Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 11 mar 2012 21:02

Vanmiddag toch maar even opgestapt voor een kort 'D1' ritje. 35 km gereden in ca. 1:20 uur. Route heen met wind tegen (van Purmerend langs NH kanaal naar Spijkerboor) en terug lekker mee (aan de andere kant van het kanaal, via West Graftdijk). Door de wind een groot verschil in snelheid, heen 23-25 km/u, terug 34-38 km/u.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 11 mar 2012 21:05

bleek schreef:Utrecht, de dijk bij Nieuwegein op tot Amerongen, op de Heuvelrug gespeeld en via Langbroek weer terug. Net geen 100km, de teller bleef op 96 vandaag.
Lekdijk zat vandaag ook in mn route. Ook wind daar in de rug. :)
3,5uur gefietst in totaal.

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 11 mar 2012 21:06

Vandaag na een heftige koorts weer rustig begonnen. Vanaf dordrecht naar moerdijk terug naar biesbosch
, sliedrecht en richting huis, totaal 50km, heerlijk weer, schitterend wel nog wat wind. Erg veel fietsers met aan
het begin van het recreatieseizoen nog heel veel recreatie-acceptatie;-)
De gehele rit op binnenblad gereden en 100 omwentelingen aangehouden.

rikh.
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 19 mar 2011 20:45
Locatie: Durkum

rikh. 11 mar 2012 21:11

Vanmorgen vertrokken voor een ritje met de eerste klimmeters van het seizoen.
Vanuit Doetinchem binnendoor via Drempt naar Doesburg gefietst en van daaruit vanuit De Steeg over de Posbank naar Rozendaal gefietst, viel ondanks de ingeleverde conditie en de teruggevonden winterkilo's niet tegen.
In Rozendaal richting de A50 gereden en via Teuge naar Loenen en via Eerbeek, Hall, Oeken, Zutphen, Wichmond en Keijenborg weer naar huis.
Bij elkaar goed voor 101 km en een heerlijk voldaan gevoel dat de eerste 100km plus rit er weer op zit.

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 11 mar 2012 21:45

marcvmegroot schreef:Helaas, kon ik gisteren en vandaag niet fietsen. Het was hier in Zeeland overwegend zonnig. Wat een prachtige dag.
Maar de woonkamer moest van een nieuw behangetje worden voorzien. Dus als ik dit neertyp is de klus geklaard. Twee dagen zeer druk bezig geweest.
Zoals de directie van de woning het zei: Er komen nog meer mooie dagen om te fietsen......dat hopen we dan maar.
Kijk en lees met een overmate aan jaloezie van wat er weer gedaan is dit weekend.

marc
Ik was dit weekend in Zeeland en kan beamen dat het lekker weer was :) Heb zelfs een verbrande kop! Zaterdag was het soms wat heiig, maar de zon was er toch ook regelmatig bij.

We waren met de hele familie weg dus ik moest me een beetje aanpassen, maar als ik ergens ben waar ik niet zo vaak kom dan gaat de fiets mee. Dit keer voor het eerst op de van de week aangeschafte spinder Hawk en wat is dat een ideaal ding! Voorheen stond mijn vrouw altijd te mopperen dat het zo lang duurde als ik de fiets mee wilde nemen, maar dat is nu toch echt wel verleden tijd. De fiets kan nu nog vaker mee :-) haha.

Ik wilde in ieder geval de oosterscheldekering over en daar had ik de Garmin dan ook naar toe gewezen. Die stuurde me via Veere maar ging er van uit dat ik daar een pontje zou pakken. Dat was ik dus niet van plan dus toen zelf maar een paar alternatieve punten op het kaartje opgegeven. ging prima! Het was duidelijk te merken dat het lekker weer was, want er waren veel renners op pad.
Bij deze wil ik nog even een dikke pluim geven voor die renner die op het moment dat ik in mijn zadeltasje stond te vrutten stopte om te vragen of het ging omdat hij dacht dat ik pech had. Ik zocht overigens alleen maar mijn telefoon om een foto te kunnen twitteren, maar toch.

Uiteindelijk heerlijk gefietst! terug een stel knooppunten uitgekozen en die op de Garmin aangeklikt. wat resulteerde in een heerlijk rondje! Vandaag kwam ik helaas wat tijd tekort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 12 mar 2012 10:30

Mooie plaatjes van Veere.......

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 12 mar 2012 21:08

Mooie foto's!

Zonet een lekker stukje gefietst: 48 Km met een gemiddelde van +/- 30Km/u.

Afbeelding

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 13 mar 2012 17:17

Vandaag 61 kilometer gefietst. Er stond niet veel wind. Heenweg langs de Vliet gereden tot net voor de Vlietlanden.
Langs Duivenvoorde, De Horsten en Wassenaar richting de duinen gereden. Teruggedraaid richting Scheveningen.
Tot aan Kijkduin doorgereden. Via Madestein, De Uithof en een stukje Westland weer terug naar huis.

Route
Afbeelding

moiventoux
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 mar 2010 11:32

moiventoux 13 mar 2012 21:43

Niet vandaag gefietst maar dit weekend. Zaterdag en zondag. De fiets is al weer een poosje van de Tacx. Geen surrogaat meer, hoe blij ik ‘s winters ook met het apparaat ben. Maar er gaat niets boven de buitenlucht. Zaterdag de fiets gepakt en met windje in de rug naar Ameide gefietst waar ik net op tijd was om de start van de 5EM hardloopwedstrijd mee te maken. Een regionale wedstrijd waar veel van mijn atletiekmaten van Passaat aan de start zouden verschijnen. Een vooraf onverwacht beeld. Roy Hoornweg in het kielzog van een andere atleet, beide lopend in een hoog tempo. De eerste atleet is dus Jesper van der Wielen, net als Roy een nationale topper maar op dit moment (even) net een stukje verder. Het gaat hard, erg hard. Kilometertjes in 2.55. Het 5 km punt wordt geslecht in 14.25. Vlak daarna plaatst Jesper een versnelling en loopt een km in 2.44. Roy moet passen maar laat het niet lopen. Mentaal ijzersterk gaat hij door, wellicht de grootste winst in deze wedstrijd. Gek, maar terugfietsend moet ik moet aan Johnny Hoogerland denken. Eenmaal thuisgekomen heb ik een goed gevoel. Ruim 60 km gefietst en genoten van topsport.

De andere dag iets heel anders. Opnieuw de fiets gepakt, een uurtje wegtrappen en dan naar een verjaardags-feestje. Rinus is 70 geworden en dit wordt gevierd met een fietstocht van 60 km door de polder met veel van zijn fietsmaten. Rinus, een man waar je niet omheen kan en die je ook niet over het hoofd ziet in een gezelschap, een legende in de Alblasserwaard. Kleurrijk figuur. Een bont gezelschap heeft zich verzameld bij zijn huis. Vertrekken, en na een poosje zit het tempo er stevig in. Er staat wind dus er ontstaan waaiers. En zo rijdt het feestvarken solo dwars door de wind van de ene naar de andere groep. Niks achter de geraniums.

Twee dagen fietsen. De sport gezien en beleeft in al haar facetten.

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 14 mar 2012 07:14

Gisteravond toch weer even 2 uur gefietst. Om 5 uur op de fiets gestapt en in de schemering/donker weer terug. Was weer lekker, laat die zomertijd maar komen :D
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 14 mar 2012 15:18

Twee uurtjes in het bos gespeeld.

Afbeelding

Afbeelding

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 14 mar 2012 15:51

Gisteravond drie uur getraind en vanavond nog 2 uurtjes maken.

Gesloten