Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 15 mar 2006 20:57

vrijdag is de eerst mogelijkheid pas weer, als het weer natuurlijk meezit, ga ik voor 50 kilometer alleen...
zaterdag met de club 110km
en zondags weer alleen een x aantal km's...
 
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 15 mar 2006 21:15

Vandaag met de ragger in het Sint Anthonis bos gecrost het was wel een beetje uit de hand gelopen . Zeker 2:30 onderweg geweest en eigenlijk had ik het als een hersteldag bedoeld maar ja je weet wel hoe dat gaat als het lekker loopt.
Wel op de terugweg natuurlijk weer die klote koude wind WANNEER KOMT DE LENTE!!!!!!!!!!!!!?????
@ Moss mijn roots liggen in de gemeente Mill en St hubert dus je zal me nog wel ooit daar treffen wel zag ik bij het opgaan van de middenpeel iemand aankomen rijden uit richting Elsendorp hij was in het geel was jij dat soms???
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 15 mar 2006 23:15

Woensdag avond, het is droog en niet al te koud..! Dus kwamen er veel racers naar het industr. terr. voor een training..! Er er werd meteen volle bak gereden. Voor het eerst merkte ik nu pas echt het voordeel van mijn Specialized tegenover de Jan J. Bijna een vol uur heb ik in het rood gereden om de allersnelsten bij te kunnen houden. En dit lukte ook nog. Heerlijk gereden dus. Besloot ook eens om voor in de groep te blijven ipv het laatste wiel te houden. Nadeel is dan alleen dat je af en toe ook op kop komt te rijden maar dat kon ik vanavond ook redelijk bolwerken.
Alles bij elkaar zo'n 2 u en 10 min gereden en zo'n 63 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 15 mar 2006 23:39

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 15 Maart 2006


Wel op de terugweg natuurlijk weer die klote koude wind WANNEER KOMT DE LENTE!!!!!!!!!!!!!?????

De lente is al begonnen, tijdens een tochtje vandaag de eerste lammetjes gezien bij een boerderij in de buurt van Weipoort, dat is weer vlakbij Zoeterwoude.
kiekeboe

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 15 mar 2006 23:59

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 15 Maart 2006


daar zouden ze eens onderzoek naar moeten doen het verschil tussen op kop rijden en meepeddelen in de groep


..! Heb mijn eigen niet wetenschappelijke onderzoek al uitgevoerd. Op koprijden is veel en veel zwaarder. Zeker als je net als vanavond het tempo tegen de 40  km p.u. probeert te houden tegen die harde wind in.
Erg zwaar was ook het constante terug halen van renners die er zonodig van door moesten. Daar heb ik ook regelmatig aan mee gedaan. Er kwam er niet eentje weg.....!
By the way: "Alle kilometers tellen hoor, thuis op de bank blijven zitten kan altijd nog...!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 16 mar 2006 00:50

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 15 Maart 2006


btw ben je voor iets speciaals aan het trainen of rij je wedstrijden? 40 gemiddeld  rijden op kop zou ik niet lang volhouden
 


Ik ook niet hoor.......laat me dan snel weer terug zakken op mijn 70 % plekje.
Woensdag avond is altijd mijn D2/D3 training..! En ben ook voor iets speciaals aan het trainen maar daar kan ik nog geen uitspraken over doen..
"Afstappen is geen optie"

michielos
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 feb 2006 18:18

michielos 16 mar 2006 17:05

Vandaag niet zoveel tijd dus ff snel in de ochtend anderhalf uur. Kwam ik bij langeveldseslag opeens 3 herten tegen 5 meter voor me. Ik weet niet wie er meer schrok hun of ik. NOg nooit zo hard geremd . 41 km gefietst.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 16 mar 2006 17:25

Vanmiddag een klein D1 ritje rond het dorp gemaakt. Dit is wel zo handig als de kids op school zitten en je vrouw ziek in bed ligt. Beter als in zo'n situatie op 20 km van huis met materiaal pech te komen zitten.... Maar na de zware training van gisterenavond heb ik vanmiddag dus 1 u 35 min. op de fiets gezeten en zo'n 41 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie