Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

vigoroso
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 13 dec 2005 00:20

vigoroso 24 dec 2005 01:03

Hoi,
 
ik ben René ben 22 jaar en woon in Mijdrecht. Na een tijdje het forum gevolgd te hebben vond ik het wel tijd worden om eens te registreren. eigelijk fiets ik pas een paar maanden en ik begin het steeds leuker te vinden. ben ook van plan om volgend jaar lid te worden van een wieler vereniging. om te beginne heb ik een tweede hands koga miyata granracer gekocht maar ik wil nu al weer een nieuwe (ben een beetje materiaalistisch) 
ik vind dit overigens echt een leuk en leerzaam forum waar ik als nieuweling al veel heb op gestoken. vooral de technische onderwerpen vind ik interresant.
 
mvg,
 
René

syntaxis
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2005 15:13

syntaxis 30 dec 2005 20:16

Hallo iedereen,
Na hier een aantal keer te hebben gekeken wordt het ook eens tijd me voor te stellen; mijn naam is Paul (25) en ik woon in Breda. Sinds een jaar zit ik fanatiek op de fiets, het gros van de tijd alleen. Mijn werk is 22 kilometer verder in Tilburg en deze afstand fiets ik dagelijks heen en terug. Met wat beter weer (als ik op de koersfiets zit) wil ik nog weleens een rondje omrijden en nu in de winter is het heerlijk dat ik langs het uitgezette parcours bij Surae kom. Het komt erop neer dat ik vrijwel dagelijks een rondje Surae meepak; heerlijk!! Op de zondagmorgen (of bij ernstige vooruitgeplande zatheid de zaterdag) rijden we met een groepje van een man of 4 ook een ronde op de MTB.
Afijn,
misschien tref ik jullie wel aan in het bos!!
Liever een gat in mijn sok dan een sok in mijn gat

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 01 jan 2006 18:00

Hallo,

Ik ben Roy en ben 20jaar oud.
Ik woon in een klein dorpje genaamd Scherpenzeel.
Dit ligt in de buurt van Amersfoort en Veenendaal.
Al een jaar of 2 rij ik op de racefiets.
Vorig jaar helaas erg weinig gereden door werk en school.
Dit jaar wil ik het rijden op de racefiets weer gaan oppakken.
Veel gaan trainen en kilometers maken is m'n doel.
Op veel gebieden ben ik nog een newbie. Dit forum vind ik erg intressant en haal er veel informatie vandaan.
Eigenlijk wil ik graag bij een club gaan rijden.
Alleen rijden is toch wat saai. Misschien wat wedstrijden maar daar heb ik nog te weinig conditie voor denk ik.
Als er hier mensen zijn uit de buurt, dan wil ik daar best eens samen mee trainen.
In m'n profiel staat m'n msn adres.

meneghina
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 jan 2006 11:34

meneghina 17 jan 2006 10:59

Hoi Roy,
 
ik woon in Barneveld. We kunnen wel eens een keer een stukkie samen gaan fietsen. Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.
Zondagochtend is zondagochtend en niet gaande weg de ochtend. Als het jou dit ook iets lijkt kunnen we iets afspreken...
born 13-10-1965....like Museeuw

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 17 jan 2006 13:29

Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006
Hoi Roy, Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.
Leuk dat je leestekens wil gebruiken, maar dáár passen ze niet echt :).

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 17 jan 2006 13:40

Quoten: Origineel geplaatst door wegpiraat op 10 November 2005


hoi
ik ben Rob, 27 jaar en woon in dordrecht. Net nieuw hier, al volg ik het forum wel al een tijdje. inmiddels rijd ik al zo'n 2,5 jaar rond op mijn gazelle playa. indertijd gekocht voor een fietsvakantie trekkend door Frankrijk, die er echter nooit van is gekomen. Wil, zodra er wat geld is, een racefiets kopen, maar voorlopig houd ik het nog prima uit op mn huidige crosshybride (tis maar wat je gewend bent). De laatste 1,5 jaar ben ik behoorlijk fanatiek geworden en fiets nu minimaal 4 keer per week. Waarbij ik eigenlijk juist op moet passen, na berichten hier en trainingsboeken, niet alleen maar als een idioot door de polder te rauzen, maar ook wat meer rustige duurtraining te doen. Begin de omgeving van Dordrecht, dan ook aardig te verkennen (met als uitschieter Amsterdam). en het gave is,dat er nog steeds schot in zit en ik het alleen maar leuker begin te vinden. Nu nog een goeie maat van me weer flink aan het fietsen krijgen (heeft 2 jaar geleden de tour d'Afrique gereden, maar nu vooral hard aan werk) kunnen we komende zomer weer mooie toertochtjes maken en eventueel wat cyclo's gaan rijden.
 

hier nog een schapekop

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 17 jan 2006 13:42

Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 17 Januari 2006


Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006


Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.


Leuk dat je leestekens wil gebruiken, maar dáár passen ze niet echt :).

Hij gaat of één of vier uur fietsen, nooit twee of drie...  

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 17 jan 2006 15:40

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 17 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 17 Januari 2006 Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006 Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg. Leuk dat je leestekens wil gebruiken, maar dáár passen ze niet echt :).


Hij gaat of één of vier uur fietsen, nooit twee of drie...



Dan is hij niet bepaald consequent met het uitschrijven van cijfers ;).

meneghina
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 jan 2006 11:34

meneghina 17 jan 2006 17:21

born 13-10-1965....like Museeuw

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 17 jan 2006 18:34

Quoten: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006



Weet je nog waar je was op 13/10/96............

meneghina
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 jan 2006 11:34

meneghina 18 jan 2006 10:09

Dat snap ik niet...
born 13-10-1965....like Museeuw

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 18 jan 2006 13:03

Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 17 Januari 2006


Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 17 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 17 Januari 2006


Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006


Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.


Leuk dat je leestekens wil gebruiken, maar dáár passen ze niet echt :).



Hij gaat of één of vier uur fietsen, nooit twee of drie...


[nerd mode]
Toch wel als je vier uur fietst fiets je ook 2 of 3 uur. 
Het bewijs
A  B    A of B
T  T       T
T  F       T
F  T       T
F  F       F
[/nerd mode]


WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie