Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 19 mei 2006 13:40

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 19 Mei 2006
Wat heb jij toch tegen die spacers????? soms is het nodig om ongeveer de goede maat te krijgen.





Hee dat snap ik ook wel, maar iedereen wilt toch zo weinig mogelijk spacers als je houding toe staat? En aangezien zijn shifers zo extreem laag staan, leek me dit mss wel een idee. 't Is alleen maar bedoelt als een tip hoor, hij doet er maar mee wat hij wilt, denk niet dat hij zich beledigd voelt.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 mei 2006 14:07

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 19 Mei 2006

Wat heb jij toch tegen die spacers?????  soms is het nodig om ongeveer de goede maat te krijgen.

omdat die spacers torens de boel niet stijver maken en er niet uit zien misschien?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 19 mei 2006 17:05

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 19 Mei 2006
Mooi fietsje Stefan, maar ik had hem IRL ook al gezien natuurlijk .

Coole wieltjes! Vind wel dat het zadel wat plomp staat bij de ranke buizen, maarja, zadels zijn zo persoonlijk. En als je je stuur wat omhoog kantelt (je shifters iig), kan je dan niet wat spacers verwijderen?

Tja het Tom Boonen zadel he Ik heb ook een Flite en een Pave gebrobeerd maar beide zadels kreeg ik last van een drukpunt midden op het zadel. Dus ben ik maar weer terug gegaan naar het oude vertrouwde. Hij is met 340gr. wel erg zwaar misschien dat de Rever van San Marco wel wat is. Volgens hun is dat zadel afgeleid van de Regal. Dus de volgende word een Rever waarschijnlijk

Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.

Zeg AM jij kent mij goed genoeg Nog minder stijf maakt ook niet meer uit

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 19 mei 2006 17:58

Quote: Origineel geplaatst door Stefan op 19 Mei 2006
Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.


Je zou een stuur van Deda kunnen proberen, die plaatsen je handen nog wat dichter bij de remgreep wanneer je onderin de beugel zit.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 21 mei 2006 01:48

Zoals vermeldt in "laatste aankoop topic" mijn nieuwe singlespeed crosser...
kompleet dura ace afgemonteerd, carbon opbouw en blijft net onder de 4 kilo...
"Try not. Do or do not......there is no try"

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 21 mei 2006 13:53

Gaaf ding Andromeda! Voor de mooie dagen waarop je iets langzamer wil fietsen...Wat weegt zo'n fiets nou eigenlijk?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 21 mei 2006 14:54

idd voor de mooiere dagen met de familie.....en weegt zo rond de 6,5 kg , maar ja dat zadel alleen is al 2 kilo denk ik....
"Try not. Do or do not......there is no try"

daftreks
Forum-lid
Berichten: 662
Lid geworden op: 19 sep 2005 17:31

daftreks 21 mei 2006 23:55

Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 18 Mei 2006

Die ketting is alleen niet meer zo goudkleurig als op de foto.

Aparte fiets, ik vind 't wel mooi, die retro-look. zeker ook wel een licht fietsje?
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 23 mei 2006 22:36

Dit is mijn nieuwe fiets, een KOGA roadwinner.

Dit was mijn alternatief nadat ik de CANYON roadlite heb afbesteld toen bleek dat deze een wel heel lange levertijd bleek te hebben. (zie Canyon topic)

De originele Koga heeft Shimano WH-R550 velgen welke ik direkt heb omgezet in rigida's 36 spaaks. Dit vanwege mijn lichaamsgewicht. Misschien verwijder ik de stickers nog van de velgen omdat dat misschien beter past bij de zwarte Vredestein banden. O,ja de framemaat is 66 CM.

Zo, en nu nog een andere avatar..



Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 24 mei 2006 01:02

Wow die's groot zeg!
Ik ben 1m97 en rijd op een 63 cm, maar deze is nog een stukkie groter. Je bent zeker wel 2m+?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 24 mei 2006 01:12

Idd! Ik ben 196 cm en heb ook een 63cm.  Fraaie fiets........een wolkenkrabber....dacht dat die van mij "erg" was Veel fietsplezier!ps. Rigida DP18? Oersterk!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie