Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

silvanol.l
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:35

silvanol.l 05 okt 2009 22:31

Hallo Allen ,
Ben Silvano, 41 jaar oud en lees hier al enige tijd mee.Heb hier dan ook al veel info kunnen vinden. Ben op mijn 32ste begonnen met mountainbiken tot 38ste en vervolgens 2 jaar gestopt.Vorig jaar terug begonnen met de bedoeling te mountainbiken maar heb meer op weg gereden.Vervolgens dus ook een race fiets aangeschaft (BH G4) (mountainbike had ik reeds ,Liteville 101).
Ben half Belg/Italiaan (Roots van Limburg Maasmechelen :wonende en Valcamonica tussen de Gavia en Mortirol :Nog familie(Klein dorpje Vione (BS)).
Helaas daar nog niet gefietst (volgend jaar wel) , wel meerdere malen rond Garda meer en 1 maal alpen overgetrokken met mountainbike.
Hoop nog meer info hier te kunnen vinden en of eventueel te posten.
Groeten ,;)

bleek
Forum-lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:12

bleek 06 okt 2009 23:43

Zo, ook even aangemeld. Las al af en toe op dit forum, maar wist niet dat er ook triathleten rondhingen. Zelf net m'n eerste triathlon-seizoen achter de rug, en 't beviel wel dus in 2010 meer. Via wedstrijdroeien (Licht, 67kg in de ochtend) in aanraking gekomen met de racefiets.
Helaas geen TT fiets tot mijn beschikking, maar mijn gazelle dauphiné met opzetstuur voldoet prima.

Gebruikersavatar
knukkel
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 jan 2008 22:37

Gebruikersavatar knukkel 06 okt 2009 23:52

Hoi,

Ik ben Marc en ben 38 jaar en na een jaartje lurken wordt het tijd voor een intro.
Na vroeger veel te hebben ge-BMX-t, ben ik een paar jaar geleden weer begonnen met een MTB en later ook een racer erbij gekocht.
Heb nu een Specialized Stumpjumper en een Pinarello FP3. De afwisseling is leuk, maar zit toch wel meer op de racert.
Ik doe geen wedstrijden, maar pak wel wat toertochten mee; dit jaar RVV, AGR, LBL en Diekirch-Valkenswaard.
Voor 2010 wordt Parijs-Roubaix overwogen en misschien een keer een criterium...

tijmen
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:22

tijmen 23 okt 2009 14:40

Even voorstellen.

Ik ben Tijmen, 27 jaar en woon in Amsterdam, werkzaam in het hoger onderwijs. Kom oorspronkelijk uit de Zaanstreek. Ben daar opgegroeid zonder auto en heb nu ook geen rijbewijs dus ben niks anders gewend dan fietsen. Met mijn ouders veel fietsvakanties gedaan (eerst in Nederland, daarna door een paar slechte zomers enkel nog in Zuid-Europa, wat ik niet heel erg vond).

Die fietsvakanties doe ik nog ieder jaar, vaak in mijn eentje om alle drukte achter me te laten, op een Stevens GT. Sinds een maandje of 2 doe ik ook aan wielrennen. Probeer toch zeker 3x in de week op de fiets te zitten. Na m'n werk voor een kort rondje, in het weekend voor een langere duurtraining. Dit doe ik allemaal op een Cube Agree waar ik erg tevreden over ben. Het dagelijks verkeer doe ik al jaren op een fixed gear. Mijn huidige is een afgeragde Bianchi Pista met carbon vork, aerobar en 48x17/19 (flipflopnaaf) als verzet (op dit ding ook regelmatig aan toertochten mee gedaan, met wisselend succes).

Daarnaast speel ik ook nog basgitaar in een paar bandjes en projectjes, varierend van d-beat takkeherrie tot shoegaze.



slow is smooth, smooth is fast

eelcoz

eelcoz 23 okt 2009 21:35

Ik post hier al een tijdje, maar heb me hier nog nooit voorgesteld eigenlijk. Het lijkt me wel zo netjes om dat nog even te doen. Beter laat dan nooit.

Ik ben Eelco, 27 jaar en woonachtig in Heerenveen. Tot m'n 21e bij m'n ouders in Joure gewoond, daarna 5 jaartjes in Groningen en sinds een paar maanden dus in Heerenveen. Tussen 1995 en 1999 heb ik vrij veel gefietst (o.a. 2 Elfstedentochten op m'n 15e (illegaal) en 16e). Tijdens deze periode fietste ik op een 2e hands stalen Batavus. Daarna een aantal jaren vrij weinig aan sport gedaan, maar in 2005 ben ik weer opnieuw begonnen. Tot nu toe alleen maar toertochten in het noorden des lands gereden, maar na afgelopen zomer in Limburg en de Ardennen te hebben gefietst, heb ik besloten dat daar in 2010 verandering in moet komen. Momenteel rijd ik op een Koga Gran Racer, maar ik heb inmiddels de witte Stevens Aspin 2010 besteld, die volgende maand binnen zou moeten komen.

