Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 13 mei 2005 15:10

Leg nou nog eens iets uit over dat Team Wiesenhof, en jou relatie daarmee. Is blijkbaar een bekende naam?

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 14 mei 2005 15:32

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 13 Mei 2005

Leg nou nog eens iets uit over dat Team Wiesenhof, en jou relatie daarmee. Is blijkbaar een bekende naam?

Red Bull fiets van Roseversand.

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 18 mei 2005 16:49


Ik lees al een tijdje under cover mee op dit forum maar ik zal me maar 's effe voorstellen,
Ik ben Gerton, alweer bijna 25 en woonachtig in Beekbergen. Ben nog net student, maar niet voor lang meer want ben reeds aan het afstuderen. Ik fiets al geruime tijd op de MTB, en sinds een jaar met een groepje elke week, zo’n 50km. Soms pikken we een toertochtje mee.
Sinds kort, begin april, ben ik ook begonnen met racefietsen. In het weekend fiets ik altijd op de MTB en 2x in de week op de racefiets door de Lopikerwaard en overal daar omheen, daar woon ik door de weeks.
Afgelopen week voor ’t eerst met de racefiets een rondje Posbank gedaan super, klimmen hou ik wel van. Ik heb inmiddels zo’n 1000 km gefietst en ik moet zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt over het wielrennen. Mijn fietsie is trouwens een Ridley Icarus welke me errug goed bevalt.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 21 mei 2005 15:46

Hoi allemaal, ik ben Marcel, 29 jaar en woonachtig in Ter Aar (ZH)Ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn eerste racefiets gekocht, ik ben nu bijna 2 jaar gestopt met roken en het werdt tijd om aan m'n conditie te werken. Ben dus wel een beginner zeg maar...!Voor de kost werk ik bij een luchtvaart maatschappij.
Mijn fiets is een Giant Speeder Lite in de kleuren geel / wit en roze..... Ik heb hem voor 20 euro gekocht, een soort opknappertje zeg maar. Ik heb de fiets toen ook helemaal uit elkaar gehaald en de originele spullen weer bijna zgan gemaakt en verder flink opgeknapt. Ik wist natuurlijk nog niet of het fietsen ging bevallen, maar ik fiets nu tegenwoordig ook naar m'n werk en dat is een dikke 300km in de week en het bevalt me uitstekend!!! Allemaal bij elkaar geen slechte deal, want hij rijdt heerlijk. Ik zal er zo snel mogelijk foto's van posten in het foto topic!Greetz,
Marcel. <alias marcello>

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 30 mei 2005 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door david op 30 Mei 2005

Tenslotte mijn fiets: ik rijd een rode alu bianchi slm3 met carbon voorvork. De draaiende delen worden verzorgd door shimano ultegra 9speed en om te patsen (en voor tijdritten) draait dit geheel op twee cosmic carbone wieltjes. De rest van de afmontage is een bijeengeraapt zooitje, mike burrows zadelpen (overblijfsel van een in de prak gereden tcr), ITM millenium stuurpen, 3ttt klasiek blank stuurtje, selle italia zadeltje, conti gp3000 bandjes. Je hebt wel een aardig beeld lijkt me

Foto!!!

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 30 mei 2005 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door david op 30 Mei 2005


Tenslotte mijn fiets: ik rijd een rode alu bianchi slm3 met carbon voorvork. De draaiende delen worden verzorgd door shimano ultegra 9speed en om te patsen (en voor tijdritten) draait dit geheel op twee cosmic carbone wieltjes. De rest van de afmontage is een bijeengeraapt zooitje, mike burrows zadelpen (overblijfsel van een in de prak gereden tcr), ITM millenium stuurpen, 3ttt klasiek blank stuurtje, selle italia zadeltje, conti gp3000 bandjes. Je hebt wel een aardig beeld lijkt me

Foto!!! (in het daarvoor bestemde topic). Lijkt me een erg netjes fietsje!

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 02 jun 2005 13:15

Deze topic had ik nog niet gezien...

Dus toch maar even voorstellen.

Ik ben Wim, 26 uit Sint-Amands (aan de Schelde, het 'stille waters'-decor).

Een maand of 2 geleden besloten om voortaan met de fiets naar het werk te rijden en na lang twijfelen (vandaar de nick) een trekje 1200 gekocht om me daarbij te helpen.

Per maand rij ik zo vlotjes 1000km bijeen, los van de extra tochtjes op vrije momenten.

