Supergrover schreef: ↑12 dec 2017 18:35
Hoi LG,
Fijn om weer wat van je te horen.
Kan/wil je ons een update geven hoe het gaat?
Hallo
Supergrover en andere lezers,
Natuurlijk wil ik jullie wel een update geven van de stand van zaken. Om te beginnen dank voor je belangstelling. Het is fijn om te weten dat ik nog niet vergeten ben

. En excuus dat ik niet eerder op je vraag heb gereageerd. Eigenlijk zit ik veel te weinig op het forum te 'snuffelen ' en liep ik min of meer bij toeval tegen je verzoek aan

.
Medisch gezien ben ik een soort roller coaster

: dan weer gaat het aardig goed en heb ik voldoende energie om wat op te pakken, dan weer heb ik weer eens 'iets' en ben ik erg moe. En alhoewel ik 's nachts gelukkig prima slaap, val ik dan overdag toch telkens in slaap.
's Ochtends komt er van 'computeren' niets terecht, want dan is de verpleging (doorgaans in etappes) met met mij bezig. Na de lunch volgt er dagelijks nog een standaard behandeling om mijn luchtwegen schoon te houden. Vanaf een uur of twee heb ik dan de rest van de middag voor mij zelf: computeren, TV kijken (wielrennen), of bij goed weer met de rolstoel een uurtje naar buiten. En natuurlijk zo af en toe visite ontvangen.
Hier laat ik het voor vandaag bij, want het is al weer bijna etenstijd (er wordt hier vroeg gegeten

).
Met vriendelijke groet,
Le Grimpeur