Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27569
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 sep 2013 15:59

Mooi ritje, jaloers!

Zelf na een fietsloze periode van bijna 2 weken (slecht weer, geen motivatie, druk op het werk) vandaag maar weer eens de fiets gepakt. Wat een verschil met mijn laatste ritje! Precies 12 dagen geleden fietste ik met m'n buurman bij 30 graden in een mouwloos shirt rond Tecklenburg. Vandaag op de winterfiets in lang-lang outfit en achteraf had ik nog spijt dat ik m'n winterschoenen niet aan had. :shock:

Moeilijk om jezelf zo te motiveren. Rondje Drenthe / Norg gemaakt. Goed voor 65 km.

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 20 sep 2013 16:12

Vanmiddag vrij genomen.
Wilde een rondje gaan fietsen.
Krimpen aan de lek, Ouderkerk aan den IJssel, Berkenwoude, door de polder naar Het Beijersche.
daar wilde ik links af naar Gouda en dan door naar Haastrecht en verder door de Vlist naar Stolwijk en weer terug.
Maar na 3 regen buien op m`n kop ben ik bij Beijersche maar rechtsaf gegaan en via Stolwijk, koolwijk, Loetbos weer terug in Krimpen aan de Lek.
37 KM.
Veel wind en regen.
Morgen of anders Zondag nog maar een poging wagen.

http://connect.garmin.com/activity/378423021
Merida Scultura Endurance 4000

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 21 sep 2013 10:50

Net terug van een los rij rondje, deze week 2 uur 15 minuten op de fietstrainer gezeten, maar in de buitenlucht is het toch beter. Even los trappen voor morgen, dan tussen de 80 en 100 km. op het programma, hoop wel dat het iets warmer is als vanmorgen. ;) Toch weer 31 km in iets meer dan een uur.

http://www.endomondo.com/workouts/248381895/12376096
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 21 sep 2013 15:58

Net terug van 110 km over de Veluwse heuvels. Na een paar weken wat minder km's vanwege vakantie e.d. maakte ik vandaag weer eens kennis met een voor mij relatief zeldzaam fenomeen: kramp! Op het laatste stukje van de Schietbergse weg na 100 km begonnen beide bovenbenen te protesteren, dus maar even terug naar de 34 (voorblad). Desondanks een prachtig fietsweeertje. Ik was niet de enige, ook veel routjebordjes van allerlei tochten zien hangen, o.a. van Grinta. Route globaal: Doesburg, Ellecom, Rozendaal, Deelen, Otterlo, Hoenderloo, Ugchelen, Beekbergen, Klarenbeek, Loenen, Loenermark, Posbank, Lange Juffer, Doesburg.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1754
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 21 sep 2013 17:06

Na vorig weekend de hele week niets gedaan op de fiets, maar eindeloos oefenen op het lopen ism fysio.
Maar vanmiddag moest er ik er toch even uit om het klote gevoel mbt normaal lopen (kon dat maar) er uit te rossen.
Gekozen voor de klimmetjes op en rond de Amerongse berg en was qua weer heerlijk en best druk. Dit ook ivm wielerronde, maar kon overal gewoon door blijven rijden.
Dus gewoon lekker doortrappen en na 4 uur op 90% van m'n HF Max stuk beter tussen de oren. Alleen nu zere benen, maar dat hoort. Lang gelede zo intensief bezig geweest.
Snelheid lever ik nog best wel stuk in, maar maak in wel goed in 2014 met de nieuwe EVO !!!
Rondje van vandaag: http://app.strava.com/activities/83866488
Morgen vermoedelijk stukje toeren op de MTB.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 21 sep 2013 18:14

Vandaag eerst richting Barneveld daarna ,Scherpenzeel , Woudenberg , Piramyde van Austerlitz , Zeist
Driebergen , door de wetering naar Langbroek ,Leersum ,Overberg , Veenendaal .
Goed voor 76 km.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 21 sep 2013 22:16

De "Eifel classic" gereden vandaag. De 100 km. Was ook mooi zat. Compleet naar de kloten door een mega slaapgebrek begon ik hier aan, en amai wat een pittig rondje. De col de Kenfuss bijvoorbeeld was nieuw in het parcours opgenomen. 6800 m. lengte, hele stukken 20% en ruim 10% gem. Best harken dus. Heerlijk gefiets overall door dit fraaie fietsgebied! Morgen nog een ritje en weer huiswaarts..

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 22 sep 2013 12:36

Rondje langs de Rotte vanmorgen met 4 man. Op de terugweg best een flinke bries tegen met wat lichte regen. Bah.
80km uiteindelijk en nu lekker een heerlijke bak koffie met een uitgebreide lunch.
Moet wel zeggen dat het vormpeil momenteel net zo hard achteruit gaat als de motivatie. Pff.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27569
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 sep 2013 12:42

Vanmorgen om 8:00 al op pad met de buurman. Voordeel van zo vroeg op pad gaan is dat de wind nog niet zo hard blaast. Rondje door Friesland en Drenthe gemaakt, onder meer langs Marum, Ureterp, Oosterwolde, Appelscha, Veenhuizen, Norg, Althena en Peize. Goed voor 100 km.

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 22 sep 2013 14:13

Vanmorgen gestart voor de 80 km in de Grand Tour Johnny Hoogerland, was de eerste keer dat ik een gepijlde route reed, maar er stonden zoveel pijlen op het wegdek dat je door de pijlen de route niet meer zag. Ik vond het niet duidelijk, maar uiteindelijk toch 84 km gefietst en de verzorging was prima, broodjes-banaan-water-koek. Weer was niet geweldig en aan de Oosterschelde stond een stevig briesje.

Al met al een tevreden gevoel, 84 km gefietst en het goede doel gesteund. :lol: :D

Oh ja, Johnny was er ook, maar reed uiteraard de 120 km.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1754
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 22 sep 2013 14:18

Na gisteren zo'n 4 uur volle bak op de racefiets gedaan te hebben, vanmorgen de Flash uit de schuur getrokken voor de eerste off road km's (in de buurt) sinds eind mei.
Dus rondom Soesterberg / Pyramide van Austerlitz kriskras rond getrapt op redelijk tempo.
Benen deden nog flink zeer van voorgaande dag, maar geen probleem mbt de blessure. Normaal zou ik na gisteren een herstel van max. 2 uur doen, maar nu is alles weer leuk en nu maar even pakken wat je pakken kan.
Fietsen ging lekker over voornamelijk eenvoudig te rijden stukken. Alleen onverwachte bewegingen minder prettig gevoel, maar zeker geen klagen dat ik dit op de fiets kan.
Benen zitten nu wel vol, dat gevoel is wel "lekker" en daar doen we het toch voor !!
http://app.strava.com/activities/84066986
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8548
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 22 sep 2013 16:11

Vandaag de tocht door de Gelderse Poort gereden 150km.
Mooie nieuwe wegen ontdekt in mijn eigen omgeving.
Perfecte verzorging onderweg.
http://connect.garmin.com/activity/379481279
http://ridewithgps.com/trips/1831792
http://app.strava.com/activities/84106604
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Plaats reactie