Dagelijkse bezigheden: als dierenarts werken aan een doctoraat in de anatomie. En naast het onderzoek dat erbij gepaard gaat, dissectie-practica begeleiden, examens afnemen...

What need I say more??

Misschien dit. Dankzij de fietsvergoeding heb ik over 4 maand mijn fietsje terugverdiend, vanaf dan begin ik te sparen voor een nieuwe. Een carbon exemplaartje met ultegra-groep eronder.
Kan ik terug gaan twijfelen welk merk het deze keer zal worden.
Hoeveel dagen fietsen voor de trek 5000 ???


bart-jan
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2005 18:10

bart-jan 17 jun 2005 17:55

hoi allemaal! Ik kijk al een tijdje mee als Gast en heb me nou als forum-lid geregistreerd.

Ik ben Bart-Jan, ben 29 jaar en ik woon in Utrecht. Ik ben een paar seizoenen geleden begonnen met fietsen en heb vorig seizoen mijn 2e fiets gekocht, een Look. Ik vind het een superleuke sport om te doen en ik vind het ook leuk om op dit forum te zijn.

veel groeten,

Bart-Jan

ronnyf
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2005 18:28

ronnyf 28 jun 2005 18:41

Hallo,
Ik zal me ook maar even voorstellen.
Ik ben Ronny 33jaar en sinds een maand of 2 in het bezit van een giant terrago.Het MTB-virus heeft ook mij te pakken.Ben ook sinds 2 maand van het roken af en kan nu al merken dat mijn conditie er op vooruit gaat.
 
 
Het is niet de gek die het voordoet, maar de gek die het nádoet..

http://www.buienradar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

sjembek
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 jun 2005 01:08

sjembek 30 jun 2005 13:01

Ik zal mij ook ff introduceren.
Ben Sjoerd Peters uit Wijchen (22 lentes jong), altijd al sportgek geweest (hockeyen, tennissen, schaatsen, wielrennen, jeu de boule )
Ik ben altijd op zoek naar een manier om mij energie kwijt te raken, (ze zouden nu zeggen dat ik ADHD heb) Eens (geloof dat ik 14 was) heb ik met mijn vader de fietsvierdaagse in nijmegen 'uitgeraced' (2,5u over 55km) op een gewone jeugdfiets met kleine bandjes. Hier kwam ik er achter dat ik niet van fietsen hield maar van snel fietsen.
Een zestal jaren geleden heb ik voor een paar honderd gulden een mooie racefiets kunnen kopen. Hiermee heb ik 2 jaar vooral in de vakantie een paar honderd kilometer gereden. Toen heeft hij 2 jaar in de garage gehangen. Sinds vorig jaar ben ik weer ietsje serieuzer gaan rijden, en deze zomer ga ik proberen een flink aantal kilometers te rijden (1000-2000) in 2 maanden.
Ik vind fietsen echt super (vooral als het weer lekker is) maar er is een ding wat ik nog superder vind! Hockey. Ik hockey redelijk fanatiek (2e klasse, in het eerste team) http://www.wijchenh1.tk/ voor informatie.  Tijdens het hockeyseizoen (augustus tot eind mei) heb ik geen tijd om te fietsen, aangezien ik al 2x per week moet trainen en 1x een wedstrijd spelen. Daarnaast geef ik ook training aan een aantal jeugdteams en ben ik binnen de hockeyclub vrij actief.
Het schijnt zo te zijn dat fietsen een hele slechte beweging is voor hockey. (je ontwikkeld je 'trage' spieren) Maar hier heb ik nooit wat van gemerkt (ben vrijwel de snelste van team) Kennen meer mensen dit 'fabeltje?'.
Ik houd mij naast het sporten met veel andere dingen bezig:- ik ben dvd-freak (circa 500 dvd's)- heb een superleuke 'hockey' vriendin (jammer dat ze niet van fietsen houd)- ik houd zeer veel van een lekker biertje (in de tuin, terras of op de hockeyclub)- ik doe ook nog een beetje studeren (Information Management aan de Universiteit Tilburg)- als ik nog tijd heb (meestal wel wat) verdien ik aardig wat bij als projectleider ICT in een MKB onderneming in 's Hertogenbosch (heb opleiding Bedrijfskundige Informatica(hbo) al af)
Zoals je ziet heb ik een vrij druk leven, en ik zou nog wel even door kunnen gaan!
As a final touch god created the Dutch!

Plaats reactie