Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 17 jul 2004 03:21

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 16 Juli 2004

[...] Heb van ellende mijn fiets net maar onder de douche gezet. [...]

ROFL. Jij stelt ook nietveel eisen aan wat er met jou onder de douche mag hé ;) :D
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 17 jul 2004 12:46

 
Brecht, kerel, om 01 uur 21 ga je toch niet achter de pc zitten? Slapen jong, anders kom je nooit boven de 30. Of hebben jullie Belgen soms een tijdzone waar ik geen weet van heb?

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 17 jul 2004 13:11

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 17 Juli 2004

Brecht, kerel, om 01 uur 21 ga je toch niet achter de pc zitten? Slapen jong, anders kom je nooit boven de 30. Of hebben jullie Belgen soms een tijdzone waar ik geen weet van heb?


Zo'n leeg betsaan dat je je nu ook al met mijn gang en wandel gaat bemoeien Ponsteen? :p ;)
In de hoedanigheid van student ben ik natuurlijk moreel verplicht om op regelmatige basis eens een terrasje/filmpje mee te pikken, en zo geschiedde gisteren. Bij thuiskomst nog even wat achter mijn scherm gezeten. Vandaar.
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 17 jul 2004 18:45

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 17 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 16 Juli 2004

[...] Heb van ellende mijn fiets net maar onder de douche gezet. [...]

ROFL. Jij stelt ook nietveel eisen aan wat er met jou onder de douche mag hé ;) :D

Uhm .... ik heb wel mijn kleren aangehouden hoor ;p
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 17 jul 2004 22:47

Zo, Marconi heeft vandaag ook lekker genoten van de zon. Pffff! 70 km maar. Ik was van plan een 90 of 100 te rijden maar ik voelde na 10 km dat mijn maag niet helemaal in orde was. (Er lag iets voor gaats, zo gezegd !) Tegen 3 uur vond ik het welletjes en ben naar huis gekoerst. Ook lekker onder de douche (zonder fiets !) en toen de Tour zitten bekijken.Kon geen hap door mijn keel krijgen. Had wel es waar niets met de Tour te doen. Wat een dag.  Dag Jan, Dag Mayo(naise) , dag Hamilton, dag vele andere concurrenten. Slappe hap ! Onze bankiersploeg (volgens Jan Raas) was zoals gewoonlijk ver achter in het kielzog van de echte renners. Nou, de Tour lijkt gereden. Tenzij Armstrong een vreselijke pech krijgt, een ongeluk of zoiets, dan wordt dot een historische 6de Tourzege. Basso is een openbaring !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

aleko
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jul 2004 13:33

aleko 18 jul 2004 00:09

hahahahaha een fiets in de douche, dan moet je ECHT met handen in het haar zitten ja!
Misschien wat off topic maar naar aanleiding van Marconi's bericht: vinden jullie het ook zo lastig kiezen tussen de etappe kijken of zelf gaan fietsen?
Bv het akkefietje Mayo was geweldige televisie vond ik. Het afstappen en toch weer opstappen. Maar goed, ik baalde er wel van dat ik niet heb gefietst. Lastig, als je niet kan kiezen!
Mathijs

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 18 jul 2004 17:51

Quoten: Origineel geplaatst door aleko op 17 Juli 2004


hahahahaha een fiets in de douche, dan moet je ECHT met handen in het haar zitten ja!
Misschien wat off topic maar naar aanleiding van Marconi's bericht: vinden jullie het ook zo lastig kiezen tussen de etappe kijken of zelf gaan fietsen?
Bv het akkefietje Mayo was geweldige televisie vond ik. Het afstappen en toch weer opstappen. Maar goed, ik baalde er wel van dat ik niet heb gefietst. Lastig, als je niet kan kiezen!
Mathijs

Ach, het was zulk heerlijk weer (Hm) dat ik besloot om het laatste uur live te belijken. Dat is meestal toch het hoogtepunt van een bergrit. s Avonds zie je nog zoveel om 19.35. Zo veel mooie fietsdagen zijn er nu ook niet dit jaar. Ik ben een mooi weer rijder bij uitstek. Dus gisteren Carpe Diem!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 18 jul 2004 22:57

