Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 feb 2006 02:32

Vooruit, de 100 posts naderen, het wordt tijd om dit maar eens te doen.
Mijn naam is Ron Engels. Ik ben 46 jaar oud, al 18 jaar gelukkig getrouwd en de trotse vader van drie prachtige dochters. Naast die vier vrouwen in mijn gezin heb ik ook nog een hond. Deze blonde Labrador teef is de enige vrouw in huis die gewoon doet wat ik zeg.Geboren en getogen ben ik in Brabant, maar op 18 jarige leeftijd verhuisd naar Eelde voor de Rijksluchtvaartschool. 25 jaar geleden ben ik in dienst getreden van 'onze nationale trots', die nu in Franse handen is. Momenteel mag ik onze nieuwste aanwinst besturen, de Boeing 777.Mijn hobby's naast het fietsen zijn het verzamelen van klassieke polshorloges, mijn 32 jaar oude Jaguar, muziek, films en lezen. Sinds een jaar ben ik samen met mijn vrouw eigenaar van een damesmodewinkel. Om eerlijk te zijn doet zij bijna al het werk, en ben ik slechts aandeelhouder.Zoals zoveel mannen heb ik mijn sporten verwaarloosd na mijn huwelijk en de kinderen, maar een jaar of 6 geleden ben ik begonnen met hardlopen en golfen. Het hardlopen ging op een gegeven moment redelijk, maar ik ben nooit helemaal vrij geweest van pijn in mijn enkels, knieën etc. Het golfen begon veel belovend, maar na een paar jaar ben ik mijn interesse verloren. Ik betrapte mij erop dat ik bij hole 12 dacht "nog maar 6 holes te gaan". Mijn lidmaatschap van de golfclub is juist beëindigd. Op advies van mijn zwager heb ik ruim twee jaar geleden een racefiets gekocht. Een Decathlon 9.2. Om precies te zijn, de exacte fiets die in dat jaar getest is door Fiets samen met twee andere Franse fietsen. Vanaf dag één bevalt het fietsen mij uitstekend, en inmiddels ben ik drie fietsen, en een kleine 10.000km verder.Ik woon nu in Hilversum, waar het prima fietsen is, maar een berg in de buurt zou nog beter zijn .Mijn vader is zijn leven lang een fietsliefhebber geweest, en heeft na zijn pensioen nog de grote Alpen cols beklommen. Dat moet er voor mij ook nog van komen.Een van de prettige bijkomstigheden van het fietsen zijn de mensen die ik heb ontmoet. Bijna alle contacten die ik heb opgedaan door het fietsen zijn bijzonder prettig. Dit forum is daar een mooi voorbeeld van.
Harde wind is meestal tegen.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 09 feb 2006 10:24

Quote: Origineel geplaatst door Soffatti op 26 Januari 2006
Quote: Origineel geplaatst door meneghina op 17 Januari 2006
Hoi Roy, ik woon in Barneveld. We kunnen wel eens een keer een stukkie samen gaan fietsen. Meestal ga ik voor een duurtraining de zondagochtend weg en dan blijf ik één uur of 4 weg.Zondagochtend is zondagochtend en niet gaande weg de ochtend. Als het jou dit ook iets lijkt kunnen we iets afspreken...



hij gaat één uur of 4 weg he ;)
dus je kan ook prima 1 uurtje gaan fietsen

Zo vroeg in het seizoen vind ik 4uur nog iets te lang.
Nu probeer ik 2uur te trainen per keer. Dit ga ik dan opbouwen richting de 4 a 5 uur.

be Special, ride a Special

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 09 feb 2006 11:04

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 Februari 2006


Oke we hebben een Vliegenier in ons midden, top! ehh... hoe hard gaat ie nou zo,n 777 (geintje). Ik ben blij dat ik een auto kan besturen(sro) rijopleiding er bij heb en m,n fiets op de weg kan houden en dan houd het qua "besturen wel een beetje op. FF off topic ik heb een Breitling Crosswind en ik zoek eigelijk een adres om hem na te laten kijken op waterdichtheid en hij loopt wat te langzaam , dus een beurtje heeft ie tzt wel nodig. Ik kan wel naar Steltman op het Noordeinde gaan ,is natuurlijk ook een optie maar mss dat jij nog een goed adres weet waar je ervaring mee heb, ik hoor het wel . Thanks!
We hebben wel raakvlakken op gebied van vliegen: bij mij "Vliegt" het geld m,n zak uit en daar heb je geen "777" voor nodig!! vooral als ik weer eens langs een "smakkelijke" FM loop die mooie spulletjes heeft liggen.
 
Die foto rapportage van je Pina is echt geweldig mooi gedaan, goede keuze van de materialen, top!


Mijn favoriete adres voor al mijn horloge werk is Wesselink en Vreeker. Deze mannen kunnen alles zelf, en zijn niet duur. Ze zitten helaas wel in Alkmaar. http://www.uurwerkreparatie.nl/ Maar een reguliere onderhoudsbeurt kan door elke goede horlogemaker gedaan worden. Als het niet echt nodig is, zou ik het in ieder geval niet terugsturen laten sturen naar Breitling, want dant gaat het een hoop geld kosten.
Harde wind is meestal tegen.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 09 feb 2006 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 09 Februari 2006


Mijn naam is Ron Engels. Ik ben 46 jaar oud, al 18 jaar gelukkig getrouwd en de trotse vader van drie prachtige dochters.

Hoe heb dat nou gedaan ? Dat is mij niet gelukt. Ik heb 3 zoons. Misschien kunnen er een paar ruilen af en toe.
kiekeboe

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 10 feb 2006 01:20

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 09 Februari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 09 Februari 2006


Mijn naam is Ron Engels. Ik ben 46 jaar oud, al 18 jaar gelukkig getrouwd en de trotse vader van drie prachtige dochters.


Hoe heb dat nou gedaan ? Dat is mij niet gelukt. Ik heb 3 zoons. Misschien kunnen er een paar ruilen af en toe.

Neem je dan ook die vriendjes erbij?
Harde wind is meestal tegen.

firechief
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 dec 2005 22:11

firechief 10 feb 2006 20:50

Hallo allemaal,
Ik zal mij ook effe voorstellen dan maar, ik ben Michel ben 34 jaartjes oud, getrouwd en wij hebben 2 kindertjes. Van beroep ben ik brandweerman en mijn hobby is o.a. wielrennen, kijken maar ook zeker doen. Ik houd voornamelijk van lange tochten. Mijn fiets is een Colnago MIX met shimano ultegra enz. enz. Ben er zeer tevreden over. Nou dat was het wel een beetje, leuk forum trouwens!
Als alles zoekt qua wielrennen, kijk dan eens op:  http://fiets.startgigant.nl/
Groeten uit Lisse!
Colnago,dat is het!<br>

onejk
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jan 2006 20:52

onejk 10 feb 2006 21:06

Ook ik zal me eens voorstellen.
Ik ben Jannes, 42 jaar, getrouwd en heb 4 kinderen. Ben op 2 januari 2004 gestopt met het roken. Begon toen langzaam aan enkele kilo's zwaarder te worden. Ben in juni 2004 begonnen met een hele oude MTB. Heb in januari 2005 een nieuwe Nishiki gekocht en krijg steeds meer lol in het fietsen. Een van mijn zwagers had nog een oude Giant staan en die staat nu bij mij in de schuur. De bedoeling is dat ik hier mee kilometers ga maken. Als ik in het fietsen op de racefiets net zoveel plezier krijg als met de MTB, ga ik sparen voor een beetje fatsoenlijke racefiets. De extra kilo's zijn er inmiddels af.
 

sanderv
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2005 15:58

sanderv 13 feb 2006 13:26

Ik ben ook begonnen met wielrennen, dus ik zal me voorstellen op dit forum.
Ik ben Sander Vissers en ik woon in het kleine Boven-Leeuwen. Ik ben 21 jaar oud en studeer Commerciële Economie. Voor mijn derdejaars stage ben ik bij Cyclon international terecht gekomen. Dit merk is jullie uiteraard allemaal bekend.
Daar is mijn interesse voor het fietsen gegroeid. Van mijn lieve vriendin heb ik een tweedehandsje gehad en nu probeer ik mijn conditie een beetje te verbeteren. Later komt er natuurlijk een betere variant, maar voorlopig werkt mijn protomenee niet echt mee (studentje he!)

bianchirider
Forum-lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 feb 2006 14:19

bianchirider 15 feb 2006 22:08

ook maar ff voorstellen;
ik ben steff; 28 jaar oud en woonachtig in brussel en ben boekhouder van beroep.
heb vroeger veel gesport (fietsen zat daar niet bij) maar de laatste 2 jaar heb ik niets, maar dan ook niets van sport meer gedaan. en een paar maanden geleden heb ik besloten om opnieuw te gaan sporten en heb voor het wielrennen gekozen. een maand geleden heb ik me een fiets gekocht en het bevalt me zeer goed.   ben dus nog maar een beginneling maar lees veel om toch wel wat bij te leren...

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 15 feb 2006 22:33

Quoten: Origineel geplaatst door Sander V op 13 Februari 2006


Ik ben ook begonnen met wielrennen, dus ik zal me voorstellen op dit forum.
Ik ben Sander Vissers en ik woon in het kleine Boven-Leeuwen. Ik ben 21 jaar oud en studeer Commerciële Economie. Voor mijn derdejaars stage ben ik bij Cyclon international terecht gekomen. Dit merk is jullie uiteraard allemaal bekend.
Daar is mijn interesse voor het fietsen gegroeid. Van mijn lieve vriendin heb ik een tweedehandsje gehad en nu probeer ik mijn conditie een beetje te verbeteren. Later komt er natuurlijk een betere variant, maar voorlopig werkt mijn protomenee niet echt mee (studentje he!)

van een student mag je wel het volgende verwachten: portemonnaie
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Plaats reactie