Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 03 feb 2012 17:05

Een kleine twee uurtjes eropuit geweest. Goed ingepakt. Het was best wel fris. 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Lekker gefietst. Wel fris.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 03 feb 2012 19:04

Mooie plaatjes heren. Ik heb vanmiddag ook even de juiste prioriteiten gesteld zodat ik buiten kon spelen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goed voor 47 kilometer sneeuwpret verdeeld over bos en hei rondom Hilversum. Thuis aangekomen bleek ik wat sneeuw te hebben meegenomen..

Afbeelding

Is er nu nog één of andere toverspreuk die er voor zorgt dat m'n schijfremmen morgen niet ineens heel erg gaan piepen of moet ik zaterdag maar gewoon m'n mp3 speler meenemen? ;-)

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 03 feb 2012 19:50

Een ijsbeer met horens!!

:shock:
FacebookS3RSSite

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 03 feb 2012 21:38

danny1407 schreef:Een ijsbeer met horens!!

:shock:
Ja, fietsen in deze omgeving is niet zonder gevaar! ;-)

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 03 feb 2012 22:21

Vanmiddag iets eerder naar huis gegaan zodat ik ook nog ff met licht door de sneeuw kon fietsen.! . Pas sinds afgelopen zomer staat hier weer een MTB in de schuur dus ik wist niet precies wat ik kon verwachten. Tenminste...ruim 20 jaar geleden had ik ook een MTB maar hoe dat voelde in de sneeuw, dat wist ik echt niet meer. Maar ik had er ontzettend veel lol in! verse sneeuw is toch wel het lekkerst en dat ben ik dan ook gewoon op gaan zoeken Opvallend dat bij het MTB baantje in Zoetermeer maar weinig bandensporen waren te zien, eigenlijk had ik daar nog wel wat drukte verwacht. Dus met wat bochtjes om ben ik naar huis gereden en het was prima te doen. op 1 stuk bij Benthuizen na waar het nu al verraderlijk was, omdat er niet gestrooid was en de auto's alle sneeuw al behoorlijk platgereden hadden. Verder kon ik merken dat de sneeuw op sommige plaatsen al aan het aanvriezen was, dus morgen zal op die stukken de lol al wel over zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 04 feb 2012 13:45

Kleine 60km door de sneeuw. Ik zal blij zijn als die rommel weer weg is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 04 feb 2012 17:17

.jeroen. schreef:Kleine 60km door de sneeuw. Ik zal blij zijn als die rommel weer weg is.
Ik vind het juist wel eventjes leuk. We kunnen het hele jaar nog zonder sneeuw rijden.

Daarom na gisteren ook vandaag weer op de mtb gestapt om een beetje door het bos te rijden. Het was een stuk minder koud vandaag. In het bos wederom lekker rustig maar op de hei was het druk. Was ook wel te verwachten met dat zonnetje.

Afbeelding

Ritje was goed voor 61km. Morgen denk ik nog een keertje.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 04 feb 2012 17:35

.jeroen. schreef:Kleine 60km door de sneeuw. Ik zal blij zijn als die rommel weer weg is...
Maar dankzij jou (en de anderen die er met fiets en camera op uit zijn getrokken) kunnen de thuisblijvers wèl van prachtige plaatjes genieten...
60 x Ventoux

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 04 feb 2012 17:38

respekt voor diegen die in deze koude fietsen. Ik kan er absoluut niet tegen egaal wat ik aantrek aan kleding.
Dus ik heb binnen gesport, aan de halters. Beentraining gedaan.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 04 feb 2012 18:03

Op alle verkeerswegen mag die sneeuwzooi van mij ook wel verdwijnen. In de vrije natuur daarentegen...

Vanmorgen vroeg met z'n tweeën op pad. Gestart met 16°C onder nul, en da's wel even wakker worden! Eenmaal in de duinen was het wederom hartverwarmend. Ook opmerkelijk stil overigens.

Feeërieke omgeving, waarin prima getraind kon worden...
Afbeelding

Afbeelding

Klunen op en over de kruin van het Stilleduin...
Afbeelding

Afbeelding

Curieus gezicht. Uit de Noordzee wasemen talloze rookpluimpjes omhoog, samenklonterend tot een mistdeken op ±10 meter hoogte...
Afbeelding

De sneeuwgrens op een halve meter boven NAP...
Afbeelding

8-) Noordwaarts over een knalhard strand, terwijl een (matige) zuidoostenwind in de rug duwt. Op het grote mes dus...
Afbeelding

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 04 feb 2012 18:15

Geweldig!

Er is daar meer gevallen als bij mij in de buurt. Vooral op de bomen goed te zien.

cobra427
Forum-lid
Berichten: 383
Lid geworden op: 11 nov 2009 01:23
Locatie: Druten

cobra427 04 feb 2012 18:31

Vandaag even de CX-bandjes onder mijn woon-werk fiets getest. Super!
Ik heb alleen maar sneeuw opgezocht. Aangezien ik voor komende winter een CX wil aanschaffen meteen maar eens met het bos in nu ik deze bandjes heb. Ook dit was goed te doen. UIteindelijk 3,5 uur lekker weggetrapt. Morgen weer. In zo'n witte wereld, ik vind het schitterend.

Vanavond nog even schaatsen op de plas (zullen wel weer de nodige warme dranken in gaan)
Mag best een beetje pijn doen.

Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba

Gesloten