Vandaag rondje Rotterdam-Capelle-Gouda-Rottemeren-Delft-Rotterdam gemaakt. 80 km lekker wegtrappen. Vooral de dijk tussen Capelle en Gouda is echt een aanrader! Het verbaasde ons dat er niet meer fietsers te vinden waren.
Het weer leek reuze mee te vallen. Tot aan Delft. Toen zette de -niet zo- lieve Heer de kraan GOED open. :( Morgen dus met natte schoenen naar werk..

zeelui
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jul 2004 22:54

zeelui 19 jul 2004 09:56

Hoi,
Nee, niet gefietst vandaag, en dat zal er voorlopig ook niet in zitten ook.
Wens jullie allemaal een fijne zomer toe, niet te warm, maar wel boven het gemiddelde, om het zo maar te zeggen. Moge de wind jullie gustig gezind zijn, een lekker verkoelend briesje, vanuit de goede richting (zeg maar een variabele wind die deze keer eens goed meedraait).
zal aan jullie denken als de krant regen schrijft... (alhoewel, na vijf weken mag het ook wel eens).
Tegen de tijd dat ik wel weer een keer kom kijken, is het spitter, spetter, spater!
Fiets ze,
eric

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 19 jul 2004 21:45

Quoten: Origineel geplaatst door (zee)lui op 19 Juli 2004


Hoi,
Nee, niet gefietst vandaag, en dat zal er voorlopig ook niet in zitten ook.
Wens jullie allemaal een fijne zomer toe, niet te warm, maar wel boven het gemiddelde, om het zo maar te zeggen. Moge de wind jullie gustig gezind zijn, een lekker verkoelend briesje, vanuit de goede richting (zeg maar een variabele wind die deze keer eens goed meedraait).
zal aan jullie denken als de krant regen schrijft... (alhoewel, na vijf weken mag het ook wel eens).
Tegen de tijd dat ik wel weer een keer kom kijken, is het spitter, spetter, spater!
Fiets ze,
eric



Prettige vakantie, Sailor !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

koersklak
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 jul 2004 01:03

koersklak 21 jul 2004 02:55

Quoten: Origineel geplaatst door aleko op 17 Juli 2004


Misschien wat off topic maar naar aanleiding van Marconi's bericht: vinden jullie het ook zo lastig kiezen tussen de etappe kijken of zelf gaan fietsen?
Bv het akkefietje Mayo was geweldige televisie vond ik. Het afstappen en toch weer opstappen. Maar goed, ik baalde er wel van dat ik niet heb gefietst. Lastig, als je niet kan kiezen!
Mathijs

Zorg dat je terug bent voor de uitzending begint.  Ik heb de schijnbeweging van Mayo ook gezien, terwijl ik op de sofa lag te bekomen van 160km, gewoon een kwestie van vroeg op te staan.
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 21 jul 2004 14:17

Quoten: Origineel geplaatst door koersklak op 21 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door aleko op 17 Juli 2004


Misschien wat off topic maar naar aanleiding van Marconi's bericht: vinden jullie het ook zo lastig kiezen tussen de etappe kijken of zelf gaan fietsen?
Bv het akkefietje Mayo was geweldige televisie vond ik. Het afstappen en toch weer opstappen. Maar goed, ik baalde er wel van dat ik niet heb gefietst. Lastig, als je niet kan kiezen!
Mathijs

Zorg dat je terug bent voor de uitzending begint.  Ik heb de schijnbeweging van Mayo ook gezien, terwijl ik op de sofa lag te bekomen van 160km, gewoon een kwestie van vroeg op te staan.

Zelf fietsen natuurlijk!! Video aan en je vangt twee vliegen in een klap. Ik schrik wel van de gemiddelde snelheid die ik hier tegen kom! Rijden jullie constant heuvel op of tegen de wind in??
Ridley Rides Up!

Plaats reactie