Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 16 mar 2006 17:35

Ik  ben zojuist terug van 53 kilometers door de Zuid-Hollandsche aardappelvelden. Wat een wind stond er zeg, en dan ook nog eens ijskoud. Na twintig kilometer was ik al 4 tenen kwijt... Maar ik klaag niet hoor, het was weer heerlijk! Zo, en nu ga ik douchen

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 16 mar 2006 18:54

Net 2.15 uur gefietst. Op mijn oude baggerfiets, dus helaas geen tellertje aan boord. Vanuit Nieuw Vennep naar Lijnden, Zwanenburg, daar 2 maten oppikken en over de Ringdijk terug naar Lijnden, Badhoevedorp, Aalsmeer, Rijsenhout, en bij Burgerveen weer rechtsaf naar Nieuw Vennep.

Kleding:
Brynje singlet, Craft shirt korte mouwen, armstukken, Craft shirt lange mouwen, beenstukken, 3/5 koersbroek, dunne salopette, shirtje korte mouw, Castelli Prosecco shirt lange mouw, Windstopper bodywarmer, windtex overschoenen, winddichte handschoenen, mutjse, helm, bril, en ik heb het niet koud gehad


Foto, ik ben die achterste.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 16 mar 2006 21:30

vandaag een d2 training gedaan.
eerst een half uur bij richting den bosch over de gewandeweg met de wind in de rug. Toen 20 min in d2 gefietst over de dijk richting lith.Daarna 20 min in d1 gefietst richting ooijen. En toen weer 20 min in D2 naar haren. En daarna weer 30 min in d1 wat uitgefets richting huis.
Er stond wat wind maar dat mocht de pret niet drukken. Ongelooflijk lekker getraint.
54.2 km in precies 2 uur
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

chielgymbroek
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:40

chielgymbroek 16 mar 2006 22:23

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 16 Maart 2006

Net 2.15 uur gefietst. Op mijn oude baggerfiets, dus helaas geen tellertje aan boord. Vanuit Nieuw Vennep naar Lijnden, Zwanenburg, daar 2 maten oppikken en over de Ringdijk terug naar Lijnden, Badhoevedorp, Aalsmeer, Rijsenhout, en bij Burgerveen weer rechtsaf naar Nieuw Vennep.Kleding:Brynje singlet, Craft shirt korte mouwen, armstukken, Craft shirt lange mouwen, beenstukken, 3/5 koersbroek, dunne salopette, shirtje korte mouw, Castelli Prosecco shirt lange mouw, Windstopper bodywarmer, windtex overschoenen, winddichte handschoenen, mutjse, helm, bril, en ik heb het niet koud gehad Foto, ik ben die achterste.

Hé Scepticus, ik zie je dat langs de Ringvaart van de Haarlemmermeer rijdt. Ik fiets regelmatig de ringvaart rond maar dan aan de kant van het water. Een ideaal trainingsrondje. Maar begin dan altijd bij Lisse. Zie je wellicht een keer voorbij rijden.

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 17 mar 2006 00:26

Leuke foto Scepticus, wij rijden daar ook regelmatig op een van onze 100+ tochten vanuit Den Haag.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 17 mar 2006 09:00

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 16 Maart 2006


>Kleding:Brynje singlet, Craft shirt korte mouwen, armstukken, Craft shirt lange mouwen, beenstukken, 3/5 koersbroek, dunne salopette, shirtje korte mouw, Castelli Prosecco shirt lange mouw, Windstopper bodywarmer, windtex overschoenen, winddichte handschoenen, mutjse, helm, bril, en ik heb het niet koud gehad
Woensdagmiddag 65 km gefietst met MTB( met winterbanden) eerste uur aan 27 km/h. ( wind mee) Ben wat uitgelachen geweest door mannen op racefiets omwille van mijn hoog beentempo ( 110t/min). Reed in elk geval sneller dan zij. Weten wschlk niet wat trainen is.
Bij terugkeer felle wind tegen , beentempo gezakt naar 94 t/min. Na 65 km nog 24,5 gemiddeld.
Hoewel ik een koukleum ben ( vooral handen en voeten) gebruik ik enkel een t-shirt met Gore-tex vestje ( aangekocht verleden maand=> werkt super, je hebt nooit kou aan je lichaam).
 

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 17 mar 2006 09:50

Quote: Origineel geplaatst door thunderroad op 16 Maart 2006
....wat doe je aan als het echt koud is?




Als het kouder is dan dit ga ik niet op de weg fietsen


En ik had wel veel laagjes aan, maar geen echt dikke dingen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 17 mar 2006 10:56

Mooie foto, scepticus
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

moss
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 feb 2006 23:11

moss 17 mar 2006 12:20

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 15 Maart 2006


Vandaag met de ragger in het Sint Anthonis bos gecrost het was wel een beetje uit de hand gelopen . Zeker 2:30 onderweg geweest en eigenlijk had ik het als een hersteldag bedoeld maar ja je weet wel hoe dat gaat als het lekker loopt.
Wel op de terugweg natuurlijk weer die klote koude wind WANNEER KOMT DE LENTE!!!!!!!!!!!!!?????
@ Moss mijn roots liggen in de gemeente Mill en St hubert dus je zal me nog wel ooit daar treffen wel zag ik bij het opgaan van de middenpeel iemand aankomen rijden uit richting Elsendorp hij was in het geel was jij dat soms???


neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 17 mar 2006 12:20

KKKKKKKKKKKKKKoud ja dat is het vol tegen de noord-oosten in daarna even 2 broeken gescoord bij Lidl in Duitsland(scheelde mooi 4€ per broek)daarna lekker in een hoog tempo naar huis1:45 en eindelijk eens geld verdiend met al mijn fietsen
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie