Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 21 okt 2012 17:57

Dan hadden we elkaar kunnen treffen, toevallig!

Vanmorgen om even na elf uur samen met mijn dochter vertrokken uit Groningen voor een stuk van de route LF 14 naar Lauwersoog. Vanwege een afgesloten brug bij Dorkwerd van de route af en via de ANWB-route Reitdiep verder.

Na Garnwerd afgebogen naar Winsum en via Adorp weer terug naar de stad.

Een aantal keer aan weerszijden van het water gefietst.

Afbeelding

:-)
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 mar 2012 23:23

:-) 21 okt 2012 18:31

Hoezo zon? Hoezo 20 gr C? Hoezo nazomer? Stemmingmakerij, wishfull thinking van een stelletje meteorologen.
In het midden van het land was het grijs, nevelig en 13-15 gr C.Desalniettemin perfect weer om de Zephyr nog een keer goed uit te laten dit seizoen.
Ik heb heerlijk gefietst en ben toch nog met 123 km op de klok thuisgekomen.
Afbeelding

rednas
Forum-lid
Berichten: 331
Lid geworden op: 15 jul 2010 17:59
Locatie: Flevoland

rednas 21 okt 2012 18:47

Vandaag 114 kilometer gefietst.

http://app.strava.com/rides/25672696" onclick="window.open(this.href);return false;

Almere-Weesp-Abcoude-Uithoorn-Alphen a/d Rijn-Boskoop-Zoetermeer-Delft
Door het Groene Hart, volgens mij normaal wel een mooi gebied om door heen te fietsen, vandaag was alles echter grauw en grijs, SAAI !!!
Vanuit Delft met de trein terug naar Almere.

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 21 okt 2012 18:55

Het weer was indedaad niet wat ze voorspeld hadden,rond een uur of 9 was het in het midden van het land het behoorlijk nevelig en winderig .
toch nog 65 km weggetrapt
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 21 okt 2012 20:32

Op een van de (voor mij) laatste ritten op de racefiets een retourtje Den haag - Zandvoort door de duinen; bij Noordwijk door een stel hersenlozen (voetballers???) voor EPO-homo uitgemaakt?!. Ik wist niet Lance ook mij zou negatief beinvloeden. Vanaf volgende week verder op de ATB; lekker blubberen.... en nog niet EPO verdacht ;-)
nulla tenaci invia est via

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 21 okt 2012 21:22

Er was vandaag een Italiaans maatje op bezoek in Amsterdam. Het is dan vanzelfsprekend om een kleine rondleiding in elkaar te steken. Sfeer proeven bij de marathon gevolgd door een fraai ritje met twee gehuurde stadsfietsen inclusief consumpties.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bijzonder geslaagde dag!

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 21 okt 2012 21:29

Vandaag was het plan om met het gezin in Soesterberg te gaan wandelen en omdat ik al een week niet gefietst had ging ik op de racer die kant op. het werd behalve mijn eerste ritje als 40er ook een beetje een eigenaardige route.

Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 21 okt 2012 21:40

Wat was er eigenaardig aan je route?

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5890
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 21 okt 2012 21:43

walterg schreef:Wat was er eigenaardig aan je route?
Lees zijn blog even, dan begrijp je waarom.

Ik heb ook zo'n Garmin die me altijd de verkeerde kant opstuurt. Echt, een waardeloos apparaat.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 21 okt 2012 21:52

rob74 schreef:
walterg schreef:Wat was er eigenaardig aan je route?
Lees zijn blog even, dan begrijp je waarom.

Ik heb ook zo'n Garmin die me altijd de verkeerde kant opstuurt. Echt, een waardeloos apparaat.
Voor wie geen zin heeft om de lap tekst op mijn blog te lezen, die laatste opmerking zegt eigenlijk alles! uiteindelijke was het vooral weinig efficient. Maar...ik ben aanhanger van Irriteer je niet niet aan de weg, maar geniet van de reis en dat heb ik dan ook maar gedaan :D
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 21 okt 2012 22:15

Vanmiddag toch op de crosser gestapt voor 1,5 uur.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 21 okt 2012 22:33

Vandaag de Kruisbergtocht in Hoog-Keppel gereden onder ideale omstandigheden.
Zondagochtend om 8.00u vanuit Huissen vertrokken voor mijn eerste MTB Toertocht van het seizoen, om
9.05u arriveerde ik in Laag Keppel, de afstand was met 29 km toch langer dan ik dacht. Na inschrijving
voor de 40km afstand (was best druk) zat ik om 9.20u weer op mijn fiets. Het parcours was goed uitgepijld
en lag er prachtig bij, reden voor mij om vandaag eens flink van leer te trekken. Wat het is weet ik niet
maar op de e.o.a manier voel ik me helemaal in me element in die bossen. Veel single tracks afgewisseld
met korte steile klimmetjes in het eerst gedeelte en op de tussenstukken natuurlijk lekker knallen door
weilanden, langs de oude ijssel en over boerenerven richting Hummelo en en Langerak. Zelfs een
gedeelte van het parcours ging over de Motocrossbaan van Hummelo(langerak) zie foto. Na een korte
pauze, waar ook veel schone dames mooi stonden te wezen, was het weer raggen geblazen,
hoewel er op sommige technische stukken door valpartijen e.d. flinke opstoppingen waren. kon ik over het
algemeen lekker doortuffen. Na uiteindelijk ruim 150 tot 200 man (was de tel kwijt) te hebben gepasseerd
zat de tocht er voor mij na 43 km in 1u.48m erop en kon ik na de fietsafspuiting weer rustig huiswaarts
fietsen. De gratis wokkelfriet heb maar gelaten voor wat het is. Uiteindelijk had ik bij thuiskomst 101,6 km op mijn teller
staan in 3u.50m.30s Wat niet slecht is voor die ouwe.. al zeg ik t zelf

+punten: Mooi parcours, goed uitgepijld, mooie omgeving.
-punten: Weinig verkeersregelaar op gevaarlijk stukken, alleen drinken bij tussenstop


Afbeelding
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gesloten