Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 15 jul 2004 22:21

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 14 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door jfmtb op 14 Juli 2004

http://home.planet.nl/~flier097/Fuelside1.JPG
Inmiddels nieuwe wielen erin en Racing Ralph bandjes erop.



Dat lijkt (!) wel een erg lange zadelpen. Hoe groot ben je?
Die bike is natuurlijk gewoon af :)

Die van mij is ook zo lang. Klein framepje en dan moet je wel :)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 14 aug 2004 20:59



Oké dan, daar is ie voor alle nieuwsgierigen. Ik heb hem net gepoetst dus een mooi moment voor een foto (niet dat ik hem nooit poets, dat doe ik een keer in de maand).
De hoogte is 59 cm (c-t). Hij past uitstekend bij mijn lengte (1.84 met een binnenbeenlengte van 97 cm).
http://home.wanadoo.nl/trudie.klop/IMG_0025.JPG 
 

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 14 aug 2004 22:58

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 14 Augustus 2004




Oké dan, daar is ie voor alle nieuwsgierigen. Ik heb hem net gepoetst dus een mooi moment voor een foto (niet dat ik hem nooit poets, dat doe ik een keer in de maand).
De hoogte is 59 cm (c-t). Hij past uitstekend bij mijn lengte (1.84 met een binnenbeenlengte van 97 cm).
http://home.wanadoo.nl/trudie.klop/IMG_0025.JPG 
 



Fiets ziet er pico bello uit! Daar zal je met plezier op rijden!Lengte van zadelpen valt erg mee. Hoe meet jij je binnenbeenlengte? Op schoenen met hoge hakken ? ;-p
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 14 aug 2004 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Augustus 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 14 Augustus 2004




Oké dan, daar is ie voor alle nieuwsgierigen. Ik heb hem net gepoetst dus een mooi moment voor een foto (niet dat ik hem nooit poets, dat doe ik een keer in de maand).
De hoogte is 59 cm (c-t). Hij past uitstekend bij mijn lengte (1.84 met een binnenbeenlengte van 97 cm).
http://home.wanadoo.nl/trudie.klop/IMG_0025.JPG 
 




Fiets ziet er pico bello uit! Daar zal je met plezier op rijden!Lengte van zadelpen valt erg mee. Hoe meet jij je binnenbeenlengte? Op schoenen met hoge hakken ? ;-p


Is dat niet goed dan? :-)
Ik heb net nog even gemeten (provisorisch): ik heb gelogen, het is nl. 95 cm. Sorry! Maar je hebt gelijk, die zadelpen valt reuze mee maar een 59 cm frame is natuurlijk ook al redelijk groot. Het belangrijkste is inderdaad dat ik er met plezier op rijd en dat doe ik dan ook.

giantocronce
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2004 02:25

giantocronce 15 aug 2004 02:30


dit is mijn Giant OCR Once uit 1999 of 2000 (wie helpt me?) ik heb hem 2dehands gekocht en inmiddels wat veranderd er zitten nu Campagnolo Vento's onder met rode Vittoria bandjes. het belangrijkste is dat hij gewoon heerlijk fietst niet te licht maar zeker niet te zwaar en met een complete campagnolo mirge/veloce groep zeer betrouwbaar! 
...dit wordt de nieuwe...<a target="_blank" href= "http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... kie</a><br>
<br>

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 16 aug 2004 12:28

Quoten: Origineel geplaatst door GiantOcrOnce op 15 Augustus 2004



dit is mijn Giant OCR Once uit 1999 of 2000 (wie helpt me?) ik heb hem 2dehands gekocht en inmiddels wat veranderd er zitten nu Campagnolo Vento's onder met rode Vittoria bandjes. het belangrijkste is dat hij gewoon heerlijk fietst niet te licht maar zeker niet te zwaar en met een complete campagnolo mirge/veloce groep zeer betrouwbaar! 


