Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 15 jun 2004 01:34


Ja mannen, het is zover: ons eerste vrouwelijk forum-lid! van harte welkom!
Heb jij aanpassingen gedaan aan je cinelli om hem wat meer aan te passen aan je lichaam? of komt-ie zo uit de fabriek?
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 15 jun 2004 12:29

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 14 Juni 2004



Ja mannen, het is zover: ons eerste vrouwelijk forum-lid! van harte welkom!
Heb jij aanpassingen gedaan aan je cinelli om hem wat meer aan te passen aan je lichaam? of komt-ie zo uit de fabriek?

Ik sluit mij hierbij aan! Ik hoop dat er nog veel meer vrouwen gaan meedoen op het forum. Dan hoor je in ieder geval weer eens iets anders.
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 15 jun 2004 22:54

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 14 Juni 2004



Heb jij aanpassingen gedaan aan je cinelli om hem wat meer aan te passen aan je lichaam? of komt-ie zo uit de fabriek?


Nee, geen aanpassingen gedaan. Ik heb de fiets zelfs niet gepast omdat Math Salden voor mij wat ver weg is en bovendien geen enkele fietsenzaak deze fiets op voorraad heeft volgens mij. Het stuur is wat laag uitgevallen, maar doordat het een sloping frame is heb ik geen problemen met een te lange bovenbuis.
Btw: ik vind de damesframes over het algemeen ook niet echt mooi. Misschien komt dat door die kleine frames of door die enorme zadels die ze er altijd opzetten.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 16 jun 2004 00:32

Quoten: Origineel geplaatst door Jos K op 14 Juni 2004


Vooruit, met dank aan de signature van Paling.
Ik ben Jos, 32 jaar en gisteren begonnen met fietsen (50 km). Voorheen ooit begonnen met hardlopen, maar dat kan mijn enkel niet (meer) aan.
Ik woon in Ouderkerk a/d Amstel, dus aan mooie fietsroutes geen gebrek. Ben de trotse eigenaar van een Bulls met Saro groep en hij bevalt prima (voor wat het waard is na 1 dag). Waarschijnlijk is het zo dat als je beter gewend bent, je niet meer slechter wil rijden maar daar heb ik nog geen last van.
Mijn streven is om per week minimaal 100 km te fietsen. Dat is misschien niet veel, maar ik studeer nog in de vrije tijd en moet ook nog een kind opvoeden.


Graag gedaan :) En veel plezier met fietsen! Enneh, het is S-o-r-a.
Voor tips over training, materiaal enz. weet je op welk forum je moet zijn. En doe als je wat getraind hebt eens mee aan een georganiseerde tocht. Is gezellig en je kunt altijd veel leren van ervaren fietsers.
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 16 jun 2004 00:34

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 15 Juni 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 14 Juni 2004



Heb jij aanpassingen gedaan aan je cinelli om hem wat meer aan te passen aan je lichaam? of komt-ie zo uit de fabriek?


Nee, geen aanpassingen gedaan. Ik heb de fiets zelfs niet gepast omdat Math Salden voor mij wat ver weg is en bovendien geen enkele fietsenzaak deze fiets op voorraad heeft volgens mij. Het stuur is wat laag uitgevallen, maar doordat het een sloping frame is heb ik geen problemen met een te lange bovenbuis.
Btw: ik vind de damesframes over het algemeen ook niet echt mooi. Misschien komt dat door die kleine frames of door die enorme zadels die ze er altijd opzetten.


Welkom aan ons eerste vrouwelijke forumlid :)
Niet mooi zit volgens mij vooral in die kleine frames ja. Kleine fietsen waar mannen op rijden zien er net zo goed niet uit.
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

pieter1
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 apr 2004 20:40

pieter1 17 jun 2004 16:22

Hoi,
Ik ben Pieter 27 jaar. Doe zowel aan racefietsen als aan mountainbiken en kan niet zeggen wat mijn voorkeur heeft.
Mijn mountainbike is een Cannondale TT2003 (speciale winterbike van ten tusscher) en ik heb net een paar maanden een Ridley Pegasus Ultegra afgemonteerd met WH540 wielen, zelf inelkaar geschroeft.
 
home.wanadoo.nl/mapie

storm
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2004 22:50

storm 17 jun 2004 23:11

Het voorstelrondje uitgebreid,
Ik ben onder de naam Storm bekend bij vrienden en bekenden. Mijn echte naam is Gert-Willem Vissers, momenteel 36 jaar oud en woonachtig in het pietoreske Dieren (ja, van de Gazelle fabriek) Ik rij zo wel op de weg als in het bos (de Posbank!!! Yeah ;-)), en maak jaarlijks rond de 8000 km per jaar.
Ik beweeg me voort op Koga's, de X-Runner voor in het bos en momenteel een Superwinner (Ultegra 2004) voor op de weg.
Ik train nu voor de Ötztaler Radmarathon (startnummer 2099) die in augustus verreden zal worden.
 
