Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
npjri
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 jun 2010 17:24
Locatie: Tilburg
Contact

Gebruikersavatar npjri 04 jun 2010 17:29

Hey ik ben Mark,

Woon in Rijen vlakbij Tilburg. Ben 25 jaar. Lees dit forum regelmatig en heb besloten me te registreren en wat vaker deel te nemen aan topics. Heb een racefiets en een MTB, en heb voor mijn vriendin ook een race en MTB.

Ik fiets met vrienden, max groepgrootte over het algemeen 6 en af en toe met mijn vriendin.

Heb een beginnersfiets Giant defy 0 black team met ultegra SL en heb hem onlangs mooier gemaakt door dura ace C50 wielen erop te zetten. Wellicht volgt later een foto, ik ben er in ieder geval trots op ;)

Groeten,

Mark
http://www.wix.com/markihuana/allstars" onclick="window.open(this.href);return false;

phaetonw13
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2009 00:46

phaetonw13 06 jun 2010 04:12

Hallo allemaal,

Ik wilde me zojuist registreren, maar ik bleek dat vorig jaar al te hebben gedaan :-D Kennelijk was de naam PhaetonW12 (mijn favoriete auto) reeds vergeven, dus is het toen PhaetonW13 geworden ;-) Mijn echte naam is Erwin, 37 jaar en woonachtig in Wassenaar. Tot nu toe meer geinteresseerd in auto's en motoren dan in fietsen. Daar komt nu verandering in :-) Sinds een paar maanden doe ik aan hardlopen met als doel een goede tijd neerzetten bij de dam tot dam loop in september, maar fietsen lijkt me eigenlijk veel leuker (en minder belastend voor je lichaam). Ik wil een redelijk snelle fiets, maar wil niet zo sportief zitten (liggen?) als op een standaard racefiets. Heb nu een Koga Miyata Roadchamp op het oog (racefiets met recht stuur). Eerst maar eens even proefrijden. Andere hobbies: auto's (Porsche), motoren (BMW K1300S), skieen (Zermatt), kunst/design.

grtz, Erwin

hvwieren
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2010 13:31

hvwieren 08 jun 2010 17:53

Ik zal me ook eens voorstellen.
Hvwieren, echte naam Hans.
23 jaartjes oud, en nadat ik rond mijn 17de het fietsen links had laten liggen ben ik het weer aan het oppakken.
Woonachtig in Maarssen, bij Utrecht.

Afgelopen weken zo'n 300 km gefietst, en dat gaat alleen maar meer worden!
Momenteel nog op de fiets van mijn vader, daar ik nog geen full time baan en geld heb voor een eigen fiets, maar daar komt vast snel verandering in!

Doelen voor 2010 heb ik op fietsgebied nog niet gesteld, maar iig mijn eigen fiets aanschaffen!
voor 2011 heb ik wel dromen en plannen, hopelijk komen daar een aantal tourtochten (wedstrijden?) bij.

Op dit forum lees ik vooral ervaringsverhalen en tips mbt materiaal, erg leuk allemaal!

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 13 jun 2010 14:46

Hoi Ik ben Lex,

Rij sinds een kleine 2 jaar op een BBQ Cannondale, en ben sinds dit jaar iets serieuzer aan't fietsen. ik heb al veel profeit gehad van dit forum maar ga binnenkort mijn vragen en opmerkingen hier ook maar eens posten.

greetzz
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

eltono
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2010 23:03

eltono 14 jun 2010 23:15

Hoi ik ben Tony
Ik ben 33 jaar oud en heb twee kinderen. Dan is het wel is lekker om er even tussen uit te kunnen op de fiets.

Heb sinds een paar weken een cannondale bb disk. hiervoor altijd op de "luxe" fiets gereden.
Nu ietwat fanatieker geworden en ben nu hard bezig, ik zou het geweldig vinden om eens aan een wedstrijd mee te doen.

Ben eigenlijk aan het rondkijken voor een racefiets, lijkt me ook prachtig.

Op dit forum lees ik vooral tips over materiaal en aanschaf.

Met vriendelijke groet,

Tony

Gebruikersavatar
chillian
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 aug 2009 17:17
Locatie: Maastricht

Gebruikersavatar chillian 16 jun 2010 22:36

Hallo Fietsers,

Ben al enige tijd geregistreerd en lees al fanatiek mee, om toch eens deel te kunnen nemen in de discussies stel ik me maar eens voor. Ik ben 26 jaar en pas architect. Op sportgebied doe ik al erg lang aan karate en daarbij af en aan fietsen op de MTB.

