Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

MartijnVisser
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 aug 2011 21:43

MartijnVisser 15 aug 2012 14:37

Vandaag richting groningen: Oostrum - Ee - Engwierum - Kollumerpomp - Warfstermolen - Pieterzijl - Grijpskerk - Niezijl - Noordhorn - Zuidhorn - Groningen - Adorp - Sauwerd - Winsum - Wehe den hoorn - Leens - Ulrum - Vierhuizen - Lauwersoog - Anjum - Oostrum 105 km
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 15 aug 2012 18:16

Weer een flink aantal kilometers gefietst:

Afbeelding

Geen 100 deze keer ? :D
wel weer een mooi verslag met foto,s
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 15 aug 2012 19:59

Volgens KNMI.nl ging ik hier om 18:30 op Voorne Putten met windkracht 2/3 weg. Zou uit het Zuidoosten komen.
Na de eerste trap merkte ik al dat daar geen hout van klopte. Ik werd zelfs met mijn Racing Zero wielen bijna omver geblazen uit het Westen.
In de buurt gebleven en 5 rondjes van 7km gemaakt. Na elke ronde lagen er meer takken op de weg. :lol:

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 15 aug 2012 21:16

In verband met haar verjaardag vandaag langs geweest bij schoonma die in Zeeland verblijft. Natuurlijk de fiets mee voor een ritje van 2-3 uurtjes.
Over de Oosterscheldekering gereden, toch wel indrukwekkend om daar te fietsen. Vervolgens klein rondje op Noord-Beveland en weer terug naar Brouwershaven.
Totaal uitgekomen op 73 kilometer. Was erg druk met toeristen en er stond aardig wat wind.

Route
Afbeelding

Oosterscheldekering
Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5894
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 15 aug 2012 21:31

Almere - Harderwijk - Elspeet - Hoog Soeren - Kootwijk - Kootwijkerbroek - Harskamp - Barneveld - Voorthuizen - Nijkerk - Almere

goed voor 143 km en 30,1 kmh gemiddeld. 's Middags viel ik op de bank in slaap :roll: :roll:
Live fast; die young. mijn blog

jz2009
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2009 21:11
Locatie: Purmerend

jz2009 15 aug 2012 22:44

Benen nog steeds met vakantie dus rustig aan gereden.

-----------------------------------------

Vanmorgen 7:30 opgestaan. Hoedanigheid totaal in vakantie en relax modus. Nadat ik handdoeken had klaar gelegd, ontbeten en vertrokken.

Doel Sant Grau. Tip die ik had gehad van jreitsma.

Vanuit Lloret naar Tossa de Mar gefietst en ik merkte op dat eenmaal lloret uit, het uitzicht en de weg naar Tossa schitterend fietsen was.

In Tossa twee blikjes Cola gekocht een voor onderweg aangezien ik beneden het hotel stond zonder bidon. Stond nog op de aanrecht, en wilde gezin niet wakker maken.

8 KM vanaf Tossa bordje Sant Grau gevolgd. Een leuk klimmetje van 5 KM. Genoten van het uitzicht. Veel grint op de weg verder was de weg rustig met verkeer. Eenmaal boven rustig naar beneden afgedaald.

Zo'n 4 KM voor Lloret mee gefietst met twee spanjaarden die mij drinken aanboden aangezien ik geen bidon bij me had. Geweldig. Veel fietsers gezien hier trouwens.

Groet,
JZ

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5744
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 16 aug 2012 09:35

Gisteren afgereisd naar Belgie om een stukje in de Vlaamse Ardennen te fietsen.
Omdat ik daar nog maar één keer geweest was had ik gekozen om de groene lus van het CRVV te rijden.
Dus om zes uur in de auto en om half tien was ik in Oudenaarde.
Omdat het CRVV nog dicht was heb ik eerst een uitstapje naar de Koppenberg gemaakt.
Wat een kl@#$e helling is dat, helemaal als je nog koud bent.
Maar ik ben boven gekomen zonder af te stappen.
Daarna een route kaartje gekocht en begonnen aan de rit.
Maar goed dat ik het kaartje had gekocht want na tien kilometer was ik al verdwaald omdat er een bordje weg was.
Ik had besloten om het rustig aan te doen omdat ik niet zoveel kilometers heb gemaakt dit jaar en ook geen lange ritjes.
En het zou ook nog eens heel warm worden.
Heel langzaam kwam ik richting Geraardsbergen erachter dat dit toch wel anders was dan de ritjes in de polder.
En na de Muur heb ik even een kwartiertje in het gras gezeten om wat te rusten.
Toen op weg naar de Bosberg, daarboven besloten om niet door te rijden naar Ninove/Meerbeke maar om dwars af te snijden richting de terugroute.
Zogezegd zo gedaan , ik was goed moe dus een goede beslissing volgens mij.
Op de Eikenmolen kreeg ik bovenaan kramp in mijn rechter hamstring en dat was niet fijn.
Vanaf toen liep de kracht letterlijk uit mijn lichaam.
En ik moest nog een stukje terug.
Helaas verwaalde ik daar weer dus ik heb weer wat extra kilometers gemaakt om de weg terug te vinden.
Veel etend en drinkend rustig verder gepeddeld en ik ben zelfs de Rekelberg boven gekomen.
De kasseistrook in Mater kon ik niet meer normaal over en met een gangetje van zestien tot twintig km/u werd dat een marteling.
Daarna was het gelukkig nog maar een klein stukje tot aan Oudenaarde.
Terug gekomen even gedouched in het CRVV en daarna het museum in gegaan.
Ondanks alle ellende vond ik het toch een mooie dag en zeker voor herhaling vatbaar.
Afbeelding
Afbeelding

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 16 aug 2012 12:54

rene schreef:@ marc , waar fiets jij vandaan ? Vlgs mij vanaf Zuid Beveland of niet ?
Ja, vanuit Lewedorp.
Woon-werk naar Vlissingen. Zondag met ZRTC Theo Middelkamp mee.
A.s. zondag de classic 120km als je nog zin hebt.

marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 16 aug 2012 20:57

Super weer vandaag! Met rugzak (vanuit mijn werk) 120km over de dijken weggetrapt:

Wageningen, Amerongen, Wijk bij Duurstede, ~~~~~~pontje~~~~~ Rijswijk, Kesteren, Ochten, Dodewaard, Nijmegen, Gendt, Huissen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 16 aug 2012 21:22

Een windstille avond, de tranen liepen gewoon over mn wangen van geluk.

Mijn vaste avondrondje van 42km in recordtempo afgelegd. Voldaan nu!

lurhstaap
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 mar 2010 16:13

lurhstaap 16 aug 2012 23:16

Rondje Markermeer vandaag, vanuit Haarlem... Wilde na Enkhuizen nog een klein ommetje maken om de 200+ km te halen, maar helaas, wilde toen zo snel mogelijk op huis aan :) Tip voor de volgende keer: ommetjes inplannen in het begin van de rit, wanneer je nog fris bent... Toch 190 km, mooie dag!

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 17 aug 2012 17:13

Panic schreef:Een windstille avond, de tranen liepen gewoon over mn wangen van geluk.
!
OMG, dat had ik ook. Was maar een klein stukje, ongeveer 50 km random rondfietsen in de Hoekse Waard, prachtig weer, mooie weggetjes, zwerm ganzen over zien vliegen, en toen het nummer "Paradise" van Coldplay langs kwam op de MP3 speler een ware geluksexplosie. :)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gesloten