Qua Patet Orbis

gvanloo
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 mei 2004 18:32

gvanloo 18 jun 2004 00:12

Mijn naam is Gerrit van Loo, ben 34 jaar en woon in 't Harde. Ben vroeger jaren triathleet geweest maar nadat ik ben gaan werken etc kon ik niet meer de tijd hieraan besteden die nodig was om leuk mee te draaien.
Daarna aantal jaren wat minder gedaan en zo'n 4 jaar geleden mijn huidige fiets een Pinarello Surprise afgemonteerd met Campagnolo Daytona gekocht om me toch weer helemaal op het fietsen te richten. Fiets nu zo'n 8000 km per jaar op de racefiets en in de winter rijd ik wat op de ATB.
Aantal fietsfeiten: In 2002 de fietschallenge en de Marmotte gereden in net geen goud. Vanwege het slechte hondenweer toen mezelf beloond met een mooi stel Campagnolo Zonda wielen. In 2003 wat minder gedaan want vader geworden en dan heb je wat minder tijd.
Dit jaar moet het gaan gebeuren. Goud op de Marmotte. Heb er al weer 5000 km opzitten dit jaar. Al wel de fietschallenge gereden 100 km en goud en vorig weekend de Eddy Merckx in de ardennen.
Nog anderhalve week en dan ga ik lekker naar Frankrijk, op naar het goud.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 21 jun 2004 17:29

Ik zal me ook maar even voegen in het rijtje 'voorgestelden'. Ik ben Erik, 30 uit Assen en doe wat in het onderwijs. Ik zit al ruim twintig jaar op de racefiets en heb op het moment een Batavus RR Elite met Mirage afmontage (Campy rules...). Atb-en doe ik niet ivm geen ruimte voor een atb. Een garage vol met fietsen en een serieus 'onderdelenweggooiprobleem' zorgen voor weinig ruimte...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

fietser
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 apr 2004 14:27

fietser 22 jun 2004 23:34

Dan ik ook maar ff, ben dus John 34 jaar en woon in Huizen (N-H). Ben vader van 2 kids dus erg druk.
Heb eind jaren tachtig veel gefietst met mijn vader, (die dit jaar de 80.000 geregistreerde km gaat halen). Ben dit jaar weer begonnen met wat kortere tochtjes om het volgend jaar weer uit te gaan bouwen.
Heb begin jaren 90 nog wat bergjes gedaan in Frankrijk zoals Alpe d'Huez, Col de Ornon, Col de Pennes en Col du Rousset.
Begonnen op een MBK, daarna een Saronni, een Atala en dan nu een nieuwe Bulls met een 9-speed Ultegra groep.
Cya John 
http://www.opgevenisgeenoptie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

onamihs
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:58

onamihs 23 jun 2004 00:07


Ik ben Marc en woonachtig in de stad van de zwijgzame oranjes :-). Ben mijn fietscarriere gestart in Nijmegen (22 jaar terug). Prachtige omgeving met mooie afwisseling van heuveltjes en polders. Sinds een jaar heb ik het fietsen weer opgepakt na een relatief lange stilte +/- 4 jaar. Wat een heerlijkheid om weer met een dikke smile op je fiets te kunnen zitten zo s'morgensvroeg of tijdens zo'n heerlijk warme lome dag. Ik probeer ook in de winter door te rijden wat goed bevalt trouwens.  
Binnenkort (30/6) eigenaar van een Red Bull 3000 Pro SL!!
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen...

eric
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2004 11:15

eric 23 jun 2004 09:43

Ik ben Eric en ben nu 16 jaar. Ik heb altijd al veel gefietst, maar heb nu pas 3 weken geleden mijn eerste racefiets gekocht (een Gitane Mach 1200). Ik begon al met een goede conditie maar dat ben ik nu nog flink aan het opbouwen omdat ik na de zomervakantie bij een fietsclub wil gaan beginnen.

Plaats reactie