Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 07 jul 2004 00:53

 
Wat de heren dus eigenlijk bedoelen is dat ze een foto van jou willen zien race1d, en niet alleen van je fiets. Ik zou natuurlijk niet op het idee komen om zoiets te vragen, maar ja, die Brecht en Marconi hè...
Om ff ontopic te gaan: vandaag na meer dan week weer gefietst en dan merk je toch dat je ff wat training gemist heb. Maar wel heerlijk weer en genieten in de polder (zo lang het nog kan...)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 07 jul 2004 02:29

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 06 Juli 2004

Wat de heren dus eigenlijk bedoelen is dat ze een foto van jou willen zien race1d, en niet alleen van je fiets. Ik zou natuurlijk niet op het idee komen om zoiets te vragen, maar ja, die Brecht en Marconi hè...

Totaal niet: het belangrijkste aan een vrouw op de fiets is en blijft de fiets :p
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 07 jul 2004 12:25

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 07 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 06 Juli 2004

Wat de heren dus eigenlijk bedoelen is dat ze een foto van jou willen zien race1d, en niet alleen van je fiets. Ik zou natuurlijk niet op het idee komen om zoiets te vragen, maar ja, die Brecht en Marconi hè...


Totaal niet: het belangrijkste aan een vrouw op de fiets is en blijft de fiets :p


Hierover kan een hele lange discussie ontstaan! Maar OK, laten wij het maar bij die fiets houden....hoewel ? (Dirty old man ?) Nix daarvan, vrouwen houden je jong!  Of niet ? Maar ondanks mijn voortschreidende leeftijd (gatverdemme) zie ik liever een mooie vrouw op een fiets dan een lelijke vent! ; -)
 
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 07 jul 2004 13:53

 
Nee nee nee, geen foto's, niet van mannen, niet van vrouwen. Alleen van racefietsen. Ik maak me zelf voorstellingen van hoe mensen eruitzien, foto's verwarren alleen maar...

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 07 jul 2004 13:55

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 07 Juli 2004

Nee nee nee, geen foto's, niet van mannen, niet van vrouwen. Alleen van racefietsen. Ik maak me zelf voorstellingen van hoe mensen eruitzien, foto's verwarren alleen maar...

LOL!
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 07 jul 2004 22:01

Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 07 Juli 2004


 
Nee nee nee, geen foto's, niet van mannen, niet van vrouwen. Alleen van racefietsen. Ik maak me zelf voorstellingen van hoe mensen eruitzien, foto's verwarren alleen maar...


Daar ben ik het helemaal meet eens! Het leuke van zo'n forum is toch ook dat je elkaar eigenlijk niet kent en zo alles kan posten ;-p
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 09 jul 2004 01:16

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 07 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 06 Juli 2004

Wat de heren dus eigenlijk bedoelen is dat ze een foto van jou willen zien race1d, en niet alleen van je fiets. Ik zou natuurlijk niet op het idee komen om zoiets te vragen, maar ja, die Brecht en Marconi hè...

Totaal niet: het belangrijkste aan een vrouw op de fiets is en blijft de fiets :p

Waarom geloof ik jou nou niet?? :)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 09 jul 2004 01:20

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 07 Juli 2004


Daar ben ik het helemaal meet eens! Het leuke van zo'n forum is toch ook dat je elkaar eigenlijk niet kent en zo alles kan posten ;-p


Nou, het is slechts een kwestie van tijd voordat er forum-meetings georganiseerd gaan worden, mensen elkaar gaan opzoeken als ze dezelfde tocht rijden enzovoort. Mijn eerste forum was motor-forum.nl en daar had ik ook zoiets van 'lekker anoniem en ik hoef niemand te zien'. Inmiddels heb ik er een stuk of vijftig van dat forum ontmoet...
Als er een forum-meeting komt, probeer ik ervoor uit Schotland te komen :)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 09 jul 2004 13:44

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 08 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 07 Juli 2004


Daar ben ik het helemaal meet eens! Het leuke van zo'n forum is toch ook dat je elkaar eigenlijk niet kent en zo alles kan posten ;-p


Nou, het is slechts een kwestie van tijd voordat er forum-meetings georganiseerd gaan worden, mensen elkaar gaan opzoeken als ze dezelfde tocht rijden enzovoort. Mijn eerste forum was motor-forum.nl en daar had ik ook zoiets van 'lekker anoniem en ik hoef niemand te zien'. Inmiddels heb ik er een stuk of vijftig van dat forum ontmoet...
Als er een forum-meeting komt, probeer ik ervoor uit Schotland te komen :)



Hi, young man ! Mr McEel in a kilt! Als het maar niet zo'n koude dag is, want ..... eh, nou ja, kilts zijn tochtig! Ik zie het al voor mij staan! ;-p
 
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 10 jul 2004 01:29

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 09 Juli 2004




Hi, young man ! Mr McEel in a kilt! Als het maar niet zo'n koude dag is, want ..... eh, nou ja, kilts zijn tochtig! Ik zie het al voor mij staan! ;-p
 <SCRIPT language=javascript>postamble();


Nou, die kilt laat ik maar zitten. Ik heb een beter idee. Op mijn site www.jasperpost.schrijft.nl staat onder het kopje Schotland! een foto van de club waar ik bij wil...
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 jul 2004 02:15

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 09 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 09 Juli 2004




Hi, young man ! Mr McEel in a kilt! Als het maar niet zo'n koude dag is, want ..... eh, nou ja, kilts zijn tochtig! Ik zie het al voor mij staan! ;-p
 <SCRIPT language=javascript>postamble();


Nou, die kilt laat ik maar zitten. Ik heb een beter idee. Op mijn site www.jasperpost.schrijft.nl staat onder het kopje Schotland! een foto van de club waar ik bij wil...

Cluppie ziet er leuk uit ja, en idd mooie shirts zeg! En over die forum meeting, jullie zijn uiteraard van harte welkom om een hier in de natte droom van iedere Hollandse fietser, nl. de Zuid-Limburgse heuvels, een keer de boel onveilig te komen maken. Ik fiets hier al luttele jaren mijn rondjes dus zou graag jullie allen een keer willen rondleiden. :D

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 11 jul 2004 01:01

 
Misschien is het juist wel een idee om die meeting-met-tochtje ergens in de polder te houden. De meeste Nederlandse fietsers zitten wel eens in Limburgse heuvels, maar die Limburgers komen meestal hun provincie niet uit en weten niet hoe het is om met de wind op kop door de polder te rossen.
* The Mailman lacht trouwens om die paar Limburgse pukkels: ik ga wel naar de Highlands :)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Plaats reactie