Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Fietstochten van "Le Grimpeur"

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 07 jun 2017 16:23

Beste Grimpeur, afgelopen maandag heb ik samen met mijn vrouw de Mont Ventoux 3x beklommen voor het goede doel. Op de top moest ik aan u denken :winkthumb:
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 10 jun 2017 16:19

Beste peterj en echtgenote,

Proficiat met jullie geweldige prestatie :like: :like: :like:. En ook nog eens voor het goede doel :like:. Ha, ha toevallig ook nog op de verjaardag van mijn broer :winkthumb:.
Sympathiek dat je daar boven nog even aan mij gedacht hebt :like: .
60 x Ventoux

Raceres
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2017 22:44

Raceres 13 sep 2017 23:47

Tijdens mijn vakantie in Frankrijk kwam ik al googelend, op zoek naar mooie fietstochtjes in de omgeving, hier terecht. N.a.v het verslag van de Mont Beuvray heb ik dit bergje ook gefietst. Wat goed en gedetailleerd beschreven! Het was voor mij, beginnend fietster, een geweldige ervaring. Alleen dat laatste stukje, potsiedikkie wat een steil kreng!

Later hier verder gelezen. Prachtig en inspirerend geschreven.
Wat verschrikkelijk wat je is overkomen.
Bedankt voor je mooie verhalen hier. Ik ga ze zeker nog eens lezen op zoek naar mooie tochten.

60 x Mont Ventoux, wow.
Wie weet ga ik de Mont Ventoux ook ooit een keer beklimmen.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 22 sep 2017 17:19

Beste Raceres,

Vandaag keek ik 'toevallig' weer eens op mijn eigen topic. Dat doe ik de laatste tijd veel te weinig. Maar goed, zo zag ik je post van ruim een week geleden. Ontzettend leuk om geheel onverwacht een reactie op een 'oud' verslag te krijgen. Ik zag meteen die lastige klim weer voor mij! En heel hartelijk dank voor je sympathieke woorden :like: . Zoiets doet mij ècht goed!

Sinds een aantal weken kan ik m.b.v. een 'headmouse' geheel zelfstandig met m'n computer werken, dus kan ik ook veel makkelijker wat meer aandacht aan het forum gaan besteden.

Nogmaals dank voor je post en veel plezier op je fiets!
60 x Ventoux

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 22 sep 2017 17:46

Dat is goed nieuws! Mooi dat dit mogelijk is. Veel leesplezier.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 sep 2017 17:59

Leuk weer iets van je te lezen Grimpeur. Ik vond het ook heel leuk te lezen dat een "nieuw" iemand je verslagen gevonden heeft.
Wat fijn voor je dat je nu zelfstandig met de computer bezig kunt.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 22 apr 2018 14:43

Supergrover schreef: 12 dec 2017 18:35 Hoi LG,

Fijn om weer wat van je te horen.

Kan/wil je ons een update geven hoe het gaat?
Hallo Supergrover en andere lezers,

Natuurlijk wil ik jullie wel een update geven van de stand van zaken. Om te beginnen dank voor je belangstelling. Het is fijn om te weten dat ik nog niet vergeten ben :like: . En excuus dat ik niet eerder op je vraag heb gereageerd. Eigenlijk zit ik veel te weinig op het forum te 'snuffelen ' en liep ik min of meer bij toeval tegen je verzoek aan :oops: .

Medisch gezien ben ik een soort roller coaster :lol: : dan weer gaat het aardig goed en heb ik voldoende energie om wat op te pakken, dan weer heb ik weer eens 'iets' en ben ik erg moe. En alhoewel ik 's nachts gelukkig prima slaap, val ik dan overdag toch telkens in slaap.

's Ochtends komt er van 'computeren' niets terecht, want dan is de verpleging (doorgaans in etappes) met met mij bezig. Na de lunch volgt er dagelijks nog een standaard behandeling om mijn luchtwegen schoon te houden. Vanaf een uur of twee heb ik dan de rest van de middag voor mij zelf: computeren, TV kijken (wielrennen), of bij goed weer met de rolstoel een uurtje naar buiten. En natuurlijk zo af en toe visite ontvangen.

Hier laat ik het voor vandaag bij, want het is al weer bijna etenstijd (er wordt hier vroeg gegeten ;) ).

Met vriendelijke groet,
Le Grimpeur
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 apr 2018 17:12

Ik denk nog heel erg regelmatig aan je. Vooral als ik van Mirabel naar Buisson fiets. En naar Taulignan. De eerste keer dat ik naar Taulignan fietste was nadat ik een verslag van je gelezen had waarin je naar Taulignan geweest was.
Groetjes,

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 apr 2018 19:19

Goed om van je te horen!!

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 23 apr 2018 14:17

Hey LG,

fijn om weer wat te horen en leuk dat je toch nog het forum een beetje bij kan houden.
Wat wielrennen kijken betreft is er de komende tijd genoeg te zien, hopelijk wordt je toestand wat stabieler zodat je er nog meer van kan genieten.

En ik denk dat jij en je mooie verhalen hier, niet snel vergeten worden hoor :D :D

bedankt voor je update, hou je taai en tot de volgende keer!

SG
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 24 apr 2018 15:09

Goed te lezen dat je er nog steeds bent en ook mooi dat je nog steeds van wielrennen kunt genieten. Iedereen hier op het forum die wel eens in de Provence fietst, denkt wel eens aan jouw verhalen.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 04 feb 2019 14:44

Ben benieuwd hoe het met je gaat Le Grimpeur. Hopelijk weer een beetje beter zo'n 10 maanden verder na je laatste update?

Plaats reactie