Leuke fiets! Loopt de bovenbuis nou iets op bij het stuur?
Die voorvork is btw wel ERG oversized. Lijkt wel een cricket slaghout! :-p
Ik zal ook eens een fotootje schieten van mijn stalen ros op leeftijd

jurrien
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 mei 2004 20:22

jurrien 16 aug 2004 19:56

Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 16 Augustus 2004


Leuke fiets! Loopt de bovenbuis nou iets op bij het stuur?
Die voorvork is btw wel ERG oversized. Lijkt wel een cricket slaghout! :-p
Ik zal ook eens een fotootje schieten van mijn stalen ros op leeftijd

Ik vind die voorvork juist mooi. Maar ja smaken verschillen.
postamble();
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(Wat er ook gebeurt altijd blijven fietsen)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸

giantocronce
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2004 02:25

giantocronce 17 aug 2004 00:59

ja ik vindt hem ook wel leuk...LOL
en nee de bovenbuis loopt niet op maar als ik er naar kijk lijkt het inderdaad zo, maar het is een gewone slooping buis. en de vork is composiet zat standaard al op de fiets.
...dit wordt de nieuwe...<a target="_blank" href= "http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... kie</a><br>
<br>

giantocronce
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2004 02:25

giantocronce 17 aug 2004 01:02

ik heb gisteren nog een pic gemaakt met de nieuwe velgen, en inmiddels een andere stuurpen.
...dit wordt de nieuwe...<a target="_blank" href= "http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... kie</a><br>
<br>

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 aug 2004 06:02

Hehe, eindelijk eens iemand met een digitale camera kunnen strikken en (o.a.) foto's van mijn fiets kunnen maken. Deze is overigens gemaakt bovenop de Col du Petite St. Bernard, oftewel de Frans-Italiaanse grens op 2188 m, mooie setting niet? ;)
http://pic16.picturetrail.com/VOL697/25 ... 650347.jpg
De fiets betreft een frame van fietsenwinkel Benny Brouwer in Zwolle, die een paar jaar geleden overigens is overgenomen door de Bike Totaal keten. Zoals te zien is een aluminium frame uit de 7020 serie. Carbon voorvork van het relatief onbekende Arix. Shimano Ultegra 2001 groep (met de mooie shifters), Mavic Ksyrium SSC SL (heb ook Open Pro's als trainingswielen), 3TTT "The" stuur/stuurpen combinatie, Selcof Aero zadelpen, Selle Italia/Ferrari Novus zadel, Look PP396 pedalen en Vittoria EVO CX bandjes.
Fiets is nu ~3 jaar oud, redelijk vaak tegen de vlakte mee gegaan maar altijd liefdevol onderhouden en op de foto ook goed in de frame-verzorgingsolie. De Ksyrium wielen zijn zo'n driekwart jaar oud, de Look pedalen een paar weken. :) Oh ja ook nieuwe cranks van een maatje groter erop gezet dit voorjaar. Ben nog steeds zeer tevreden met mijn alu ros, mijn volgende fiets zal echter hopelijk iets in de trant van Pinarello Dogma/Campa Record zijn, al moet ik er een hypotheek voor afsluiten!
 
*edit*    argh hoe krijg ik een foto direct hier in het topic geplaatst? heb net een PictureTrail account aangemaakt maar de foto wil hier maar niet komen... :(     */edit*

wijkie
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 jul 2004 20:25

wijkie 17 aug 2004 13:48


*edit*    argh hoe krijg ik een foto direct hier in het topic geplaatst? heb net een PictureTrail account aangemaakt maar de foto wil hier maar niet komen... :(     */edit*



Gewoon met de rechtermuisknop op het plaatje klikken. Kies kopieren.
Dan gewoon plakken in het forum :)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 aug 2004 17:55

Quoten: Origineel geplaatst door Wijkie op 17 Augustus 2004



*edit*    argh hoe krijg ik een foto direct hier in het topic geplaatst? heb net een PictureTrail account aangemaakt maar de foto wil hier maar niet komen... :(     */edit*


Gewoon met de rechtermuisknop op het plaatje klikken. Kies kopieren.
Dan gewoon plakken in het forum :)



Waaaaat? Bizar :|
Maar in ieder geval, hartelijk bedankt! Zat maar te kloten met de phpBB dingetjes van en de IMG SRC tags van PictureTrail... nooit verwacht dat het zo zou werken.... en ben toch al lang actief in vele fora... nou ja, weer wat wijzer geworden!

Plaats reactie