Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

henky
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2005 22:51

henky 30 jun 2005 17:26

Oke oke... misschien reageerde ik wat fel.... mijn excuses hiervoor.Ook aan het adres van Casran, mijn excuses. Maar je enthousiasme werd me even te veel. Geen excuus, vandaar mijn verontschuldigingen.
Ben trouwens al een hele poos aan het lezen hier.

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 30 jun 2005 17:37

Damn, die fietsen zien er goed uit! zowel se Scott als de Merckx.
Excuse me while I kiss the sky

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 jun 2005 17:39

Quote: Origineel geplaatst door Henky op 30 Juni 2005
Oke oke... misschien reageerde ik wat fel.... mijn excuses hiervoor.
Ook aan het adres van Casran, mijn excuses. Maar je enthousiasme werd me even te veel. Geen excuus, vandaar mijn verontschuldigingen.Ben trouwens al een hele poos aan het lezen hier.



No prob. Overkomt iedereen wel eens...

Ik merk op fora af en toe wel eens dat je je een fout beeld vormt van mensen, en ik zie dat hier ook soms wel eens anders geantwoord wordt naargelang de persoon die het schrijft; het is ook maar een grote vorm van perceptie, dat internet... (bv. door enkel te schrijven wat je weet en te zwijgen in topics waarover je niets weet, kan je overkomen als een "allesweter") Ik ben er me van bewust dat ik wel eens eigenaardig zou kunnen overkomen, en anders dan ik ben... maar ach ja, "overkomen" is m.i. ook de bedoeling niet van dit forum: gewoon bijleren, andere helpen als je kan, van mening wisselen... en het is best wel boeiend!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 jun 2005 20:44

Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 30 Juni 2005


Quote: Origineel geplaatst door Henky op 30 Juni 2005


Tja... best lastig... bij iedere topic moet ie z'n mening kwijt...

laat casran toch doen...heb al heel wat opgestoken uit zijn posts...en tja... als ik zijn fietsarsenaal zie staan en ik naar mijn trekje kijk, dan kan ik alleen maar eens jaloers zuchten....Maar da's toch geen reden om hem het zwijgen op te leggen.k hoop alleen dat al die CR1's op de forum tocht in de Vlaamse Ardennen mij niet uit de wielen gaan rijden. k Begin er een beetje voor t vrezen.Tegen zoveel carbon-geweld kan ik niet op (carbonvoorverk en zadelpen, that's it).


geen nood het wordt geen wedstrijd maar een fun-tocht (gem +/-27km/u ofzo)
TS

gijslokker
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2004 16:43

gijslokker 05 jul 2005 22:23



Vandaag was die eindelijk klaar, mijn nieuwe Bianchi Carbon L. Prima werk van Hommes Wielersport :-)

Net een eerste "proefrit" gemaakt en wat een heerlijke fiets. Het verschil tussen aluminium en carbon merk je toch wel duidelijk.

Afmontage: Shimano Dura Ace 9v, FSA Team Issue met Look Keo, Mavic Ksyrium Elite met Tune spanners, Use carbon zadelpen en Fizik Arione zadel.


mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 05 jul 2005 22:36

Kijk eens aan, dat zijn de fietsen! Ziet er echt prachtig uit! Absoluut het mooiste model dat Bianchi dit jaar in collectie in de aanbieding heeft.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 05 jul 2005 22:47

Wow, wat een geweldige fiets! Dat Celeste groen is precies goed zo, niet te veel en niet te weinig. Veel plezier ermee!
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5946
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 06 jul 2005 00:15

Zeer fraaie fiets Proficiat.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 06 jul 2005 03:23

Zeer mooi fietsje idd, mooie afmontage ook. Maar waarom de relatief zware Ksyrium Elites opleuken met weightweenie Tune snelspanners?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 jul 2005 03:45

Prachtige fiets, proficiat!! Mooie foto's ook.
Welke kabeltjes zijn dat? En voorts begrijp ik je wielkeuze niet goed... als ik er eerst naar kijk en zag die elites erin zitten, dacht ik aan een "middelbudget" fiets, maar de rest van de afwerking is gewoon top!! Rare combinatie, zeker dan nog met die Tune snelspanners (iets voor fijnproevers). Mooie keuze voor zadel en zadelpen. Is die stuurpen iets van het huismerk? Wat is dat? Voorts nog even kijken of je je stuur wat lager kan zetten... merk je wel na even rijden.
In ieder geval een enig mooie fiets!!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

gijslokker
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2004 16:43

gijslokker 06 jul 2005 10:53

Dank.
De Kabels zijn van...hum...ligt op mijn tong....kom ik op terug. Wilde eerst voor Nokon gaan maar deze schijnen op den duur beter te zijn. En even belangrijk, persoonlijk vind ik ze mooier.

De wielen. Vergeet niet dat de opbouw van mijn vorige fiets komt, een Bianchi Lite Alloy. Daarop waren de wielen zeker geen speelgoed. Met de Tune spanners en Veloflex banden weegt een Elite set op de weegschaal bijna hetzelfde als haar grote broer. Ik ben nu aan het kijken naar zelfbouw wielen. American Classic 350 velgen, Soul Kozak naven en Sapim of DT Swiss spaken. Dit setje zou dan onder de 1200 gram blijven voor een relatief laag bedrag.

De stuurpen. Ook een erfenis van de vorige fiets. Hiervoor zoek ik nog naar een Syntac maar pas als ik het stuur ook ga vervangen. Moet wat te wensen overblijven. Eerst de rest van de zomer maar een lekker gaan fietsen.


bart-jan
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 jun 2005 18:10

bart-jan 06 jul 2005 12:00

@ Gijs, Prachtige fiets!
Ik vind hem echt heel smaakvol. Je hebt ook een mooi decor gekozen voor je foto's

Plaats reactie