Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

DontFollow
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2015 23:38

DontFollow 24 apr 2015 23:58

Hier DontFollow,volg mij niet want ik rij steeds verkeerd,geen GPS voor mij of vermogen meter....alle dagen mijn fietstochtje en ik ben tevreden,zelf monteren en demonteren of andersom...
Ben uit 1965 en fiets op een Kona, ik hou van retro maar koop steeds nieuwe spullen...op dit forum vind ik wel voldoende leesvoer denk ik,andere hobby's zijn reizen, lezen en wielrennen kijken.

M.A,S
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2015 18:23

M.A,S 05 mei 2015 18:31

ook even voorstellen .
ik Ben Marcel ,38 dacht ik :)

ik heb een MTB een bulls en een racefiets van Gazelle (sinds kort )

ik zit ook bij het MTB Forum, maar nu met een race fiets is een wat breder forum ook wel handig denk ik :)

nou dit is kort wie en wat , de rest komt wel in andere topics aan bod denk ik . :mrgreen:

AAJB
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2015 16:03

AAJB 09 mei 2015 22:54

Hoi allen,

Sinds een aantal jaren ben ik fanatiek aan het mountainbiken geraakt. Helaas moet ik hiervoor i.v.m. mijn woonplaats altijd met de auto een flink stuk rijden, voordat ik eenmaal een uitdagende mtb-omgeving heb gevonden.

Omdat ik vaak willekeurig snel even op de fiets wil stappen om een eind weg te trappen (ik woon in de mooie Flevopolder), is mijn interesse in het racefietsen de laatste maanden behoorlijk gegroeid. Mede omdat mijn fietscompagnon kortgeleden ook een racefiets heeft aangeschaft, heb ik vandaag de keuze gemaakt om een mooie Willier over te nemen via Marktplaats, bij toevallig een bekende van me.

Afbeelding

Willier Izoard Carbon met ik geloof volledige Campognolo Chorus groep. Dus ik hoop veel fietsplezier en veilige kilometers!

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 09 mei 2015 22:59

Welkom en veel fietsplezier!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 09 mei 2015 23:53

Mooie fiets, veel fietsplezier!

Wel even je remmen dicht zetten door ze een stukje in te knijpen en het palletje terug te duwen.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Berry11
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2015 17:30
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar Berry11 18 mei 2015 18:42

Hallo, ook ik stel mij eerst maar even voor. Berry 46 jaar woon in de stad Utrecht fiets nu al 5 jaar ben een Pina(Pinarello) gek :D , fiets zeker 4 a 5 keer per week gr berry

Flamoush
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2015 16:45

Flamoush 19 mei 2015 16:59

Ik ben hier ook nieuw dus zal ik mij ook eens voorstellen si :)
Ik ben Glenn, 26j en woonachtig in Brugge.
Ik heb vandaag, 19/05/2015, mijn eerste racefiets gekocht. Ik ben begonnen met een standaardmodelleke. Allez volgens mij toch.
Ik heb me wat ingelezen op de site hier om me wat te laten gidsen en ben blij dat ik het gedaan heb, want er komt meer bij kijken dan ik gedacht had.
Mijn fiets is dus een Trek 1.5 met Tiagra afmontage, enkel de crank is een FSA. Foto's zullen later nog volgen :)
Ik zal deze gebruiken om woon-werkverkeer te doen (20km enkel). En af en toe wat verdere ritjes meepikken. Ik zal wel zien of het fietsen mij bevalt, so wish me good luck.

Wielrenschool
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2015 16:28

Wielrenschool 01 jun 2015 16:39

Mijn naam is Harmen Scholtalbers en ik fiets al lange tijd. Ik heb meerdere fietsen waaronder een St Joris en een Cannondale supersix. Verder heb ik 10 racefietsen die ik verhuur via Wielrenschool.nl
Ik gebruik ze om beginnende fietsers les te geven in het rijden op een racefiets.
Ook begeleid ik mensen met het afvallen door middel van racefietsen.
Wil je meer weten kijk maar eens op wielrenschool.nl of op facebook.

Grasman
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2015 11:50

Grasman 02 jun 2015 11:56

Mijn naam is Remco Grasman, 42 jaar en woonachtig in Luttelgeest. Ik ben geen wielrenner maar tijdrijder zeg ik altijd. In 2014 ben ik Nederlands Kampioen tijdrijden bij de Elite ZC geworden en 3de op het WK tijdrijden op 1.7 seconden van de wereldtitel ! Ook dat is tijdrijden.Verder is op mijn website: www.remco-grasman.nl alles over mij te lezen. Verder schrijf ik een maandelijkse column voor tijdrijden.nl.

RowanDN
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2015 18:24

RowanDN 07 jun 2015 18:33

Hallo mijn naam is RowanDN 22 jaar en fietst op een Canondale Cad2 R300.


Ik doe 21 Juni 2015 mee met KAN Classic de [80km] wielertocht evenement in Elst en daarnaast ben ik opzoek naar Wielrenner maatje uit omgeving Elst.




Vriendelijke groet: Rowan DN

Afbeelding

Arcobécane
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2015 20:59

Arcobécane 10 jun 2015 18:31

Hi, Arco is de naam (49), uit de omgeving van Utrecht, en ik vind het tijd worden om iets te gaan doen. Ben ruim 10 jaar geleden gestopt met voetbal en sindsdien op zoek geweest naar iets om te bewegen :?
"Ga lopen, ga zwemmen.." zei men maar ik kon me er niet in vinden, althans..slechts tijdelijk (net als tennissen).
Heb fietsen altijd leuk gevonden en nu je makkelijker de stad in komt met je fiets dan met je auto leek me de tijd rijp om dan maar - weer - te gaan fietsen. Ook vanwege een artikel over het ombouwen van een oude racefiets naar een stadsracer (Single Speed) :mrgreen:

Vroeger heb ik veel gefietst maar eigenlijk nooit als sport of hobby, terwijl ik het volgen van grote wielerrondes (Tour, Giro, Vuelta..) of criteria wél leuk vind, maar zo zijn er nog een paar duizend hahaha!

Ik ben sinds enkele dagen eigenaar (de 3de) van een rode (karmijn?) Gazelle Champion Mondial uit 1985 die eerst is voorzien van een paar nieuwe bandjes (Vittoria Rubino). In een later stadium ga ik eens kijken naar een flip-flop naaf zodat ik Single Speed én Fixed kan rijden (kan ik iig kiezen).

Verder hou ik van motorracen, darts, wat voetbal en harde muziek (hardrock/metal), drink ik geregeld een biertje en een glas whisky op z'n tijd. Als ik tijd over heb lees ik graag een boek maar daar moet ik wel de rust voor hebben/vinden.

Gebruikersavatar
Danyboy
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 jun 2015 20:11

Gebruikersavatar Danyboy 10 jun 2015 20:24

Hallo, mijn naam is Dany en ben 51 jaar, ik woon in Sint-Truiden, Belgie. Ben over 5 jaar beginnen fietsen met een Trek 7.9 fitness bike maar dan na 2 jaar overgeschakeld op een Merckx emx-1 waar ik nu nog mee fiets. Stiekem droom ik wel van een mooie titanium racer, maar dat is voor later. Verder ben ik in het dagelijkse leven vrachtwagen bestuurder in het binnenland. Ben ook lid van wielertoeristen Zoutleeuw fietst.
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017

Plaats reactie