Doorgetest: Öhlins RXF 36 EVO voorvork
Rondom sommige merken hangt een mist van magisch...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Begrijp ik! Maar ik fiets 'heel ouderwets'liviolivius schreef:Mss leuk als je een gpx/tcx file van je routes ook onderaan je verhaal te posten.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was. Kan ik vanavond tenminste rustig gaan slapenpuffdaddy schreef:Mooi, een ook niet GPS gebruiker....
Hehe, ja wie niet. Volgens mij kan jij van tochten door de Flevopolder ook nog wel iets moois maken.Panic schreef:In de wintermaanden gewoon oude verhalen uit oude topics posten. Hoe komen wij anders de winter door??
Ook ik lees met groot plezier (en jaloezie) jouw verhalen.
Dat geloof ik graag, maar realiseer je wel dat het schrijven van zo'n 'verslagje' plus het plaatsen van enigszins 'toonbare' foto's al erg veel tijd kost! Ik zit hier 'ergens' in Frankrijk, zonder breedband-internet, maar wel met een erg trage verbinding die er om de haverklap uit floept etc. etc. En dat, terwijl ik ook 'maar' gewoon met vakantie benhavana schreef:Je hebt geen GPS nodig om tcx/gpx bestanden te maken! Bijvoorbeeld forumlid Buzz heeft ook geen GPS, maar publiceert wel altijd z'n routes.
Gebruikers op dit forum: asth, christiaan25, DDX, Majestic-12 [Bot]