het heus wel lukken, maar ik denk dat ik er gisteren veel aan gehad hebt om vooral mijn hartslag in de gaten te houden.

Plaats reactie