Vorig jaar op de MTB wegbanden gelegd en de leuke wegroutes rond Maastricht verkend. Omdat ik nooit meer in het bos kwam toch maar besloten om een fiets te kiezen die voor de weg is gemaakt en zodoende een tweedehands stalen racefiets voor mij en mijn vriendin gekocht. Deze zijn afgelopen weekend vervangen door 2 prachtige Bianchi Via Nirone's die we bij de lokale FM hebben gekocht! (Plaatjes zal ik in het betreffende Bianchi topic plaatsen).

Tot gauw op het forum!

PS. Die stalen racefietsen zijn niet verspild, wellicht zitten hier nog wel twee fixie projecten in :-)

marlie81
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 mar 2007 20:52

marlie81 19 jun 2010 00:14

Ik zal me ook even voorstellen, ben ook al een tijdje geregistreerd (en mogelijk dat ik me nu twee keer voorstel...)


Mijn naam is Marlie en kom uit het zuiden van het land. Via mijn vriendin aan het fietsen geslagen. Eerst op haar cross-fiets, daarna zelf een mountainbike gekocht en daarna mijn eerste racefiets. Een tweedehands Bianchi 1885. Sinds deze week hebben wij beiden een Bulls Desert Falcon 1 gekocht en de eerste ritjes bevallen prima.


seels
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 jun 2010 01:42

seels 21 jun 2010 01:49

Hoi

Ik ben kevin uit merksplas Belgie.
Ik heb mijn fiets begin vorig jaar aangeschaft maar toen zeer ziek geworden.
kilos bijgekomen en zodus weinig gefietst. Maar nu zie ik teug licht aan het eind van de tunnel en ben ik terug op de fiets gesprongen. Ik hoop dit jaar toch og wel enkele mooie tripjes te doen.
Rock n Roll

n_woudboer
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jul 2010 23:26

n_woudboer 12 jul 2010 23:31

Hoi allemaal,

Hier Niels uit Almere. Al een jaar of 3 aan het fietsen (het ene jaar wat vaker dan het andere...)
Nu eindelijk zover dat ik mijn opstapfiets (Decathlon met Sora) wil inruilen voor een "echte" fiets.
Doel is om volgend jaar ook toertochten te gaan fietsen.

Aangezien er in Flevoland bij de diverse fietsenmakers weinig kennis van racefietsen aanwezig is, ben ik een beetje op het fiets forum aangewezen.


maco
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 feb 2009 12:01

maco 20 jul 2010 14:53

Hallo Allemaal,

Ik lees al tijden mee op dit forum, maar zal toch ook eens een berichtje plaatsen. Mijn naam is Maarten, 32 jaar (nog net), en ik woon in Leiden. Ik probeer regelmatig wat kilometers weg te trappen, bijvoorbeeld naar mijn werk in Gouda.
Daarnaast sleutel ik graag aan mijn fiets. Het forum is daarbij erg behulpzaam.

Groet,
Maarten

keijertje
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 jul 2010 03:33

keijertje 22 jul 2010 04:04

Hoi allen,

Ik ben Aart Keijer, ben 47 jaar en woon in Hilversum.
Lees ook al tijden regelmatig het forum, zodat mezelf voorstellen ook geen kwaad kan ;)

Ben sinds mei 2004 lid van GWC De Adelaar in Hilversum en na een jaar vol vervelende blessures aan o.a. knie (geknapt spiertje), rug (hernia), elleboog (operatie beknelde zenuw) en mezelf daarbij opgevuld tot ruim 100 kg ben ik sinds drie jaar een tikkie (soms te) fanatiek aan het fietsen geslagen.
Fietste ik de eerste jaren zo'n 1000 km/jaar (echte mooi weer fietser), nu zijn dat er zo'n 10.000 (in weer en wind), ca 8.500 km op de racefiets van half maart tot oktober en ca 1.500 op de mtb vanaf oktober tot half maart.

Mijn persoonlijke hoogtepunt is het fietsen van de Bincinglette (is 6 x de Mont ventoux beklimmen binnen 24 uur) als eerste Nederlander. Maar dat had ook een bepaald doel.
Op www.dekaleberg.nl vind je echt alle informatie over deze berg die je kan bedenken en via de link naar chaletdekaleberg (rechtsboven op de homepage) kan je nog meer verslagen van enkele en meervoudige beklimmingen vinden.

Hoop nog lang te kunnen genieten van het fietsen en dit forum.

Grt, Aart Keijer
Tja, besmet met het Mont Ventoux Virus....... is daar echt (g)een medicijn voor ?

http://montventouxvirus.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

jmyhld
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 jul 2010 08:57

jmyhld 23 jul 2010 09:10

Hallo,

Mijn naam is Jaimy en ik woon in omgeving Nijmegen. Wil gaan beginnen met fietsen en ben bij dit forum aanbelandt in de hoop hier genoeg informatie te vergaren om een keuze te maken voor een nieuwe fiets.

Plaats reactie