Voor de rest ben ik sinds 1 september promovendus bij de RUG (faculteit Economie en Bedrijfskunde), loop ik veel en bezoek regelmatig concerten.

hugo75
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 okt 2009 00:56

hugo75 31 okt 2009 01:15

Hoi,

Ik ben Hugo, 33 jaar, woon in Spanbroek (NH). Na redelijk fanatiek vechtsporten doe ik nu al een tijdje niet veel meer door een knie blessure (meniscus) die ook na een operatie niet helemaal weg is gegaan. Het niet actief sporten is behoorlijk in de kilootjes gaan zitten dus daar moet maar eens wat aan gebeuren. Fietsen blijkt de inspanning waar ik gelukkig geen last van heb, dus m'n verjaardags kado voor dit jaar was niet al te moeilijk :)

Doelstellingen heb ik nog niet (behalve m'n gewicht), maar om goed te trainen zal ik wel een uitdaging zoeken.

Buiten m'n hobbies fotografie en gitaarspelen ben ik werkzaam als manager in de IT development hoek.

kurvenmeister
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:02

kurvenmeister 02 nov 2009 22:07

Hoi,

Ik ben Gert Jan, 21 jaar en kom uit Nijmegen. Ik studeer aan de Nijmeegse universiteit, begin in februari aan m'n master strafrecht (dit semester stages, vandaar). Qua fietsen heb ik aan mountainbiken gedaan, en doe ik aan wielrennen en veldrijden. Las al een tijdje mee, dus dan is de stap naar forummer worden niet zo groot :). Tot ziens op het forum!

neok
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2009 14:47

neok 06 nov 2009 23:36

Ik ben Koen. Nagenoeg 30 en ga een poging wagen om te gaan wielrennen. Hardlopen doe ik met zoveel tegenzin! Ik heb een Ghost EBS aangeschaft. Mijn eerste fiets dus ik wilde niet teveel geld uitgeven. Als het niets wordt, is de schade te overzien. Ik krijg de fiets ergens volgende week, schoenen en pedalen al aangeschaft. Nog kleding en een helm. Ik denk dat ik wel pas in het voorjaar ga beginnen, als ik kan wachten.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 06 nov 2009 23:58

Nou Neok, hopen dat je op de fiets niet zo achterste voren zit als je nick. ;)

En mensen die bijna dertig zijn doen daar beter het zwijgen toe. *ssssst*

Fiets zegt me niets, maar je wilt vast wel wat foto's plaatsen als ie binnen is.

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 07 nov 2009 00:05

Ghost.. "google, google"

Leuke fiets, matzwart?

Dat zou dan zoiets moeten zijn:
Afbeelding
mijn Flickr

gvda
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2009 02:33
Contact

gvda 08 nov 2009 15:18

Aangezien ik ook nog vrij nieuw ben (zie het aantal posts ;-) wil ik ook even van de gelegenheid gebruik maken om mij voor te stellen.

Ik ben 36 jaar, woon en werk in Amsterdam (als webredacteur / eindredacteur bij Entopic, een full service redactiebureau).

Vriendin, hond en kat en natuurlijk het bealngrijkste (ahum...) twee rasechte italiaanse racefietsen, te weten een stalen, metallic donkerblauwe Coppi Strada (Campagnolo Veloci afgemonteerd) en, mijn pride & joy: een Gios New A-90, Campagnolo Record afgemonteerd.

[img=http://farm3.static.flickr.com/2663/382 ... 3b23ef.jpg]

Aangenaam kennis te maken!

G.-

Oh ja, ik ben ook de uitbater van onderstaand weblog.
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 08 nov 2009 19:31

[quote="jaapieo"]Ghost.. "google, google"

Leuke fiets, matzwart?

Dat zou dan zoiets moeten zijn:
Afbeelding[/quote]

Een maat van me die z'n frame een keer uitgeprobeerd, hij vond een waardeloos en slap frame. Hij rijdt altijd op een colnago.

@Guido van den Anker: welkom hier, je rijdt een Gios, die worden niet meer gemaakt hoorde ik.
kiekeboe

Plaats reactie